ГОЛФ 2 - не завърта стартера след каране и топло време

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
minusaR71
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ГОЛФ 2 - не завърта стартера след каране и топло време

Мнениеот minusaR71 » Сря 01 авг 2007 20:59


Колеги имам ГОЛФ 2 - 1,3 карбуратор 1987г хечбек.
Проблем: Не завърта стартера, когато съм карал колата по-дълго ( с други думи е по-загряла) и след това я паркирам някъде на слънце и след 5 - 10 мин. не завътра стартера - не се чува никакъв шум - завърташ ключа на контакт и нищо.След 40мин или час - пали без проблем. Зимата или през по хладната част от годината - без проблем.
Дали е контактен проблем - контактния ключ съм го праскал с контактен спрей. Имам и аларма с ключе против палене - прозвънявал сам го няма проблем и сам го шунтирал веднаж при проявата на проблема но без резултат.
Дали някои се е борил с такъв проблем? То винаги след извесно време пали - но защо да е така.Например тръгнеш за морето да речем спреш на някоя бензиностанция и ако се позадаржиш повече време - не завърта стартера и триябва да чакаш - абе то аз не чакам а ровя из кабелите но без успех за сега и тя като реши хоп завърти и запали.




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 01 авг 2007 21:35


имаше доста теми за този проблем на скоро.На 99процента се оказва контактен клеморед за смяна,другия вариант е със бутон да запалваш като ключа го даваш на контакт


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: ГОЛФ 2 - не завърта стартера след каране и топло време

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 авг 2007 22:22


minusaR71 написа: контактния ключ съм го праскал с контактен спрей.


фани го напраскай с един нов и ше опраиме...mhihi mhihi mhihi


Tooty
Мнения: 61
Регистриран на: Сря 03 ное 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:

Re: ГОЛФ 2 - не завърта стартера след каране и топло време

Мнениеот Tooty » Чет 02 авг 2007 12:35


Имах подобен проблем-веднага рядко завърташе стартера,но след 2-3 часа или на сутринта палеше от раз.
Сложиха нов шалтер и втулки на стартера и с нов акумулатор всичко е ОК. Акумулатора си е бил пътник, но при хлабавинте втулки е завъртал...


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 02 авг 2007 12:41


Още 1 глас за втулки...


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 02 авг 2007 12:44


същия проблем - едната четка беше заминала - смених и 4те проблема се реши.
Като ти направи проблеми почукни ако можеш по стартера( нали си 1.3 и ти е отзад) и ако завърти са четки :idea:


minusaR71
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот minusaR71 » Нед 05 авг 2007 20:11


Благодаря на всички за отговорите! Като отстраня проблема ще напиша, какво е направено.


minusaR71
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот minusaR71 » Пет 17 авг 2007 3:24


Реших и сложих бутон и реле (12V,30А). Та сега паля с бутон и проблема не се появява.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пет 17 авг 2007 6:22


значи при мен проблема беше че когато трябваше да запаля беше нужно да шамаросам по няколко пъти контактния ключ(по точно цялата работа там с лостчетата за мигачите и чистачките).оказа се разхлабени кабелни обувки на контакния ключ


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Пет 17 авг 2007 8:18


Имах точно същия проблем. СЛУШАЙ СЕГА :!: първо, ама ПЪРВО вземи си провери клемите на акумулатора, почисти ги хубаво и ги затегни, защото....точно като теб сутрин тръгвам- пали, и като загрея и спра някъде .!. и така се почна
1. клеморед-.!.
2.стартер- профилактика, смяна втулки .!.
3.проверка за отечки .!.
И след всичките тези манипулации магарията продължи да си я прави. И като я върнах колата за н-ти път при жичкаджиите единия се сети да затегне и почисти клемите...голям срам беше че не са се сетили да почнат от там!!!


Потребителски аватар
pureflash
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 2:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Най-накрая

Мнениеот pureflash » Пет 17 авг 2007 8:40


Вчера маа*му кат пали кат не пали от доста време го прави този номер, стартера е отзад 1.3 джета заредих се с търпения и много майни и го свалих, сега ще почистя всичко дето го споменавате тука и ще видим, само не разбрах какво е клеморед, каде се намира и какво представлява.
Благодаря предварително.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 17 авг 2007 8:53


Клемореда "зад" конт. ключ... Не е скъп /дали не беше 10-12 лв.?/, като чета какво си написал, ще можеш да го смениш и сам... Лошото е, че и от тях има много менте, на един приятел новия не можа да изкара и 1.5 год...


Потребителски аватар
counterbass
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот counterbass » Пет 17 авг 2007 11:21


Danny boy написа:имаше доста теми за този проблем на скоро.На 99процента се оказва контактен клеморед за смяна,другия вариант е със бутон да запалваш като ключа го даваш на контакт


ено фиат ритмо имахме преди гууфа,че и него с ключ от лампа го карахме,само че с него на контакт,пък статрера-клеморед. :lol:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 17 авг 2007 12:02


фтулки..или втулки.. все тая..
имал съм същият проблем, със същият мотор..
почти 99% съм сигура.

а проблема се локализира с един директен + на стартера.. :)


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Пет 17 авг 2007 12:07


Имах такъв проблем и след зачистване на клеясалите контакти с шкурка 120 и малко WD-40 на всички клеми по веригата няма проблеми никакви вече повече от 2 години :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта