Включи се в кампанията на VWclub.bg "Да помогнем на Вальо - Snejoky"!
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria
Дата и час: Пет 31 Окт 2014 18:56

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Изображение



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 84 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Автор Съобщение
POST Заглавие: Схема на охладителната система - ABD? Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 7:24 
Offline
Аватар

Регистриран на: 02.02.2005
Мнения: 9520
Местожителство: Пловдив
Абсолютно Бавният Дроб, за кратко ще го наричаме АБД, ме изкарва извън нерви. Първо преди месец промих системата от всяква гняс и смених антифризчето....имах съмнения в термостата смених и него. Купих БЕХХХХХХХР за кратко ще го наричам БЕР. Отваря на 84 градуса. Тръгвам из градо и му трябваха около 3 месеца да загрее....някъде 15 километра задръствания....чак тогава пусна перката на 92 градуса....викам баси може още да е нов и да се разработва. На другата сутрин след 10 километра дигна 70 градуса и не ще повече....още няколко километра задръстване и вдигна 88, но на следващата права пак падна на 80....като пусна пОрното и пада на 75....викам аде не е било късмет...ще купя нов термостат....викам тоя път неква друга марка...и опааа ВЕРМУТ или айде вернет....френска сглобка за 12кинта...тръгвам аз...прибирам се без нерви за повече тестове....на другата сутрин ставам тръгвам....7км минавам сравнително нормално градско....чак към седмият километръ отиде на 70 и не ще повече....слизам и о небеса и двете тръби горещи....тоя скакалец е останал отворен....следващ бер от друго място...същата пародия....ПРЕДАВАМ СЕ....споделете ми някакви виждания за проблема..... :D


1. Възможно ли е да бъркам при смяната?
2. Някой ако има стар 100% работещ правилно термогомно да ми го дава
3. Водна помпа - нова
4. Радиатор - нов
5. Датчик темп. нов
6. Табло - ново!
7. Антифриз нов.


Последна промяна от chefito на Нед 28 Окт 2007 19:54, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 7:43 
Offline

Регистриран на: 22.03.2006
Мнения: 5230
Местожителство: Пловдив
Термостата в ръката и си направи бърза екскурзия до Еуратек,ония със Шкодите.Същото термостат,само дето марката е Валео го ползва Шкода Фабия и Октавия 1.4 , 1.4 16 волта i 1.6 8 волта ,в годините след 2000 :wink: .И Фелицийките го ползват 1.3 - 1.6 ама през 90-те години - след 1995.Поне по Текдок се ползва едновременно и от Шkодите и от ABD.
Може и да има разлика,затова термостата в ръчицата и им го показваш,за да не ме псуваш после.

Сигурно е по-евтинджос,отколкото в Хаас или Порше.
На Еуратек ало-то е : 032/643981.


Последна промяна от andro_ на Пет 26 Окт 2007 7:48, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 7:46 
Offline
Аватар

Регистриран на: 02.02.2005
Мнения: 9520
Местожителство: Пловдив
andro_ написа:
Термостата в ръката и си направи бърза екскурзия до Еуратек,ония със Шкодите.Същото термостат го ползва Шкода Фабия и Октавия 1.4 , 1.4 16 волта i 1.6 8 волта ,в годините след 2000 :wink: .И Фелицийките го ползват 1.3 - 1.6 ама през 90-те години - след 1995.


не мога бате....до тук 70лв назад съм с термостати....даже си ги пазя на стената на срама...а тия в еуротек ще ме набодат със 40кинта поне...


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 7:50 
Offline

Регистриран на: 22.03.2006
Мнения: 5230
Местожителство: Пловдив
Напълно те разбирам.
Аз съм с турски Валер,държи се.
Служебното Пунто е с вернет от еуро07 - и то се държи.
Не знам какво да те посъветвам.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 7:50 
Offline
Ън Мън
Аватар

Регистриран на: 14.12.2004
Мнения: 7894
Местожителство: София
когато чуеш една врата да скърца то тя може да се отваря ...... и да се затваря ..което значи че от две решения вероятно е да си взел грешното ........ според мен датчика на тепературата за таблото ти се ебава а термостата с и работи ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 7:54 
Offline
Аватар

Регистриран на: 02.02.2005
Мнения: 9520
Местожителство: Пловдив
Tyan написа:
когато чуеш една врата да скърца то тя може да се отваря ...... и да се затваря ..което значи че от две решения вероятно е да си взел грешното ........ според мен датчика на тепературата за таблото ти се ебава а термостата с и работи ;)


има резон...4 термостата не може да са развалени, но примерно вчера дърпах колега закъсал....и загря доста бързо и през цялото време си държеше 90 градуса и като дигне 92 градуса пуска перката и ги бута на 90....това се повтаряше доста пъти, което ме навежда на мисълта че датчик темп, датчик перка и самото табло са отлични освен че са нови :?

/имам опит с развален темп датчик - който си показваше каквото си иска....и пускаше перка на показния 75 градуса/


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 8:03 
Offline
Ън Мън
Аватар

Регистриран на: 14.12.2004
Мнения: 7894
Местожителство: София
а откъде си сигурен че е било 90 градуса ...... може да е показвало 90 градуса а да е било 120 ... а когато ти показва 70 да е всъщност 90.......... и когато ти показва 90 да е 120 и да пуска направо втора степен на перката щото датчика и е развален и 1ва не работи ;)........ смянай всички датчици по водата ...не са скъпи .....


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 8:05 
Offline
Аватар

Регистриран на: 02.02.2005
Мнения: 9520
Местожителство: Пловдив
Tyan написа:
а откъде си сигурен че е било 90 градуса ...... може да е показвало 90 градуса а да е било 120 ... а когато ти показва 70 да е всъщност 90.......... и когато ти показва 90 да е 120 и да пуска направо втора степен на перката щото датчика и е развален и 1ва не работи ;)........ смянай всички датчици по водата ...не са скъпи .....


имам 2 табла и съм сигурен в датчика на перката....и с 2-те пуска на 92 градуса, което го изключва като прроблем...и дава достоверност на температурата.... :(


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 8:16 
Offline
Аватар

Регистриран на: 05.10.2005
Мнения: 871
Местожителство: София
Моят Бавен Дроб ми прави същите грижи, което ме навежда на мисълта, че просто АБДтата си имат проблеми с температурите и термостатите. След 3 сменени термостата се отказах...последният опит работи все пак най-добре (предните варианти не ме устройваха), Вернет от официалния им вносител горе след черни връх преди околомръсното (точен адрес вероятно знаеш). Сега след 7-8 км сабахлен загрява до 90градуса...ако не пускам парното обаче :wink: . Дано съм помогнал...


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 8:17 
Offline
Ън Мън
Аватар

Регистриран на: 14.12.2004
Мнения: 7894
Местожителство: София
ако датчика за температура за таблото се е бъгнал и пет табла да имаш все тая всичките ще показват еднакво ... ........ това което можеш най лесно да направиш е да сравниш показанията на датчика за темп на таблото с показанията на датчика за температура в ЕКУ то ..закачи си колата и сравни показанията ...... вервай ми толко може да се омотат нещата с тия температури и а изглежда че всичко е перфектно ..но да не е ;) развий си датчика за перката и виж дали не е "изяден"


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 8:19 
Offline
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Аватар

Регистриран на: 11.08.2004
Мнения: 16329
Местожителство: София
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Tyan написа:
развий си датчика за перката и виж дали не е "изяден"
Хахаха, това защо ли ми звучи познато ;)
Чефо, имам един километраж от АБД ако искаш да ти го дам за проба?


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 8:19 
Offline
Аватар

Регистриран на: 02.02.2005
Мнения: 9520
Местожителство: Пловдив
Tyan написа:
ако датчика за температура за таблото се е бъгнал и пет табла да имаш все тая всичките ще показват еднакво ... ........ това което можеш най лесно да направиш е да сравниш показанията на датчика за темп на таблото с показанията на датчика за температура в ЕКУ то ..закачи си колата и сравни показанията ...... вервай ми толко може да се омотат нещата с тия температури и а изглежда че всичко е перфектно ..но да не е ;) развий си датчика за перката и виж дали не е "изяден"


хм подсети ме да премеря темп на водата с термосонда....най-лесно ми се види...


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 8:21 
Offline
Аватар

Регистриран на: 02.02.2005
Мнения: 9520
Местожителство: Пловдив
vasstop написа:
Tyan написа:
развий си датчика за перката и виж дали не е "изяден"
Хахаха, това защо ли ми звучи познато ;)
Чефо, имам един километраж от АБД ако искаш да ти го дам за проба?


васе 2 имам...показват еднакво...не мое да е от него....поне според мен няма как да са развалени по един и същи начин....обаче лошото е че същото важи и за термостатите... :evil:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 8:23 
Offline

Регистриран на: 18.02.2006
Мнения: 403
Местожителство: Габрово
chefito написа:
Tyan написа:
а откъде си сигурен че е било 90 градуса ...... може да е показвало 90 градуса а да е било 120 ... а когато ти показва 70 да е всъщност 90.......... и когато ти показва 90 да е 120 и да пуска направо втора степен на перката щото датчика и е развален и 1ва не работи ;)........ смянай всички датчици по водата ...не са скъпи .....


имам 2 табла и съм сигурен в датчика на перката....и с 2-те пуска на 92 градуса, което го изключва като прроблем...и дава достоверност на температурата.... :(


Ами този, който дава показанието на таблото е различен от включвателя на перката. При теб не съм сигурен, но по принцип навсякъде е така. Трябва да е някъде по двигателя, около термостата. Също така от него информация получава и компютъра. На AEE е двусекционен - едната част дава информация на таблото, а другата - на компютъра.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 26 Окт 2007 8:25 
Offline
Аватар

Регистриран на: 02.02.2005
Мнения: 9520
Местожителство: Пловдив
Колеги, имам колата от 5 години и съм я разглобявал почти цялата....пределно ми е ясно какво е устройството на охладителната система....казвам го да си спестите обясненията за устройството....иначе БЛАГОДАРЯ на всички които помагат....заедно ще намерим гадният проблем....


Върнете се в началото
 Профил  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 84 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: gadniqt, luben, mi6un4o, nkn_76, seikov_72 и 46 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design