Проблем с голфа .. :С

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1203
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-5.5
Двигател: ALZ 2002
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 20 авг 2007 23:57


ами виж ще извхърли защото с-мата е под налягане...това е добре че не е изхвърлила значи не е загряла над 100гр. има вероятност датчика за температурата да лъже...имаче колата преди да я спреш дави ли се как работеше?




Потребителски аватар
blondeskiller
Мнения: 209
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село
Контакти:

Мнениеот blondeskiller » Вто 21 авг 2007 0:06


Не .. всичко си е нормално - само датчика полудява - от 90 изведнъж става 110-120 .. и аз спирамм ебаси .. и ми светна и лампата за водата :roll: :roll:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1203
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-5.5
Двигател: ALZ 2002
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 21 авг 2007 0:26


направи така както ти казах по-горе смени антифриза и термостата обезвъздуши хубаво явно датчика се е преебал този на пластмасовия тройник с четири извода е или са два един до друг сменяй го с жълт пръстен трябва да е виж почети има много теми за тях тук... :wink: То нали знаеш много лесно е да сменяш направо ,а дали има нужда защо да се набутваш с цепене на двигателя и гарнитури когато няма нужда те майсторите гледат да ти вземат парите е не всички но...така е.


Потребителски аватар
blondeskiller
Мнения: 209
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село
Контакти:

Мнениеот blondeskiller » Вто 21 авг 2007 0:39


Ок, благодаря ти! ще видя за това.. дано се оправи щото уж без проблеми, глупости, набутах повече пари като го купих и за 20 дни - 300 лв за ремонти, смени ... :roll:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 21 авг 2007 7:39


jagler написа:направи така както ти казах по-горе смени антифриза и термостата обезвъздуши хубаво явно датчика се е преебал този на пластмасовия тройник с четири извода е или са два един до друг сменяй го с жълт пръстен трябва да е виж почети има много теми за тях тук... :wink: То нали знаеш много лесно е да сменяш направо ,а дали има нужда защо да се набутваш с цепене на двигателя и гарнитури когато няма нужда те майсторите гледат да ти вземат парите е не всички но...така е.

Кое да обезвъздуши и като как????Системата се "самообсклужва"....не необходимо обезвъздушаване.....а белия дим през ауспуха????а загубата на антифириза????....
вместо да си крие човек главата в пясъка най хубаво да приеме фактите....иначе следва хидравличен удар.....и чао на цялото двигателче..


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 21 авг 2007 9:10


За главата в пясъка е вярно...

Гарнитура глава - поне "Виктор Ренц"...
Болтове глава...
"Малка" гарнитура...
"Гумички" на клапаните...
О-пръстен за делко-то, някоя и др. скоба, семеринка или гарнитурка - ако се наложи, почистете и вентилацията на картера /и там има О-пръстен/...
Антифриз...
Евтино масло и стария филтър - за кратко, ако каже майстора... :)
Хубаво масло и нов филтър...
Шлайф на главата и припасване /упорито и качествено!/ на клапани...

Това е минимум, вижте и кабели, свещи, палец, капачка, термостат, водна помпа, водачи, повдигачи, тампона под моно-то, тапите в какво състояние са, може и някой датчик или маркуч да се наложи... Може евентуално да промиете охл. и/или маслената с-ма... Преди да "обезглавявате" вижте компресията /покрай това ще разберете на кой цилиндър е пробило/ и налягането на маслото - може да се наложат по-сериозни разходи... "Изненади" може да има най-различни - в цялото пространство от радиатора до радиаторчето на парното, дано си късметлия... :) Търси съвестен, доказан сервиз /може и от форума - писал съм - мн. Ви завиждам на столичани... :) /, не се подвеждай по ниската цена при разни гаражни чичковци - "разбирачи", които най-вероятно не са виждали АБУ или др. ДВГ на Голф 3 отблизо...


Потребителски аватар
blondeskiller
Мнения: 209
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село
Контакти:

Мнениеот blondeskiller » Вто 21 авг 2007 21:57


kokovanev написа:За главата в пясъка е вярно...

