Тресе волана между 100 - 120

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Тресе волана между 100 - 120

Мнениеот spectrum » Съб 11 авг 2007 11:55


значи проблема е следния между 100 и 120 волана почва да тресе много яко интересното е че го прави точно между тези скорости преди 100 и след 120 изчезва ... сменил съм преден лагер , главина , дискове, накладки , реглаж преден мост, изправях джантите балансирах гумите и пак си остава вече в чудо се видях мисля пак да направя баланс на гумите съмнявам се, че нещо може да не са направили баланса като хората ... отделно има и някво присвирване след смяна на дисковете и накладките даже и като несъм натиснал спирачката и се движа с малка скорост ...




Потребителски аватар
Вангел
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот Вангел » Съб 11 авг 2007 12:17


крива гума.....имам шесто чувство...:)
баланса не играе....според мене
предните ли си балансирал само?
ама гума ще да е....така си мисля.....сложи някви други гуми и пробвай дали ще има промяна:)


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Съб 11 авг 2007 12:22


невярвам да е крива гума смених предните със задните, но е вярно че изправих и балансирах само предните инъче гумите са ми хубави и са на 7 - 8 хиляди километра вредещаин всесезонни


Потребителски аватар
Вангел
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот Вангел » Съб 11 авг 2007 12:37


ама може да е крива някоя от задните.....понякога се предава.....
в 97% от случаите като твоя се оказва крива гума....
С лети джанти ли си?
Имаш ли втулки ако си с такива?
Гайката на полуоската стегната ли е хубаво?


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: :)

Мнениеот spectrum » Съб 11 авг 2007 12:48


Вангел написа:ама може да е крива някоя от задните.....понякога се предава.....
в 97% от случаите като твоя се оказва крива гума....
С лети джанти ли си?
Имаш ли втулки ако си с такива?
Гайката на полуоската стегната ли е хубаво?


за гайката немога да гарантирам, че е стегната здраво несъм я стягал аз, но предполагам че си е стегната ... да с лети джанти съм и мислиш че ако е крива някоя от задните може да се предава ... ?


Потребителски аватар
Вангел
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот Вангел » Съб 11 авг 2007 12:53


ама имаш ли втулки на летите джанти......
пък която и да е гума крива може да се предава да
ама като си с лети джанти ......джантата трябва да ляга плътно по външния диаметър на главината....затва се слагат втулки понеже вътрешния диаметър на джантата обикновенно е по голям...втулката обира луфта и води джантата....получава се съосие....някви си такива неща:)


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Съб 11 авг 2007 13:23


Най вероятно крива джанта.От там криви и гумата и отива на волана.За 15лв ги изправят!На джанта де :shock


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Съб 11 авг 2007 16:45


Абе мини на някой компютърен стенд най добре :)
Брат ми имаше такъв проблем тресе след 120 и му го оправиха на стенда :)
Казва ми той какво са правили но не запомних.. само запомних че много са му се карали как може да кара в такова състояние :)


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Съб 11 авг 2007 16:50


Много голяма вероятност,както казват колегите,е да е крива гума.Нищо,че са почти нови.На мен досега 2 или 3 пъти ми се е случвало и то все от задна гума.Последният път беше марка ТИГЪР на 5000 км.Разбира се като се сменят гумите една по една с друга (от друга кола например) и се покара малко с подходящата скорост.


proshev
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот proshev » Съб 11 авг 2007 17:22


вазможно е да са сменяли винтила примерно някога и да е останало парче от него в гумата и когато това паченци си смени мястото дебалансира гумата ако няма значи треа да си смениш маистора :)[/quote]


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 11 авг 2007 19:48


99% проблема идва от гума/джанта :!: Ще ти кажа и един много прост тест, за да установиш това...вдигаш предницата във въздуха(най-добре на подемник, но може и на пънове или 2 крика тип крокодил, но е хубаво да има канал...), някой влиза в колата, пали, включва 5-та предавка и форсира до 100км/час по скоростомер....Ти стоиш и гледаш как при 100км/час джантата ти изпада в резонанс и как макферсона от същата страна като че ли ще се разпадне от вибрации.....Направи това лабораторно упражнение и пиши какво е станало и какво си установил :!:


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Нед 12 авг 2007 19:54


Ако е само от 100-до 120- баланс.
Ако е крива гума бие при 60 и после около 120.
Не знам защо ама е така.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 12 авг 2007 19:58


Veso101 написа:Ако е само от 100-до 120- баланс.
Ако е крива гума бие при 60 и после около 120.
Не знам защо ама е така.

няма закономерност......при мен бие от крива джанта на 80-110-150-190, така че не се знае гума-джанта.....


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Нед 12 авг 2007 20:02


Ludia написа:
Veso101 написа:Ако е само от 100-до 120- баланс.
Ако е крива гума бие при 60 и после около 120.
Не знам защо ама е така.

няма закономерност......при мен бие от крива джанта на 80-110-150-190, така че не се знае гума-джанта.....


Виж за крива джанта не знам, тогава дисбаланса е по навътре към оста, тоест по-малък е радиуса, е.а ли мааму.


hammer
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hammer » Нед 12 авг 2007 20:03


На моя голф волана почваше да тресе на 120
Тази седмица правих ремонти по колата и се оказа че двата шарнирни болта са заминали , след смяната им не тресе волана.
Гуми не съм балансирал.
Провери шарнирите не са скъпи и се сменят лесно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта