Малко маркуче излизащо от моното
- KING-T
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
- Автомобил: VW Bora TDI 90кс
- Двигател: AGR 2000г
- Местоположение: Русе
Малко маркуче излизащо от моното
Колеги днес се загледах малко по-задалбочено по двигателя или по-точно по моното.Искам да ви попитам за едно малко маркуче,което излиза от моното отзаде на карбураторчето,не знам дали така се нарича и при мен не влиза никъде и не знам по-принцип така ли е или е излязло от някъде.Отвора му е много малък около 1-2мм.За какво ли е
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
това е вакум за клапата топъл/студен въздух, която се намира в кутията на въздушния филтър.
Маркучето може да не вкарано в клапата /особено ако се кара на газ/ но е желателно, това което излиза от моното да е запушено /може и с болче/.
В противен случай сместта се обеднява под дросел клапата и е възможно и малко повечко да гори.
Маркучето може да не вкарано в клапата /особено ако се кара на газ/ но е желателно, това което излиза от моното да е запушено /може и с болче/.
В противен случай сместта се обеднява под дросел клапата и е възможно и малко повечко да гори.
- KING-T
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
- Автомобил: VW Bora TDI 90кс
- Двигател: AGR 2000г
- Местоположение: Русе
Ами колега аз скоро сложих газова уредба Lovato и от начало си вървеше добра ама от скоро взе нещо да придръпва ,все едно ми свършва газта и си мисля да не би да ми е бедна сместа и от това въпросното маркуче да влиза въздух .Това ми ги прави само като останат около 5 или по-малко газ,не винаги и не знам какво да правя да увелича малко от клапана газта и да пробвам така дали ще ми прави прблем или сега както казваш ти е възможно маркучето да смуче въздух и ме самнява да не от него този проблем.
- spa
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Малко маркуче излизащо от моното
KING-T написа:Колеги днес се загледах малко по-задалбочено по двигателя или по-точно по моното.Искам да ви попитам за едно малко маркуче,което излиза от моното отзаде на карбураторчето,не знам дали така се нарича и при мен не влиза никъде и не знам по-принцип така ли е или е излязло от някъде.Отвора му е много малък около 1-2мм.За какво ли е
Съвсем наскоро имах проблем с оборотите. Ниските не бяха стабилни. Бягаха в много малки граинци но се усещаха и дразнеше. В крайна сметка се оказа точно това маркуче измъкнато от инжекциона. Сложихме го и колата заспа. На елкона заково оборотите. Според майстора колата може да е кихнала и да се измъкнало маркуча. Само да не забравя и аз съм с АБС и газова. Според мен е хубаво да си въстановиш маркуча там където е ходил....
- spa
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
KING-T написа:Колега на мен оборотите са ми добре и на бензин и на газ ,просто единия край не е вкаран никъде и както каза ivo123 той влиза в кутията на въздушния филтър.Обаче при мен даже сега като се замисля не стига и до кутията.Утре ще го огледам пак и ще видя как е.
Ами понякога границата е малка. Освен това как ти е направена системата за газ. С ламба емулатор. С резетване на копютъра.... Аз за сместа може да пробваш да я увеличиш времено да видиш дали ще прави съшите проблеми.
- spa
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
KING-T написа:Ами да ти кажа не знам дали имам някое от двете,от скоро карам голф,преди това карах фиата на дъртия с 4 фара полските и не разбирам много от тези неща.Пък и майстора като слага газовата не ми е казвал,че ще слага тези двете работи и за това предполагам,че ги няма.
Ами няма как да не се направи поне едно от двете неща, ако е сложил нормална газова уредба. Имай в предвид, че при рбаотата на газ ламбда сондата вече не подава коректно сигнали и компютъра започва да трупа грешки. Та затова се слага или ламбда емулаторо който лъжи компютъра, че всичко е наред или се прави така че колата при гасене на резетва компютъра. Следващият път като се чуеш с майстора питай го как ти е направил газовата уредва. Принципно точно този мотор навсякъде казват, че подлежи на най-безпроблемна газификация... Все пак ако искаш направи си следният експеримент. Откачи + на акумулатора за 10 мин и после виж как ще се държи колата. Ако компютъра е бил натрупал грешки те ще се изчистят и първите 10-15 мин колата ще работи малко по странно след което трябва да улегне. Ако ти е интересно порови се по форума има доста изписано за газови уредби за двигател АБС.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта