Малко маркуче излизащо от моното

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Малко маркуче излизащо от моното

Мнениеот KING-T » Чет 16 авг 2007 20:05


Колеги днес се загледах малко по-задалбочено по двигателя или по-точно по моното.Искам да ви попитам за едно малко маркуче,което излиза от моното отзаде на карбураторчето,не знам дали така се нарича и при мен не влиза никъде и не знам по-принцип така ли е или е излязло от някъде.Отвора му е много малък около 1-2мм.За какво ли е :?:




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 16 авг 2007 20:43


това е вакум за клапата топъл/студен въздух, която се намира в кутията на въздушния филтър.
Маркучето може да не вкарано в клапата /особено ако се кара на газ/ но е желателно, това което излиза от моното да е запушено /може и с болче/.
В противен случай сместта се обеднява под дросел клапата и е възможно и малко повечко да гори.


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Чет 16 авг 2007 20:53


Ами колега аз скоро сложих газова уредба Lovato и от начало си вървеше добра ама от скоро взе нещо да придръпва ,все едно ми свършва газта и си мисля да не би да ми е бедна сместа и от това въпросното маркуче да влиза въздух .Това ми ги прави само като останат около 5 или по-малко газ,не винаги и не знам какво да правя да увелича малко от клапана газта и да пробвам така дали ще ми прави прблем или сега както казваш ти е възможно маркучето да смуче въздух и ме самнява да не от него този проблем.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 16 авг 2007 20:55


ако смуче оттам - обеднява сместта
не ти ли бърка лееко оборотите на бензин.
запуши го маркучето от страната на моното.


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Чет 16 авг 2007 20:57


Не на бензин и на газ проблем с оборотите нямам.На бензин този проблем го няма.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 16 авг 2007 20:59


ами според мене не трябва да смуче въздух под дроселната клапа.
моя съвет е да го запушиш - оттам ти си знаеш вече.
Успех.


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Чет 16 авг 2007 21:05


Значи единия край излиза от моното ,другия да го запуша ,така ли ?Ами ще пробвам да видим дали ще има някакъв ефект.
Благодаря колега за помоща


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 16 авг 2007 21:27


да така.
няма проблеми колега - дано има подобрение.


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Малко маркуче излизащо от моното

Мнениеот spa » Чет 16 авг 2007 21:33


KING-T написа:Колеги днес се загледах малко по-задалбочено по двигателя или по-точно по моното.Искам да ви попитам за едно малко маркуче,което излиза от моното отзаде на карбураторчето,не знам дали така се нарича и при мен не влиза никъде и не знам по-принцип така ли е или е излязло от някъде.Отвора му е много малък около 1-2мм.За какво ли е :?:


Съвсем наскоро имах проблем с оборотите. Ниските не бяха стабилни. Бягаха в много малки граинци но се усещаха и дразнеше. В крайна сметка се оказа точно това маркуче измъкнато от инжекциона. Сложихме го и колата заспа. На елкона заково оборотите. Според майстора колата може да е кихнала и да се измъкнало маркуча. Само да не забравя и аз съм с АБС и газова. Според мен е хубаво да си въстановиш маркуча там където е ходил....


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Чет 16 авг 2007 22:03


Колега на мен оборотите са ми добре и на бензин и на газ ,просто единия край не е вкаран никъде и както каза ivo123 той влиза в кутията на въздушния филтър.Обаче при мен даже сега като се замисля не стига и до кутията.Утре ще го огледам пак и ще видя как е.


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spa » Чет 16 авг 2007 22:06


KING-T написа:Колега на мен оборотите са ми добре и на бензин и на газ ,просто единия край не е вкаран никъде и както каза ivo123 той влиза в кутията на въздушния филтър.Обаче при мен даже сега като се замисля не стига и до кутията.Утре ще го огледам пак и ще видя как е.


Ами понякога границата е малка. Освен това как ти е направена системата за газ. С ламба емулатор. С резетване на копютъра.... Аз за сместа може да пробваш да я увеличиш времено да видиш дали ще прави съшите проблеми.


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Чет 16 авг 2007 22:22


Ами да ти кажа не знам дали имам някое от двете,от скоро карам голф,преди това карах фиата на дъртия с 4 фара полските и не разбирам много от тези неща.Пък и майстора като слага газовата не ми е казвал,че ще слага тези двете работи и за това предполагам,че ги няма. :?


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spa » Чет 16 авг 2007 22:30


KING-T написа:Ами да ти кажа не знам дали имам някое от двете,от скоро карам голф,преди това карах фиата на дъртия с 4 фара полските и не разбирам много от тези неща.Пък и майстора като слага газовата не ми е казвал,че ще слага тези двете работи и за това предполагам,че ги няма. :?


Ами няма как да не се направи поне едно от двете неща, ако е сложил нормална газова уредба. Имай в предвид, че при рбаотата на газ ламбда сондата вече не подава коректно сигнали и компютъра започва да трупа грешки. Та затова се слага или ламбда емулаторо който лъжи компютъра, че всичко е наред или се прави така че колата при гасене на резетва компютъра. Следващият път като се чуеш с майстора питай го как ти е направил газовата уредва. Принципно точно този мотор навсякъде казват, че подлежи на най-безпроблемна газификация... Все пак ако искаш направи си следният експеримент. Откачи + на акумулатора за 10 мин и после виж как ще се държи колата. Ако компютъра е бил натрупал грешки те ще се изчистят и първите 10-15 мин колата ще работи малко по странно след което трябва да улегне. Ако ти е интересно порови се по форума има доста изписано за газови уредби за двигател АБС.


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Чет 16 авг 2007 22:38


Благодаря колега за инфото,ще ида май при него да го питам какво е сложил точно и ще направя номера с клемите на акумулатора и ще видя как е.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1203
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-5.5
Двигател: ALZ 2002
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 16 авг 2007 22:54


когато ти намалее газта в бутилката става така колега особенно ако я изрязваш ... :lol: и са останали има няма 3 литр.газ ,нищо ще свикнеш...нищо им няма на колата ти стига се шашка. :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта