Схема на охладителната система - ABD?
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
vasstop написа:Термодатчика на АБД-то е на тройника (седморника) където му е термостата. Има много ментета такива датчици и трудно се улучва истински. И аз ги изпосмених 3-4 едно време. А и нищо чудно всеки път да попадаш на менте термостат
датчика от тройника имам склонност да му вярвам, защото работят в синхрон с датчика на перката....следователно: ако единият показва 92 и другият отчете 92 и пусне перката, значи са наред. има ли логика?
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Значи при теб въобще не ще да ти включи перката. Оставял ли си я продължително време на място за да загрее достатъчно за включване? И да не затваря термостата на място вентилатора ще включи, защото няма достатъчна циркулация на въздух през радиатора. Щом включи погледни уреда на таблото дали показва вярно.
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
Колега аз имам същия проблем от 3 години с Г3 тди 1z , сменям термостат пролет и есен , 100% сигурен че термостат е хубав и проблема не ми е в него.
Преди 1 месец го смених в ХЕЕД (незнам с какъв) , сипах нов хубав антифриз на БМВ на дълъг път ми държи 88-90 гр. , като има надолнище веднага пада на 80-82 , в града трудно вдига до 90гр.
Търся решение от доста време и немога да разбера къде е проблема , дано поне успееш ти да си откриеш твоя;) , аз съм се примирил че термостата ми е консуматив
ПС: И на мен перката ми се пуска на 92гр.( според показанията на таблото)
Преди 1 месец го смених в ХЕЕД (незнам с какъв) , сипах нов хубав антифриз на БМВ на дълъг път ми държи 88-90 гр. , като има надолнище веднага пада на 80-82 , в града трудно вдига до 90гр.
Търся решение от доста време и немога да разбера къде е проблема , дано поне успееш ти да си откриеш твоя;) , аз съм се примирил че термостата ми е консуматив
ПС: И на мен перката ми се пуска на 92гр.( според показанията на таблото)
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
chefito написа:buFka написа:абе ей....ти си ебати томата неверни!
Глей тука:
вервам бе ....
п.с. ....мотометър таблото много често лъже че светят лампите и мойто е такова ся виждам че и от твойта снимка все едно светят лампите на ръчна вода и прочие...
Добре де щом перката се включва на 92 градуса , това неозначава ли че показанията на таблото са достоверни?
Аз като сложа нов термостат си крепи около 90гр. и с времето(3-4 месеца) започва да стига до около 80гр. и сменям
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Чефи, имам чисто нов термостат Валер, купен от АутоХелп. С чиста съвест мога да ти го подаря, защото се оказа, че моя проблем (същия като твоя, между другото) се реши след 3-та смяна на температурния датчик за таблото. Първите 2 датчика бяха 'Топран' от Ауто+ за по 7 лева единия! (майтап от всякъде!)
Третия пак е 'Топран', ама е от магазина на Данко (до Нева) и струваше малко под 40 (забравих колко)
Единствения проблем, е че на твоя термостат каталожния номер е различен от моя. Проверих, защото ми стана интересно дали на АБД, дето всички разправят, че държал по принцип по-висока темп е със същия такъв като на 2Е и АБС, примерно.
Мога да ти го дам, мериш размерите по някой от твоите и ако стане - слагаш! А иначе- варих го в кухнята- на колкото си пише- на толкова отваря.
Третия пак е 'Топран', ама е от магазина на Данко (до Нева) и струваше малко под 40 (забравих колко)
Единствения проблем, е че на твоя термостат каталожния номер е различен от моя. Проверих, защото ми стана интересно дали на АБД, дето всички разправят, че държал по принцип по-висока темп е със същия такъв като на 2Е и АБС, примерно.
Мога да ти го дам, мериш размерите по някой от твоите и ако стане - слагаш! А иначе- варих го в кухнята- на колкото си пише- на толкова отваря.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
radotom написа:Чефи, имам чисто нов термостат Валер, купен от АутоХелп. С чиста съвест мога да ти го подаря, защото се оказа, че моя проблем (същия като твоя, между другото) се реши след 3-та смяна на температурния датчик за таблото. Първите 2 датчика бяха 'Топран' от Ауто+ за по 7 лева единия! (майтап от всякъде!)
Третия пак е 'Топран', ама е от магазина на Данко (до Нева) и струваше малко под 40 (забравих колко)
Единствения проблем, е че на твоя термостат каталожния номер е различен от моя. Проверих, защото ми стана интересно дали на АБД, дето всички разправят, че държал по принцип по-висока темп е със същия такъв като на 2Е и АБС, примерно.
Мога да ти го дам, мериш размерите по някой от твоите и ако стане - слагаш! А иначе- варих го в кухнята- на колкото си пише- на толкова отваря.
Радо дай му номерата...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 236 госта