Скоро изревах за два проблема в Голфеца - оборотите и влагата в купето, имах и проблем с датчика на AIR BAG (светещ непрекъснато). След неописуемите кошмари, премеждия и лични драми, които преживях в сервиз Ауди (където в рамките на месец правих 2 диагностики и крайният резултат беше повече от инфантилен от страна на хората там - нищо против марката АУДИ) днес отидох в официалния сервиз на VW в Бургас (бургазлия съм си, но от 15 години живея в София и в Бургас съм зле със сервизите за кола, откъм ориентация). Трябва да ви кажа, че съм много доволен от отношението там, макар и ремонтите да започват другата седмица. И така ще цитирам дословно от разпечатката от диагностиката днес:
Описание на повредата според клиента:
Моторът е с нестабилни обороти на празен ход
Свети лампа на арматурното табло за AIRBAG
Навлиза вода в предна дясна част на купето
Осветлението на ключовете за управление на климатика не работи
Услуги:
Диагностика с VAG 1551
Проверка на дроселна клапа
Проверка кабелни снопове на страничен AIRBAG
Цена - 43,20 лв.
И така колеги ето какво изскочи за смяна
Шалтер за сервоуправление - 47 лв. (признавам не знам каква е функцията на това, моля обяснете, както и неговата важност)
Дроселна клапа - 774 лв.
Въздушен филтър - 40 лв. (поръчано на момента от мен)
Антифриз - 40 лв. (поръчано на момента от мен)
Труд - около 100 лв.
Общо - 1001 лв.
За еърбега се оказа, че нещо под предна лява седалка е било разместено или прекъснато, но вече е поправено(датчика не свети)
Има нещо, което така и не са направили - влагата си тече, а вече е и под задната дясна седалка - какво да правя и как да се разправям като отида в понеделник да поръчвам частите? Съжалявам ако темата е прекалено разтеглена или досадна, но съм длъжен да споделя - а и някои от вас се оказаха прави, че работата отива на нова дроселна клапа - в Ауди ми казаха, че трябва да сменям блока на двигателя Ще съм благодарен на коментари и съвети. И нещо много важно - каква аджиба е максималната скорост на този модел (1.6 SR, 1999, 101 hp) и как може да бъде постигната (с какви джанти, гуми, ремонти и т.н.)
Споделено във форума = сервиз = дискусия с вас
- Green_Madness
- Мнения: 847
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Green_Madness
- Мнения: 847
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Клапата ще я платя, за влагата казаха, че нещо било замърсено (така и не ми казаха и не разбрах дали днеска това е решено), но днеска надвечер сам си я мих вътре и вън и видях, че реката е тръгнала и назад... меко казано е гнусно. Филтъра ми казаха, че е около 32-33 и аз закръглих за себе си, антифриза бил 17 лв. литър концентрат - ще го откажа сигурно да го правят там.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
В Метро има руски Тосол към 15лв туба 5л на -40 .Тези дни ще взимам за смяна .На бълг . чорби нямам вяра.
Ф-р за купето на 3 ка е 12 лв / бз въглен/.за аспиратори 3-4 лв.
Възд ф-р за мотор на АЕЕ е 7-8 лв ,а маслен на Бош 6,50-7 лв и то в сервиза.Горивен -18 лв със смяната.
Сам си направи сметка как те работят и труда х 2 най-малко.
Ако ще ти трябват аптечки, пожарогасител,крушки,жилетка,въже и т.н свиркай да ти взема тънко от Гарван а.
уж халогенни с 12 светодиода бели , 2 бр с вс .за закрепване 12,5или 12,80 не помня точно. Консумация на 1 я - 50 мА идеални за резервно осветление в дома.
Ф-р за купето на 3 ка е 12 лв / бз въглен/.за аспиратори 3-4 лв.
Възд ф-р за мотор на АЕЕ е 7-8 лв ,а маслен на Бош 6,50-7 лв и то в сервиза.Горивен -18 лв със смяната.
Сам си направи сметка как те работят и труда х 2 най-малко.
Ако ще ти трябват аптечки, пожарогасител,крушки,жилетка,въже и т.н свиркай да ти взема тънко от Гарван а.
уж халогенни с 12 светодиода бели , 2 бр с вс .за закрепване 12,5или 12,80 не помня точно. Консумация на 1 я - 50 мА идеални за резервно осветление в дома.
- Green_Madness
- Мнения: 847
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ай сега .
Като чета за да влиза водя в дясно -
махай кора под чистачката и чисти шума, кал и всякави др боклуци. Сигурно е , че дренажната тръба надолу е затлачена.
за по-лесно свали и кутията на филтъра за купето, но внимателно.приготви си за всеки случай и 1 силна прахосмукачка да обереш евентуално падналите боклуци.
Не мога да си обясна защо но около кутията на филтъра за купето се събират много боклуци и се затлачва.Оттам и при повече вода прелива през филтъра в краката на пътника.
От разстояние толкова мога да помогна . Важното е да се почистят дренажите и до филтъра и в ляво до водача от листа тиня и т.н.- става лепкаов като глина и водата не може да се изтече, особено пък, ако колта е стояла под дърво /листа цветове/.....
Като чета за да влиза водя в дясно -
махай кора под чистачката и чисти шума, кал и всякави др боклуци. Сигурно е , че дренажната тръба надолу е затлачена.
за по-лесно свали и кутията на филтъра за купето, но внимателно.приготви си за всеки случай и 1 силна прахосмукачка да обереш евентуално падналите боклуци.
Не мога да си обясна защо но около кутията на филтъра за купето се събират много боклуци и се затлачва.Оттам и при повече вода прелива през филтъра в краката на пътника.
От разстояние толкова мога да помогна . Важното е да се почистят дренажите и до филтъра и в ляво до водача от листа тиня и т.н.- става лепкаов като глина и водата не може да се изтече, особено пък, ако колта е стояла под дърво /листа цветове/.....
- Green_Madness
- Мнения: 847
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kris11 написа:ай сега .
Като чета за да влиза водя в дясно -
махай кора под чистачката и чисти шума, кал и всякави др боклуци. Сигурно е , че дренажната тръба надолу е затлачена.
за по-лесно свали и кутията на филтъра за купето, но внимателно.приготви си за всеки случай и 1 силна прахосмукачка да обереш евентуално падналите боклуци.
Не мога да си обясна защо но около кутията на филтъра за купето се събират много боклуци и се затлачва.Оттам и при повече вода прелива през филтъра в краката на пътника.
От разстояние толкова мога да помогна . Важното е да се почистят дренажите и до филтъра и в ляво до водача от листа тиня и т.н.- става лепкаов като глина и водата не може да се изтече, особено пък, ако колта е стояла под дърво /листа цветове/.....
Евала колега, утре се заемам! Поне това да отметна сам. А възможно ли е да е пукнат радиатора например?
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Green_Madness
- Мнения: 847
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Хехе защо ли около филтъра на купето се събират боклуци, много просто (според мен) просто когато включиш вентилатора в купето почва да смуче въздух и от там и боклуците (става като прахосмукачка ) а и нали за това е филтър .
И аз имах този проблем само дето на мене ми липсва филтър на купето, отворих изчистих и всичко е ОК.
Поздрави .
И аз имах този проблем само дето на мене ми липсва филтър на купето, отворих изчистих и всичко е ОК.
Поздрави .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта