Къде могат да ми разкостят д(е)войката и да й пуснат цялостна инсталация отпред, отзад, светлини, двг, всичко и колко пари горе-долу ще ми струва тва удоволствие?
Някакви идеи?
Цялостна инсталация за Г2
- Glove
- Мнения: 2042
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Колега това което си решил е супер, моя съвет е да си намериш читава инсталация, а за монтажа ще се потрудим и ще стане. С радост ще ти помогна да свършим едно добро нещо за една много добра кола. Проблема ще е да си намерим място на закрито да се работи нормално.
А ако става въпрос да се погледне самата инсталация дали може да се оправи също мога да помогна.
А ако става въпрос да се погледне самата инсталация дали може да се оправи също мога да помогна.
Колега, мерси много за предложението
Ще потърся из моргите въпреки, че четох в темата на Vextor (една от темите му де...) че там още с идването на колите ги нарязват(инсталациите), та не знам дали ще намеря цяла
@iceto - не знам дали е от ел. инсталацията ама според мен не е нормално абсолютно всеки път като заключвам колата да ме бие ток
Тоест, не само при заключване, като изляза от нея и тръгна да затварям вратата, ако не я бутна за платмасовата дръжка ме хваща ток, ако я затворя предпазливо, като вкарам ключа в ключалката, тогава ме "боцка"...
Предишния собственик е третирал голфето като няква кочина... отпред има сумати кабели които не отиват никъде, половината са омотани с изолирбанд и не знаеш кое от къде идва и къде отива(може би... )
Количката много си ми харесва и предпочитам да си я стегна и да пръсна пари, отколкото да си купя нова и да я мисля и нея как са я карали, кво са и правили и т.н.
Ще потърся из моргите въпреки, че четох в темата на Vextor (една от темите му де...) че там още с идването на колите ги нарязват(инсталациите), та не знам дали ще намеря цяла
@iceto - не знам дали е от ел. инсталацията ама според мен не е нормално абсолютно всеки път като заключвам колата да ме бие ток
Тоест, не само при заключване, като изляза от нея и тръгна да затварям вратата, ако не я бутна за платмасовата дръжка ме хваща ток, ако я затворя предпазливо, като вкарам ключа в ключалката, тогава ме "боцка"...
Предишния собственик е третирал голфето като няква кочина... отпред има сумати кабели които не отиват никъде, половината са омотани с изолирбанд и не знаеш кое от къде идва и къде отива(може би... )
Количката много си ми харесва и предпочитам да си я стегна и да пръсна пари, отколкото да си купя нова и да я мисля и нея как са я карали, кво са и правили и т.н.
[quote="Snoopy"]Колега, мерси много за предложението
Ще потърся из моргите въпреки, че четох в темата на Vextor (една от темите му де...) че там още с идването на колите ги нарязват(инсталациите), та не знам дали ще намеря цяла
@iceto - не знам дали е от ел. инсталацията ама според мен не е нормално абсолютно всеки път като заключвам колата да ме бие ток
Тоест, не само при заключване, като изляза от нея и тръгна да затварям вратата, ако не я бутна за платмасовата дръжка ме хваща ток, ако я затворя предпазливо, като вкарам ключа в ключалката, тогава ме "боцка"...
не вярвам това да е от инсталацията.по-скоро си с неподходящи дрехи,които се наелектризират и затова изтръпваш като посегнеш към дръжката
Ще потърся из моргите въпреки, че четох в темата на Vextor (една от темите му де...) че там още с идването на колите ги нарязват(инсталациите), та не знам дали ще намеря цяла
@iceto - не знам дали е от ел. инсталацията ама според мен не е нормално абсолютно всеки път като заключвам колата да ме бие ток
Тоест, не само при заключване, като изляза от нея и тръгна да затварям вратата, ако не я бутна за платмасовата дръжка ме хваща ток, ако я затворя предпазливо, като вкарам ключа в ключалката, тогава ме "боцка"...
не вярвам това да е от инсталацията.по-скоро си с неподходящи дрехи,които се наелектризират и затова изтръпваш като посегнеш към дръжката
Значи колегата е абсолютно прав неможе да те бие ток. Сиолен волтаж има само около бобината, делкото и свещите, и то при запален двигател.
При мен също се получава често даже и да сменя дрехите, то в днешно време трудно има естествени материй. Не сменяй инсталацията, а първо пробвай заземяването. Това е една черна лента която се монтира отзад на колата и опира в земята / пътя /.Сигурно ако се загледаш в други коли може да я видиш, намира се отзад под бронията.
Свойството и е да отвежда статичното електричество в земята / пътя /.
Трябва хубаво да контактува с корпуса на колата.
При мен също се получава често даже и да сменя дрехите, то в днешно време трудно има естествени материй. Не сменяй инсталацията, а първо пробвай заземяването. Това е една черна лента която се монтира отзад на колата и опира в земята / пътя /.Сигурно ако се загледаш в други коли може да я видиш, намира се отзад под бронията.
Свойството и е да отвежда статичното електричество в земята / пътя /.
Трябва хубаво да контактува с корпуса на колата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 222 госта