трудно палене на Б4
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
трудно палене на Б4
Привет колеги!Благодаря ви за мълчанието! По този начин ме научихте да ползвам търсачката,но ми се налага да пусна нова тема,понеже днес като разтворих капаците около волана,стигнах до задънена улица!Трябва ли да свалям волана за да сваля контактния ключ и клемата ?Волана ми е с еърбег!Засега все още паля но трудно,връщам ключа по 2-3 пъти,въртя го докрай понякое време сработи.Ако някой ми обясни подробно как става смяната на контактната клема ще му бъда безкрайно благодарен!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Уфффф... амиии... всички твърдят, че трябва да се свали волана, за да се смени това.
Аз лично успях да сменя контактната система на едно Г3 без да свалям нищо, ама беше яко висене на челна стойка, с глава м/у педалите и задник на седалката! Около 2 часа!
На моята не съм сменял, но предполагам, че и при мен, и при теб ще е идентично!
Отзад има едно мъничко, гадно болтче, което може да се развие само с тънка и къса отверка.
Проблема е при монтажа на новото! И за 3 часа не успях да уцеля дупката с резбата
Накрая го стегнах с 2 свински опашки! => Вечно стана!
Ако все пак решиш д сваляш волана изключи акумулатора и внимавай за лентовия кабел на аирбега да не се скъса. Брой и колко са намотките му около оста на геврека
Аз лично успях да сменя контактната система на едно Г3 без да свалям нищо, ама беше яко висене на челна стойка, с глава м/у педалите и задник на седалката! Около 2 часа!
На моята не съм сменял, но предполагам, че и при мен, и при теб ще е идентично!
Отзад има едно мъничко, гадно болтче, което може да се развие само с тънка и къса отверка.
Проблема е при монтажа на новото! И за 3 часа не успях да уцеля дупката с резбата
Накрая го стегнах с 2 свински опашки! => Вечно стана!
Ако все пак решиш д сваляш волана изключи акумулатора и внимавай за лентовия кабел на аирбега да не се скъса. Брой и колко са намотките му около оста на геврека
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта