Споделено във форума = сервиз = дискусия с вас

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Споделено във форума = сервиз = дискусия с вас

Мнениеот Green_Madness » Съб 18 авг 2007 19:53


Скоро изревах за два проблема в Голфеца - оборотите и влагата в купето, имах и проблем с датчика на AIR BAG (светещ непрекъснато). След неописуемите кошмари, премеждия и лични драми, които преживях в сервиз Ауди (където в рамките на месец правих 2 диагностики и крайният резултат беше повече от инфантилен от страна на хората там - нищо против марката АУДИ) днес отидох в официалния сервиз на VW в Бургас (бургазлия съм си, но от 15 години живея в София и в Бургас съм зле със сервизите за кола, откъм ориентация). Трябва да ви кажа, че съм много доволен от отношението там, макар и ремонтите да започват другата седмица. И така ще цитирам дословно от разпечатката от диагностиката днес:

Описание на повредата според клиента:

Моторът е с нестабилни обороти на празен ход
Свети лампа на арматурното табло за AIRBAG
Навлиза вода в предна дясна част на купето
Осветлението на ключовете за управление на климатика не работи

Услуги:
Диагностика с VAG 1551
Проверка на дроселна клапа
Проверка кабелни снопове на страничен AIRBAG

Цена - 43,20 лв.

И така колеги ето какво изскочи за смяна

Шалтер за сервоуправление - 47 лв. (признавам не знам каква е функцията на това, моля обяснете, както и неговата важност)
Дроселна клапа - 774 лв.
Въздушен филтър - 40 лв. (поръчано на момента от мен)
Антифриз - 40 лв. (поръчано на момента от мен)
Труд - около 100 лв.
Общо - 1001 лв.

За еърбега се оказа, че нещо под предна лява седалка е било разместено или прекъснато, но вече е поправено(датчика не свети)
Има нещо, което така и не са направили - влагата си тече, а вече е и под задната дясна седалка - какво да правя и как да се разправям като отида в понеделник да поръчвам частите? Съжалявам ако темата е прекалено разтеглена или досадна, но съм длъжен да споделя - а и някои от вас се оказаха прави, че работата отива на нова дроселна клапа - в Ауди ми казаха, че трябва да сменям блока на двигателя :shock :D Ще съм благодарен на коментари и съвети. И нещо много важно - каква аджиба е максималната скорост на този модел (1.6 SR, 1999, 101 hp) и как може да бъде постигната (с какви джанти, гуми, ремонти и т.н.)




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 18 авг 2007 20:04


поразрови се за клапата...пробвай с чистене.../къв е тоя възд. филтър за 40лв.....антифриза и той/

антифриза можеш и сам си го смениш

водата в купето влиза от непочистени според мен боклуци под корите на чистачките...


Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Green_Madness » Съб 18 авг 2007 20:06


Клапата ще я платя, за влагата казаха, че нещо било замърсено (така и не ми казаха и не разбрах дали днеска това е решено), но днеска надвечер сам си я мих вътре и вън и видях, че реката е тръгнала и назад... меко казано е гнусно. Филтъра ми казаха, че е около 32-33 и аз закръглих за себе си, антифриза бил 17 лв. литър концентрат - ще го откажа сигурно да го правят там.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13434
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 18 авг 2007 20:44


В Метро има руски Тосол към 15лв туба 5л на -40 .Тези дни ще взимам за смяна .На бълг . чорби нямам вяра.
Ф-р за купето на 3 ка е 12 лв / бз въглен/.за аспиратори 3-4 лв.
Възд ф-р за мотор на АЕЕ е 7-8 лв ,а маслен на Бош 6,50-7 лв и то в сервиза.Горивен -18 лв със смяната.
Сам си направи сметка как те работят и труда х 2 най-малко.
Ако ще ти трябват аптечки, пожарогасител,крушки,жилетка,въже и т.н свиркай да ти взема тънко от Гарван а.
уж халогенни с 12 светодиода бели , 2 бр с вс .за закрепване 12,5или 12,80 не помня точно. Консумация на 1 я - 50 мА идеални за резервно осветление в дома. :wink:


Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Green_Madness » Съб 18 авг 2007 21:25


Очаквайте скоро да пусна тема - Подарявам Голф 4..... :shock :x


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13434
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 18 авг 2007 21:36


ай сега .
Като чета за да влиза водя в дясно -
махай кора под чистачката и чисти шума, кал и всякави др боклуци. Сигурно е , че дренажната тръба надолу е затлачена.
за по-лесно свали и кутията на филтъра за купето, но внимателно.приготви си за всеки случай и 1 силна прахосмукачка да обереш евентуално падналите боклуци.
Не мога да си обясна защо но около кутията на филтъра за купето се събират много боклуци и се затлачва.Оттам и при повече вода прелива през филтъра в краката на пътника.
От разстояние толкова мога да помогна . Важното е да се почистят дренажите и до филтъра и в ляво до водача от листа тиня и т.н.- става лепкаов като глина и водата не може да се изтече, особено пък, ако колта е стояла под дърво /листа цветове/.....


Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Green_Madness » Съб 18 авг 2007 21:49


kris11 написа:ай сега .
Като чета за да влиза водя в дясно -
махай кора под чистачката и чисти шума, кал и всякави др боклуци. Сигурно е , че дренажната тръба надолу е затлачена.
за по-лесно свали и кутията на филтъра за купето, но внимателно.приготви си за всеки случай и 1 силна прахосмукачка да обереш евентуално падналите боклуци.
Не мога да си обясна защо но около кутията на филтъра за купето се събират много боклуци и се затлачва.Оттам и при повече вода прелива през филтъра в краката на пътника.
От разстояние толкова мога да помогна . Важното е да се почистят дренажите и до филтъра и в ляво до водача от листа тиня и т.н.- става лепкаов като глина и водата не може да се изтече, особено пък, ако колта е стояла под дърво /листа цветове/.....


Евала колега, утре се заемам! Поне това да отметна сам. А възможно ли е да е пукнат радиатора например? :?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 18 авг 2007 21:58


радиатора не.за клапата е разхищение цената е :rocketwhore


Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Green_Madness » Съб 18 авг 2007 22:01


kombito-tdi написа:радиатора не.за клапата е разхищение цената е :rocketwhore


И на мен ми се струва касапска, но най-вероятно ще се оставя да ме транжират.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 19 авг 2007 7:34


Green_Madness написа:
kombito-tdi написа:радиатора не.за клапата е разхищение цената е :rocketwhore


И на мен ми се струва касапска, но най-вероятно ще се оставя да ме транжират.


не бързай....пусни едно ЛС на колегата диабло...


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пон 20 авг 2007 9:17


Хехе защо ли около филтъра на купето се събират боклуци, много просто (според мен) просто когато включиш вентилатора в купето почва да смуче въздух и от там и боклуците (става като прахосмукачка ) а и нали за това е филтър :).
И аз имах този проблем само дето на мене ми липсва филтър на купето, отворих изчистих и всичко е ОК.
Поздрави .


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Пон 20 авг 2007 9:39


максимална скорост с 1.6 101 коня съм достигал 200 км/ч на газ.колата е голф 3. на бензин и в купе на четворка, незнам :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта