проблем които може да помага

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
joro_80
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем които може да помага

Мнениеот joro_80 » Нед 30 сеп 2007 20:51


имам голф3 1.8 моно автоматик ,строшиха се скоростите и го направих с механични,проблема е,че не иска да завърти стартера .нали автоматика пали само на ,,Р или N,,. А сега сигорно дава информация на копютъра,че е на скорост и не иска да завъти.Ако някой знае как може да стане да помага.




Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Пон 01 окт 2007 11:32


Не трябваше ли да си натиснал спирачката също докато палиш?!? :roll:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2042
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 01 окт 2007 12:25


Там където ти е скоротния лост, има едни кабели, който са от лоста на автомата, погледни ги те отговарят за това да кажат на компа дали е на "N" или не е тоест ако е затворена веригата пали ако не е непали. Така се аблокира запалването на автоматика.


joro_80
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro_80 » Пон 01 окт 2007 16:16


пробвах го не стана


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2042
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 01 окт 2007 17:46


Ами не ти остават много алтернативи, едната ти е да намериш човек с KTS да се вържат и да кажат на компа че работи с ръчна скоростна кутия, другият е да се смени компа о там е по-гадно защото трябва да се съобрази с типа на окомплековката на мотора. За пример на 1,8 90кс. моноинжекцион окомплектовките са четери типа и съответно толкова компа. :climb


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 01 окт 2007 22:45


Glove написа:другият е да се смени компа о там е по-гадно защото трябва да се съобрази с типа на окомплековката на мотора. За пример на 1,8 90кс. моноинжекцион окомплектовките са четери типа и съответно толкова компа. :climb

Би ли разяснил по-подробно за окомплектовката на мотора че не стоплих нещо идеята.


joro_80
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro_80 » Вто 02 окт 2007 7:39


реших проблема дадох една жица директно от стартра до контактния ключ пали без никакви ядове


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2042
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 02 окт 2007 10:35


°niksi° написа:
Glove написа:другият е да се смени компа о там е по-гадно защото трябва да се съобрази с типа на окомплековката на мотора. За пример на 1,8 90кс. моноинжекцион окомплектовките са четери типа и съответно толкова компа. :climb

Би ли разяснил по-подробно за окомплектовката на мотора че не стоплих нещо идеята.


Идеята е че съм срешал на 1,8 90к.с. четери различни типа компютри на Бош, Магнет марели, Валео и още един но не се сещам името сега, имат малка разлика в подредбата на кабелите по куплонга на компа, затова казвам, че има четири типа окпмплектовка. А има и няколко типа комутатори с бобини който се ползват на Бош, Сименс, и още един екзотичен модел дето само единпут съм срещал и така не го запомних.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], kris11 и 239 госта