pedalchobaba написа:На моя Голф означенията са като тези на снимката долу. И работеше според означенията L - ляво, R - дясно. Никакви "синхронизации" и "екстри". Когато е в едно от тези положения не е необходимо да задържаш джойстика. Слагаш го на едното от двете и със страничното му натискане в която и да е от посоките се корегира положението на огледалото на което сочи. След това коня отиде в реката.
Намерих книжка, защото нямах, и такова нещо, което Харалампи пише за синхронизация, не открих.
Продължавам да твърдя, че това е бъг на модула и който, каквото и да ми говори не може да ме убеди по никакъв начин в обратното. Не е възможно на три коли да работи по един и същи начин и след някаква интервенция да се промени на две от тях. Като чета мненията преди мен, виждам, че не съм само аз. Опитвам се да открия в Мрежата как да си върна първоначалното положение, но едиственото, което открих до момента в един руски сайт е, че оправия няма, трябва да се подмени модула на управление с нов. А той сигурно струва колкото колата.
Друг е въпроса, че на "ъпдейтнатите" ми коли, синхронизираното въртене на огледалата не е съвсем точно.
Здравейте,
тук и аз реших да се намеся. От известно време следя темата и главно спора между педалчобаба и харалампи, който спор ми е интересен, но и забавен защото е в границите на нормалното общуване.
Искамд а споделя че последния коментар на педалчобаба напълно го подкрепям по отношение на таова че съвсем същото се случи и с моята кола. В последвстиве мой приятел който си купи пасат 5-ца започна да ме убеждава че всъщност винаги е било така и че е е екстра която не съм бил осъзнал. Истината за мен е че наиситна работеха поотделно не синхронизирано, а и бутонът ми изглежда по същия начин както на снимката на педалчобаба. По принцип ми харесва идеята за синхронизация на двете огледала но имам съмнения че не работи съвсем читаво - тоест като ги връщам май не се връщат какот са били. Това ще го проверя допълнително.