Проблем с голфа .. :С
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
- jagler
- Мнения: 1203
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-5.5
- Двигател: ALZ 2002
- Местоположение: Стара Загора
направи така както ти казах по-горе смени антифриза и термостата обезвъздуши хубаво явно датчика се е преебал този на пластмасовия тройник с четири извода е или са два един до друг сменяй го с жълт пръстен трябва да е виж почети има много теми за тях тук... То нали знаеш много лесно е да сменяш направо ,а дали има нужда защо да се набутваш с цепене на двигателя и гарнитури когато няма нужда те майсторите гледат да ти вземат парите е не всички но...така е.
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
jagler написа:направи така както ти казах по-горе смени антифриза и термостата обезвъздуши хубаво явно датчика се е преебал този на пластмасовия тройник с четири извода е или са два един до друг сменяй го с жълт пръстен трябва да е виж почети има много теми за тях тук... То нали знаеш много лесно е да сменяш направо ,а дали има нужда защо да се набутваш с цепене на двигателя и гарнитури когато няма нужда те майсторите гледат да ти вземат парите е не всички но...така е.
Кое да обезвъздуши и като как????Системата се "самообсклужва"....не необходимо обезвъздушаване.....а белия дим през ауспуха????а загубата на антифириза????....
вместо да си крие човек главата в пясъка най хубаво да приеме фактите....иначе следва хидравличен удар.....и чао на цялото двигателче..
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
За главата в пясъка е вярно...
Гарнитура глава - поне "Виктор Ренц"...
Болтове глава...
"Малка" гарнитура...
"Гумички" на клапаните...
О-пръстен за делко-то, някоя и др. скоба, семеринка или гарнитурка - ако се наложи, почистете и вентилацията на картера /и там има О-пръстен/...
Антифриз...
Евтино масло и стария филтър - за кратко, ако каже майстора...
Хубаво масло и нов филтър...
Шлайф на главата и припасване /упорито и качествено!/ на клапани...
Това е минимум, вижте и кабели, свещи, палец, капачка, термостат, водна помпа, водачи, повдигачи, тампона под моно-то, тапите в какво състояние са, може и някой датчик или маркуч да се наложи... Може евентуално да промиете охл. и/или маслената с-ма... Преди да "обезглавявате" вижте компресията /покрай това ще разберете на кой цилиндър е пробило/ и налягането на маслото - може да се наложат по-сериозни разходи... "Изненади" може да има най-различни - в цялото пространство от радиатора до радиаторчето на парното, дано си късметлия... Търси съвестен, доказан сервиз /може и от форума - писал съм - мн. Ви завиждам на столичани... /, не се подвеждай по ниската цена при разни гаражни чичковци - "разбирачи", които най-вероятно не са виждали АБУ или др. ДВГ на Голф 3 отблизо...
Гарнитура глава - поне "Виктор Ренц"...
Болтове глава...
"Малка" гарнитура...
"Гумички" на клапаните...
О-пръстен за делко-то, някоя и др. скоба, семеринка или гарнитурка - ако се наложи, почистете и вентилацията на картера /и там има О-пръстен/...
Антифриз...
Евтино масло и стария филтър - за кратко, ако каже майстора...
Хубаво масло и нов филтър...
Шлайф на главата и припасване /упорито и качествено!/ на клапани...
Това е минимум, вижте и кабели, свещи, палец, капачка, термостат, водна помпа, водачи, повдигачи, тампона под моно-то, тапите в какво състояние са, може и някой датчик или маркуч да се наложи... Може евентуално да промиете охл. и/или маслената с-ма... Преди да "обезглавявате" вижте компресията /покрай това ще разберете на кой цилиндър е пробило/ и налягането на маслото - може да се наложат по-сериозни разходи... "Изненади" може да има най-различни - в цялото пространство от радиатора до радиаторчето на парното, дано си късметлия... Търси съвестен, доказан сервиз /може и от форума - писал съм - мн. Ви завиждам на столичани... /, не се подвеждай по ниската цена при разни гаражни чичковци - "разбирачи", които най-вероятно не са виждали АБУ или др. ДВГ на Голф 3 отблизо...
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
kokovanev написа:За главата в пясъка е вярно...
Гарнитура глава - поне "Виктор Ренц"...
Болтове глава...
"Малка" гарнитура...
"Гумички" на клапаните...
О-пръстен за делко-то, някоя и др. скоба, семеринка или гарнитурка - ако се наложи, почистете и вентилацията на картера /и там има О-пръстен/...
Антифриз...
Евтино масло и стария филтър - за кратко, ако каже майстора...
Хубаво масло и нов филтър...
Шлайф на главата и припасване /упорито и качествено!/ на клапани...
Това е минимум, вижте и кабели, свещи, палец, капачка, термостат, водна помпа, водачи, повдигачи, тампона под моно-то, тапите в какво състояние са, може и някой датчик или маркуч да се наложи... Може евентуално да промиете охл. и/или маслената с-ма... Преди да "обезглавявате" вижте компресията /покрай това ще разберете на кой цилиндър е пробило/ и налягането на маслото - може да се наложат по-сериозни разходи... "Изненади" може да има най-различни - в цялото пространство от радиатора до радиаторчето на парното, дано си късметлия... Търси съвестен, доказан сервиз /може и от форума - писал съм - мн. Ви завиждам на столичани... /, не се подвеждай по ниската цена при разни гаражни чичковци - "разбирачи", които най-вероятно не са виждали АБУ или др. ДВГ на Голф 3 отблизо...
ТОВА ВСИЧКОТО !??!
май ще го вкарам в 'бокса' за известно време
Днес видяхме че има и вода в маслото .. абе ужас имам го от 20 дни .. и явно ме преебаха мн здраво
утре ще го закарам в сервиза на един приятел на баща ми - искал да го види .. (закарам - силно казано - ще ме теглят .. )
да видим кво ще кажат
Много благодаря на всички, които изказаха мнения! Помогнахте ми доста!
Успех на всички и безаварийно!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
blondeskiller написа:kokovanev написа:За главата в пясъка е вярно...
Гарнитура глава - поне "Виктор Ренц"...
Болтове глава...
"Малка" гарнитура...
"Гумички" на клапаните...
О-пръстен за делко-то, някоя и др. скоба, семеринка или гарнитурка - ако се наложи, почистете и вентилацията на картера /и там има О-пръстен/...
Антифриз...
Евтино масло и стария филтър - за кратко, ако каже майстора...
Хубаво масло и нов филтър...
Шлайф на главата и припасване /упорито и качествено!/ на клапани...
Това е минимум, вижте и кабели, свещи, палец, капачка, термостат, водна помпа, водачи, повдигачи, тампона под моно-то, тапите в какво състояние са, може и някой датчик или маркуч да се наложи... Може евентуално да промиете охл. и/или маслената с-ма... Преди да "обезглавявате" вижте компресията /покрай това ще разберете на кой цилиндър е пробило/ и налягането на маслото - може да се наложат по-сериозни разходи... "Изненади" може да има най-различни - в цялото пространство от радиатора до радиаторчето на парното, дано си късметлия... Търси съвестен, доказан сервиз /може и от форума - писал съм - мн. Ви завиждам на столичани... /, не се подвеждай по ниската цена при разни гаражни чичковци - "разбирачи", които най-вероятно не са виждали АБУ или др. ДВГ на Голф 3 отблизо...
ТОВА ВСИЧКОТО !??!
май ще го вкарам в 'бокса' за известно време
Днес видяхме че има и вода в маслото .. :( абе ужас имам го от 20 дни .. и явно ме преебаха мн здраво
утре ще го закарам в сервиза на един приятел на баща ми - искал да го види .. (закарам - силно казано - ще ме теглят .. )
да видим кво ще кажатМного благодаря на всички, които изказаха мнения! Помогнахте ми доста!
Успех на всички и безаварийно!
ще кажат това,което колегата така точно и подредено ти го е изброил по-горе.....
Ако не ти кажат това - бягай оттам....лъжат те!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта