Колеги помагайте,имам следния промлем.
Голфа ми е 1.8 ААМ и до преди 10 дни си харчеше много прелично,но дойде и проблема нещо сутрин като запали се тресеше и прекъсваше и като позагрее се оправи,и почна да харчи почти двойно.След диагностика-нищо??После след умуване смених Ланда сондата и това тресене и прекъсване изчезна,но харченето си остана
Някой знае ли от къде идва този проблем?
Мерси предварително
ПРОБЛЕМ- Харчи много
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 8:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2007 6:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Аз също искам да попитам нещо за горенето на голф 2 1,3 моно.
Карам го на газ и ми гори от 13 до 14 ... това нормално ли е . Гореше кам 16 оправих си някои неша като например центровка свещи кабели и един проблемен дебел марку4 от въздушния филтър който беше пукнат но нещо пак ми се струва че 13-14 е много. Махнах катализатора и сложих тръба и на нея ми сложиха датчика на ланда сондата. Ако някой има идеи къде да барам моля да каже ... Благодаря ви предварително
Карам го на газ и ми гори от 13 до 14 ... това нормално ли е . Гореше кам 16 оправих си някои неша като например центровка свещи кабели и един проблемен дебел марку4 от въздушния филтър който беше пукнат но нещо пак ми се струва че 13-14 е много. Махнах катализатора и сложих тръба и на нея ми сложиха датчика на ланда сондата. Ако някой има идеи къде да барам моля да каже ... Благодаря ви предварително
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Потенциометър на дроселовата клапа
Най-общо казано служи да дава информация към ЕКУ-то колко е натиснат педала на газта и увеличава дължината на импулса към дюзата и обогатява сместа.
Тоя TPS май е заедно със стъпковото моторче при Голф 3 и е към 700 лева. Това само съм го чул и незнам вярно ли е или не. Колегите да кажат.
Тоя TPS май е заедно със стъпковото моторче при Голф 3 и е към 700 лева. Това само съм го чул и незнам вярно ли е или не. Колегите да кажат.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Потенциометър на дроселовата клапа
javor_bg написа:Най-общо казано служи да дава информация към ЕКУ-то колко е натиснат педала на газта и увеличава дължината на импулса към дюзата и обогатява сместа.
Тоя TPS май е заедно със стъпковото моторче при Голф 3 и е към 700 лева. Това само съм го чул и незнам вярно ли е или не. Колегите да кажат.
30 до 50 лв но само на моргите.Нови не се продават .......само комплект с моното...800 лв.
Гледаш пистите да не са изтрити...щом са сравнително запазени....грабваш и бягаш..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 230 госта