Гарнитура глава - поне "Виктор Ренц"...
Болтове глава...
"Малка" гарнитура...
"Гумички" на клапаните...
О-пръстен за делко-то, някоя и др. скоба, семеринка или гарнитурка - ако се наложи, почистете и вентилацията на картера /и там има О-пръстен/...
Антифриз...
Евтино масло и стария филтър - за кратко, ако каже майстора... :)
Хубаво масло и нов филтър...
Шлайф на главата и припасване /упорито и качествено!/ на клапани...

Това е минимум, вижте и кабели, свещи, палец, капачка, термостат, водна помпа, водачи, повдигачи, тампона под моно-то, тапите в какво състояние са, може и някой датчик или маркуч да се наложи... Може евентуално да промиете охл. и/или маслената с-ма... Преди да "обезглавявате" вижте компресията /покрай това ще разберете на кой цилиндър е пробило/ и налягането на маслото - може да се наложат по-сериозни разходи... "Изненади" може да има най-различни - в цялото пространство от радиатора до радиаторчето на парното, дано си късметлия... :) Търси съвестен, доказан сервиз /може и от форума - писал съм - мн. Ви завиждам на столичани... :) /, не се подвеждай по ниската цена при разни гаражни чичковци - "разбирачи", които най-вероятно не са виждали АБУ или др. ДВГ на Голф 3 отблизо...


ТОВА ВСИЧКОТО !??! :roll: :shock
май ще го вкарам в 'бокса' за известно време :)

Днес видяхме че има и вода в маслото .. :( абе ужас имам го от 20 дни .. и явно ме преебаха мн здраво :(
утре ще го закарам в сервиза на един приятел на баща ми - искал да го види .. (закарам - силно казано - ще ме теглят .. )
да видим кво ще кажат
Много благодаря на всички, които изказаха мнения! Помогнахте ми доста!
Успех на всички и безаварийно!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 22 авг 2007 7:46


blondeskiller написа:
kokovanev написа:За главата в пясъка е вярно...

Гарнитура глава - поне "Виктор Ренц"...
Болтове глава...
"Малка" гарнитура...
"Гумички" на клапаните...
О-пръстен за делко-то, някоя и др. скоба, семеринка или гарнитурка - ако се наложи, почистете и вентилацията на картера /и там има О-пръстен/...
Антифриз...
Евтино масло и стария филтър - за кратко, ако каже майстора... :)
Хубаво масло и нов филтър...
Шлайф на главата и припасване /упорито и качествено!/ на клапани...

Това е минимум, вижте и кабели, свещи, палец, капачка, термостат, водна помпа, водачи, повдигачи, тампона под моно-то, тапите в какво състояние са, може и някой датчик или маркуч да се наложи... Може евентуално да промиете охл. и/или маслената с-ма... Преди да "обезглавявате" вижте компресията /покрай това ще разберете на кой цилиндър е пробило/ и налягането на маслото - може да се наложат по-сериозни разходи... "Изненади" може да има най-различни - в цялото пространство от радиатора до радиаторчето на парното, дано си късметлия... :) Търси съвестен, доказан сервиз /може и от форума - писал съм - мн. Ви завиждам на столичани... :) /, не се подвеждай по ниската цена при разни гаражни чичковци - "разбирачи", които най-вероятно не са виждали АБУ или др. ДВГ на Голф 3 отблизо...


ТОВА ВСИЧКОТО !??! :roll: :shock
май ще го вкарам в 'бокса' за известно време :)

Днес видяхме че има и вода в маслото .. :( абе ужас имам го от 20 дни .. и явно ме преебаха мн здраво :(
утре ще го закарам в сервиза на един приятел на баща ми - искал да го види .. (закарам - силно казано - ще ме теглят .. )
да видим кво ще кажатМного благодаря на всички, които изказаха мнения! Помогнахте ми доста!
Успех на всички и безаварийно!

ще кажат това,което колегата така точно и подредено ти го е изброил по-горе.....
Ако не ти кажат това - бягай оттам....лъжат те!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта