ПРОБЛЕМ- Харчи много

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
sloslo
Мнения: 60
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ПРОБЛЕМ- Харчи много

Мнениеот sloslo » Сря 26 сеп 2007 7:31


Колеги помагайте,имам следния промлем.
Голфа ми е 1.8 ААМ и до преди 10 дни си харчеше много прелично,но дойде и проблема нещо сутрин като запали се тресеше и прекъсваше и като позагрее се оправи,и почна да харчи почти двойно.След диагностика-нищо??После след умуване смених Ланда сондата и това тресене и прекъсване изчезна,но харченето си остана :cry:
Някой знае ли от къде идва този проблем?
Мерси предварително




plamenibobi
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот plamenibobi » Сря 26 сеп 2007 7:43


Хубаво е да смениш гумения тампон под инжекциона.


sloslo
Мнения: 60
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sloslo » Сря 26 сеп 2007 7:53


Тампона го гледах и е здрав,не е за смяна ??


Goshko_Golfa
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 12 сеп 2007 6:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Goshko_Golfa » Сря 26 сеп 2007 8:52


Аз също искам да попитам нещо за горенето на голф 2 1,3 моно.
Карам го на газ и ми гори от 13 до 14 ... това нормално ли е . Гореше кам 16 оправих си някои неша като например центровка свещи кабели и един проблемен дебел марку4 от въздушния филтър който беше пукнат но нещо пак ми се струва че 13-14 е много. Махнах катализатора и сложих тръба и на нея ми сложиха датчика на ланда сондата. Ако някой има идеи къде да барам моля да каже ... Благодаря ви предварително


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Сря 26 сеп 2007 9:47


Каква е тая диагностика, дето не е показала че ламбда сондата си е заминала? Поне до колкото знам аз, там си показва едни графики, по който може да се прецени ламбда сондата дали работи правилно.


sloslo
Мнения: 60
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sloslo » Сря 26 сеп 2007 10:26


Прав си за графиките,така е.Аз казвам че я закачвахме на комп.и нищо не показа,никакви грешки и в последствие се оказа че е ланда сондата,но харченето не знам от какво е и за това търса помощ тука?


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 26 сеп 2007 16:59


Те то ламбда сондата ти икономисва горивото,ама след смяната щом ти харчи пак много друго единствено дето се сещам е неправилно зацепен ангренажен ремък 1-2 зъбчета по на тересене и може и да погорява,динамиката как е при ускорение,температурен датчик/богата смес??/провери и това[/quote]


sloslo
Мнения: 60
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sloslo » Чет 27 сеп 2007 8:55


Значи след смяната на Ланда сондата,като дам по рязко газ има някакво забавяне и после ускорява,а преди това го нямаше??Може ли нещо центровката да се е загубила??


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 27 сеп 2007 11:48


sloslo написа:Значи след смяната на Ланда сондата,като дам по рязко газ има някакво забавяне и после ускорява,а преди това го нямаше??Може ли нещо центровката да се е загубила??

а ТПС проверен ли е????
Над 250 000 км е много вероятно да има износени писти.....
.....е центровката - първо разбира се!


sloslo
Мнения: 60
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sloslo » Чет 27 сеп 2007 14:22


Колега извинявам се за глупавия въпрос ама какво е ТПС ?? :oops:


Fifkata
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

ТПС

Мнениеот Fifkata » Чет 27 сеп 2007 14:34


TPS-throttle position sensor


sloslo
Мнения: 60
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sloslo » Чет 27 сеп 2007 15:24


А на нашенски кой е тоя сензор или датчик??


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Потенциометър на дроселовата клапа

Мнениеот javor_bg » Чет 27 сеп 2007 15:50


Най-общо казано служи да дава информация към ЕКУ-то колко е натиснат педала на газта и увеличава дължината на импулса към дюзата и обогатява сместа.

Тоя TPS май е заедно със стъпковото моторче при Голф 3 и е към 700 лева. Това само съм го чул и незнам вярно ли е или не. Колегите да кажат.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Потенциометър на дроселовата клапа

Мнениеот joker » Чет 27 сеп 2007 17:01


javor_bg написа:Най-общо казано служи да дава информация към ЕКУ-то колко е натиснат педала на газта и увеличава дължината на импулса към дюзата и обогатява сместа.

Тоя TPS май е заедно със стъпковото моторче при Голф 3 и е към 700 лева. Това само съм го чул и незнам вярно ли е или не. Колегите да кажат.

30 до 50 лв но само на моргите.Нови не се продават .......само комплект с моното...800 лв.
Гледаш пистите да не са изтрити...щом са сравнително запазени....грабваш и бягаш..


sloslo
Мнения: 60
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sloslo » Пет 28 сеп 2007 12:07


Проблема със забавянето се оправи благодарение на 'vit_autosofia'
дано и харченето да се оправи



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 230 госта