Разлика между ДВГ на Г3 1.8 75 и 90 коня ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Mortimar
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 01 ное 2006 3:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Разлика между ДВГ на Г3 1.8 75 и 90 коня ?

Мнениеот Mortimar » Вто 02 окт 2007 23:04


Разглеждам различни оферти за Голф 3 1.8, но очевидно има два двигателя, единия е 75 к.с., другия е 90 к.с. (по-разпространен от първия).

Някой може ли да ми обясни къде точно е разликата в двата, и кой е по-сполучлив (по-малко проблемен) ? Благодаря.




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Разлика между ДВГ на Г3 1.8 75 и 90 коня ?

Мнениеот joker » Сря 03 окт 2007 7:44


Mortimar написа:Разглеждам различни оферти за Голф 3 1.8, но очевидно има два двигателя, единия е 75 к.с., другия е 90 к.с. (по-разпространен от първия).

Някой може ли да ми обясни къде точно е разликата в двата, и кой е по-сполучлив (по-малко проблемен) ? Благодаря.

вала,а оттам и степента на сгъстяване.....75 к.с може да се кара и вече липсващия А 92.....имат и различни свещи и различни компютри....всичко останало е еднакво(без мощността)....
на уличен език ААМ(75 к.с.) е "дефорсиран" ABS(ADZ)90 к.с...
Специалистите може би ще добавят още нещо.....аз повече не се сещам..
Трудно може да се каже кой е по-сполучлив,но заради мощността и липсващия вече А 92(откъдето идват известните предимства на ААМ) аз бих избрал ДВГ с 90 к.с.....


MadHead
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 7:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот MadHead » Сря 03 окт 2007 8:42


И аз в момента търся такава кола и доста се чудя. Навсякъде много препоръчват двата двигателя. (1.8)
Мен ме интересува дали има ралика в запалителната система и кой е по-напред в технологично отношение.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 03 окт 2007 10:00


MadHead написа:И аз в момента търся такава кола и доста се чудя. Навсякъде много препоръчват двата двигателя. (1.8)
Мен ме интересува дали има ралика в запалителната система и кой е по-напред в технологично отношение.

Нали ти писах....различни свещи заради различна степен на сгъстяване...
А кой е по-напред в технологично отношение....ами сам прецени според тенденциите в автомобилостроенето......един от методите за повишаване мощността при запазване контструкцията на ДВГ(без да се увеличава вентилацията) е повишаване степента на сгъстяване...
а това изисква високооктанов бензин....
А 92 вече не се произвежда и ДВг за такъв бензин отдавна не се произвеждат.....е отговори си сам...
още повече,че след като 1994 спират производството на 1.8 ABS-90 к.с и 1.8 AAM (75 к.с.),продължава производство на 1.8 ADZ 90 к.с......
1.8 75 к.с бих предпочел единствено като алтернатива на 1.6 75 к.с
Ама ти си търси не толкова такъв ДВГ ами добре поддържана кола!!!
и най-хубавия технологично,но лошо поддържан ДВГ не струва нищо пред по-лошия ,но добре поддържан ДВГ!Виж в раздела за толкова хуленият 1.6 ABU и ще видиш какво пишат колегите дето имат опит с този ДВГ и са си го поддържали както трябва.....


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 03 окт 2007 12:01


Буталата в ААМ са като тези в РП, тези в АБС са като на ПБ, следователно имаме разлика в буталата от тях в степента на сгъстяване........ имаме разлика във валовете, вала на ААМ е като на 1.6 ЕЗ карбуратор, ЕКУ-тата са различни и изпускателните колектори ......



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 206 госта