Схема на охладителната система - ABD?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 26 окт 2007 8:25


Термодатчика на АБД-то е на тройника (седморника) където му е термостата. Има много ментета такива датчици и трудно се улучва истински. И аз ги изпосмених 3-4 едно време. А и нищо чудно всеки път да попадаш на менте термостат :roll:




ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пет 26 окт 2007 8:27


Извинявай, ако съм те обидил, но просто те насочвам какво да търсиш. Аз не мога да знам какво знаеш и какво не знаеш. :)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 26 окт 2007 8:37


ikonoma написа:Извинявай, ако съм те обидил, но просто те насочвам какво да търсиш. Аз не мога да знам какво знаеш и какво не знаеш. :)


:lady_dance_party:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 26 окт 2007 8:38


vasstop написа:Термодатчика на АБД-то е на тройника (седморника) където му е термостата. Има много ментета такива датчици и трудно се улучва истински. И аз ги изпосмених 3-4 едно време. А и нищо чудно всеки път да попадаш на менте термостат :roll:


датчика от тройника имам склонност да му вярвам, защото работят в синхрон с датчика на перката....следователно: ако единият показва 92 и другият отчете 92 и пусне перката, значи са наред. има ли логика?


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пет 26 окт 2007 8:45


Значи при теб въобще не ще да ти включи перката. Оставял ли си я продължително време на място за да загрее достатъчно за включване? И да не затваря термостата на място вентилатора ще включи, защото няма достатъчна циркулация на въздух през радиатора. Щом включи погледни уреда на таблото дали показва вярно.


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пет 26 окт 2007 8:48


Колега аз имам същия проблем от 3 години с Г3 тди 1z , сменям термостат пролет и есен , 100% сигурен че термостат е хубав и проблема не ми е в него.

Преди 1 месец го смених в ХЕЕД (незнам с какъв) , сипах нов хубав антифриз на БМВ на дълъг път ми държи 88-90 гр. , като има надолнище веднага пада на 80-82 , в града трудно вдига до 90гр.
Търся решение от доста време и немога да разбера къде е проблема , дано поне успееш ти да си откриеш твоя;) , аз съм се примирил че термостата ми е консуматив :(


ПС: И на мен перката ми се пуска на 92гр.( според показанията на таблото)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 26 окт 2007 8:55


Предавам се братя....някой ако има 100% работещ термостат и е готов да се раздели с него почти безплатно го зимам иначе няма се мъча повече... :(


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Пет 26 окт 2007 8:59


абе ей....ти си ебати томата неверни!

Глей тука:

Изображение


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 26 окт 2007 9:07


buFka написа:абе ей....ти си ебати томата неверни!

Глей тука:

Изображение


вервам бе :)....


п.с. ....мотометър таблото много често лъже че светят лампите и мойто е такова ся виждам че и от твойта снимка все едно светят лампите на ръчна вода и прочие... :twisted:


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пет 26 окт 2007 9:15


chefito написа:
buFka написа:абе ей....ти си ебати томата неверни!

Глей тука:

Изображение


вервам бе :)....


п.с. ....мотометър таблото много често лъже че светят лампите и мойто е такова ся виждам че и от твойта снимка все едно светят лампите на ръчна вода и прочие... :twisted:


Добре де щом перката се включва на 92 градуса , това неозначава ли че показанията на таблото са достоверни?

Аз като сложа нов термостат си крепи около 90гр. и с времето(3-4 месеца) започва да стига до около 80гр. и сменям :(


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 26 окт 2007 9:22


абе братя да сложим ли на 87 градуса? някой пробвал ли е?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 26 окт 2007 9:26


Чефи, имам чисто нов термостат Валер, купен от АутоХелп. С чиста съвест мога да ти го подаря, защото се оказа, че моя проблем (същия като твоя, между другото) се реши след 3-та смяна на температурния датчик за таблото. Първите 2 датчика бяха 'Топран' от Ауто+ за по 7 лева единия! (майтап от всякъде!)
Третия пак е 'Топран', ама е от магазина на Данко (до Нева) и струваше малко под 40 (забравих колко)
Единствения проблем, е че на твоя термостат каталожния номер е различен от моя. Проверих, защото ми стана интересно дали на АБД, дето всички разправят, че държал по принцип по-висока темп е със същия такъв като на 2Е и АБС, примерно.
Мога да ти го дам, мериш размерите по някой от твоите и ако стане - слагаш! А иначе- варих го в кухнята- на колкото си пише- на толкова отваря. ;)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 26 окт 2007 9:29


radotom написа:Чефи, имам чисто нов термостат Валер, купен от АутоХелп. С чиста съвест мога да ти го подаря, защото се оказа, че моя проблем (същия като твоя, между другото) се реши след 3-та смяна на температурния датчик за таблото. Първите 2 датчика бяха 'Топран' от Ауто+ за по 7 лева единия! (майтап от всякъде!)
Третия пак е 'Топран', ама е от магазина на Данко (до Нева) и струваше малко под 40 (забравих колко)
Единствения проблем, е че на твоя термостат каталожния номер е различен от моя. Проверих, защото ми стана интересно дали на АБД, дето всички разправят, че държал по принцип по-висока темп е със същия такъв като на 2Е и АБС, примерно.
Мога да ти го дам, мериш размерите по някой от твоите и ако стане - слагаш! А иначе- варих го в кухнята- на колкото си пише- на толкова отваря. ;)


Радо дай му номерата...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 26 окт 2007 9:37


chefito написа:Радо дай му номерата...

Ни моа! :dontknow: В къщи на стилажа е. Ако не ти е спешно, довечера ще ти ги напиша.


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пет 26 окт 2007 9:40


chefito написа:абе братя да сложим ли на 87 градуса? някой пробвал ли е?


Аз съм на 87 градуса.

А при мене може ли да е от този датчик , защото като сложа нов термостат си държи 90 градуса?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта