Мога ли да си вкарам грес в шарнирите? РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мога ли да си вкарам грес в шарнирите? РЕШЕНО

Мнениеот andro_ » Пет 21 сеп 2007 13:04


Въпросът е повече от ясен - мога ли да си вкарам грес в шарнирите? Как? Със спринцовка и игла става ли? Ако нагрея греста в спринцовката с пищов за горещ въздух?
Скърцам нещо при завой...
Или да си купувам нови шарнири,които я изкарат 5-10 К км,я не.
По принцип моите луфтове нямат никакви,ама мисля,че са се поразсъхнали.

Последна промяна от andro_ на Пон 01 окт 2007 14:36, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Мога ли да си вкарам грес в шарнирите?

Мнениеот joker » Пет 21 сеп 2007 13:52


andro_ написа:Въпросът е повече от ясен - мога ли да си вкарам грес в шарнирите? Как? Със спринцовка и игла става ли? Ако нагрея греста в спринцовката с пищов за горещ въздух?
Скърцам нещо при завой...
Или да си купувам нови шарнири,които я изкарат 5-10 К км,я не.
По принцип моите луфтове нямат никакви,ама мисля,че са се поразсъхнали.

Не съм много убеден...колкото пъти и на която и от колите които съм карал шарнирът се разскърца е означавало само едно.....нов шарнир защото старият се оказва скапан!Просто скърцането означава грубо триене от прах и други гадости ,а грубото триене води до бързо износване и още по-грубо триене и т.н. и т.н......
Аз бих взел нови...при всичките условности...просто на старите им е дошло времето.......с времето не можем да се борим :cry:

Последна промяна от joker на Пет 21 сеп 2007 13:57, променено общо 1 път.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 21 сеп 2007 13:55


Мдааа,джокеро е прав.Дано случа на по-читави.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пет 21 сеп 2007 15:45


От шарнира ли е?Сигурен ли си?А Кормилен накрайник?(примерно външен).


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 21 сеп 2007 15:49


тръба написа:От шарнира ли е?Сигурен ли си?А Кормилен накрайник?(примерно външен).

Ще прегледам пак,но при предишния оглед накрайниците бяха добре.Нямам луфт във волана.Единият шарнир беше свалян,заедно с носача,при смяната на единия маншон на рейката.Аз в другия се съмнявам (левия).То смяната е елементарна,ама трябва да си намеря скоба за шарнира.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пет 21 сеп 2007 15:54


Нали знаеш?Шарнири и накрайници не трябва да се движат на ръка. :idea:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 21 сеп 2007 15:56


тръба написа:Нали знаеш?Шарнири и накрайници не трябва да се движат на ръка. :idea:

Е,да де,ама ако натискаш достатъчно силно.... :lol:
То поне на Голфа са евтини.Ще взема да сменя и накрайници и шарнири,колко му е.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пет 21 сеп 2007 15:58


Ми аз така направих и сега спя по-спокойно. mhihi


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 21 сеп 2007 17:10


аз си взех флакон с течна грес на Вюрт,има тънка тръбичка дълга 20 см която пъхнах изпод маншона с помоща на малка отверка.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 21 сеп 2007 17:20


На мене ми скърцаше десния накрайник, и понеже неможах да надигна маншона, с една тънка игла му вкарах една спринцовка масло. Вече мина доста време (повече от година може би) и пще не е почнал да скърца. Преди доста години имахме лада на която скърцащия шарнир прецака носача.


Потребителски аватар
mamara
Мнения: 51
Регистриран на: Сря 02 май 2007 8:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mamara » Пет 21 сеп 2007 22:17


виж си маншончетата на кормилните накрайници при мен така скърцаше и се беше скъсало маншончето на десния кормилен накраиник смених го с нов 16 лева :D


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 22 сеп 2007 9:43


Е и като пъхенете грес маншона дето има прах и други абразиви???????
Накрая ще останете изненадани като гей дето са му сложили пясък във вазелина!!!!


SceVola_SICK
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот SceVola_SICK » Пон 01 окт 2007 14:30


ами като купуваш нови да не са от наи-евтините :no-no . даже наи-добре си вземи от някоя морга 100% ще са по-траини от новите :Bulgaria-ново-Китаи . T.H.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 01 окт 2007 14:38


Скърца ми единия накрайник,сменям ги и двата.
Продавам части,знам какво да си взема,мерси за съветите.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 01 окт 2007 14:39


SceVola_SICK написа:ами като купуваш нови да не са от наи-евтините :no-no . даже наи-добре си вземи от някоя морга 100% ще са по-траини от новите :Bulgaria-ново-Китаи . T.H.

Всичко е китайско,няма да са плашиш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: abfinfrontofme, дити123 и 231 госта