Тресе волана между 100 - 120
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тресе волана между 100 - 120
значи проблема е следния между 100 и 120 волана почва да тресе много яко интересното е че го прави точно между тези скорости преди 100 и след 120 изчезва ... сменил съм преден лагер , главина , дискове, накладки , реглаж преден мост, изправях джантите балансирах гумите и пак си остава вече в чудо се видях мисля пак да направя баланс на гумите съмнявам се, че нещо може да не са направили баланса като хората ... отделно има и някво присвирване след смяна на дисковете и накладките даже и като несъм натиснал спирачката и се движа с малка скорост ...
- Вангел
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
крива гума.....имам шесто чувство...
баланса не играе....според мене
предните ли си балансирал само?
ама гума ще да е....така си мисля.....сложи някви други гуми и пробвай дали ще има промяна:)
баланса не играе....според мене
предните ли си балансирал само?
ама гума ще да е....така си мисля.....сложи някви други гуми и пробвай дали ще има промяна:)
- Вангел
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
ама може да е крива някоя от задните.....понякога се предава.....
в 97% от случаите като твоя се оказва крива гума....
С лети джанти ли си?
Имаш ли втулки ако си с такива?
Гайката на полуоската стегната ли е хубаво?
в 97% от случаите като твоя се оказва крива гума....
С лети джанти ли си?
Имаш ли втулки ако си с такива?
Гайката на полуоската стегната ли е хубаво?
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: :)
Вангел написа:ама може да е крива някоя от задните.....понякога се предава.....
в 97% от случаите като твоя се оказва крива гума....
С лети джанти ли си?
Имаш ли втулки ако си с такива?
Гайката на полуоската стегната ли е хубаво?
за гайката немога да гарантирам, че е стегната здраво несъм я стягал аз, но предполагам че си е стегната ... да с лети джанти съм и мислиш че ако е крива някоя от задните може да се предава ... ?
- Вангел
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
ама имаш ли втулки на летите джанти......
пък която и да е гума крива може да се предава да
ама като си с лети джанти ......джантата трябва да ляга плътно по външния диаметър на главината....затва се слагат втулки понеже вътрешния диаметър на джантата обикновенно е по голям...втулката обира луфта и води джантата....получава се съосие....някви си такива неща:)
пък която и да е гума крива може да се предава да
ама като си с лети джанти ......джантата трябва да ляга плътно по външния диаметър на главината....затва се слагат втулки понеже вътрешния диаметър на джантата обикновенно е по голям...втулката обира луфта и води джантата....получава се съосие....някви си такива неща:)
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Много голяма вероятност,както казват колегите,е да е крива гума.Нищо,че са почти нови.На мен досега 2 или 3 пъти ми се е случвало и то все от задна гума.Последният път беше марка ТИГЪР на 5000 км.Разбира се като се сменят гумите една по една с друга (от друга кола например) и се покара малко с подходящата скорост.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
99% проблема идва от гума/джанта Ще ти кажа и един много прост тест, за да установиш това...вдигаш предницата във въздуха(най-добре на подемник, но може и на пънове или 2 крика тип крокодил, но е хубаво да има канал...), някой влиза в колата, пали, включва 5-та предавка и форсира до 100км/час по скоростомер....Ти стоиш и гледаш как при 100км/час джантата ти изпада в резонанс и как макферсона от същата страна като че ли ще се разпадне от вибрации.....Направи това лабораторно упражнение и пиши какво е станало и какво си установил
- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
Ludia написа:Veso101 написа:Ако е само от 100-до 120- баланс.
Ако е крива гума бие при 60 и после около 120.
Не знам защо ама е така.
няма закономерност......при мен бие от крива джанта на 80-110-150-190, така че не се знае гума-джанта.....
Виж за крива джанта не знам, тогава дисбаланса е по навътре към оста, тоест по-малък е радиуса, е.а ли мааму.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта