По принцип си прав,но само по принцип...Много е възможно да се объркаш.За да си 100% сигурен се вдига ляво предно колело на крик.Палиш,първа,газ,слушаш...после другата предна.За задните по слух на ход и проверка на загряването.joker написа:тръба написа:Може и преден да е.Вият си еднакво.Проблемът трябва да се отстрани незабавно!
Не вият еднакво!!!!
Преден ляв лагер бучи много по-силно на десен завой-за преден десен е обратно.
Задните лагери бучат равномерно без значение от завоите..
Просто разликата ти се набива в ухото!......
Силно бучене от ходовата част след 60км/ч
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
и на голфа ми бучи много между 80 и 120 км/ч а след 120 км/ч спира да бучи както и преди 80 км/ч и се чува от ляво отзад най много. другото може и да е от това да вибрират някаде ламарините и да излиза шума при мен маи е това щото голфа ми е удрян отзад.
Последна промяна от misho_GTI на Сря 29 апр 2009 13:06, променено общо 1 път.
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Stoi написа:joker написа:petarkolev написа:за загряването проверих и задно дясно колело беше доста по топло от всички останали, утре ще я карам на доктор.
Прочети как се натягат новите лагери да не си скубеш косите после!!!!
Как ?
С извинение на всички колеги за повторенията...
След като направиш окончателната сглобка обърни внимание ,че шайбата под натягащата гайка е с доста по-широк отвор от главината....това не е случайно.Гайката се затяга дотолкова силно,че с отверка да може да движиш с умерено усилие шайбата под нея...не да е хлабава,а да се избутва с отверка плътно и и без много голяма сила....
При това положение като опиташ колелото може да усетиш(а може и да не успееш да усетиш,защото е много .....ама много слабо доловим) дискретен луфт....Ето това е моментът на натягане.....иначе точно измерено с динамометричен ключ никой не ти го казва(само VW си знаят)...
не се ли приплъзва шайбата...лошо!!!Пренатегнал си лагерите....
Е не бива и да хлопа колелото..
Веднага като ги монитраш карай около 10 км със скорост 100 км/ч-.....спираш и пипаш главините....не бива да греят!
Това е единствения начин натягане без да знаеш параметрите на момента на стягане...но става доста точно....
Толкоз от мене.....всичко написано по-горе съм го пробвал лично....ядох и салама на пренатегнати лагери от пседвдомайстори дето само на ЛАДИ са работили...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 235 госта