Схема на охладителната система - ABD?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 28 окт 2007 9:56


:evil:




Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 28 окт 2007 11:00


Ти май си ми комшия в Тракия,имам 3-4 термостата вкл. и един Вахлер за 30 лв. чисто нов,моя е абу и е същия като твоя абд....от всичките термостата най сполучлив се оказа вернет за 9 лв. вахлера не стана понеже се оказа след 2-3 монтажа демонтажа че като отвори термостата колемия кръг неможе да затвори малкия понеже фабрично оста му е крива и при теб е същия принцип на действие....
Аз между другото карам с 87 а по каталог трябва да е 84 ...просто такъв имаше в момента....така обаче няма да я згрееш....
Сложи си тоя който мислиш че работи и забий един живачен термометър в казанчето и мери...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 28 окт 2007 11:59


Ronin написа:Ти май си ми комшия в Тракия,имам 3-4 термостата вкл. и един Вахлер за 30 лв. чисто нов,моя е абу и е същия като твоя абд....от всичките термостата най сполучлив се оказа вернет за 9 лв. вахлера не стана понеже се оказа след 2-3 монтажа демонтажа че като отвори термостата колемия кръг неможе да затвори малкия понеже фабрично оста му е крива и при теб е същия принцип на действие....
Аз между другото карам с 87 а по каталог трябва да е 84 ...просто такъв имаше в момента....така обаче няма да я згрееш....
Сложи си тоя който мислиш че работи и забий един живачен термометър в казанчето и мери...


В края на краищата оправи ли проблема?


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 28 окт 2007 12:32


Да с вернета......оня ден забелязах че на дълго стои малко под 90 г. ама все пак е в рамките на нормалното.....ако искаш вахлера мога да ти го дам за проба но на мен не ми хареса ,работи 1 час на моята.....инъче всички термостати ги варих в тенджерата и отварят на посочените температури но както ти казах освен че отваря малката клапа големия кръг,голямата клапа затваря малкия кръг а при вахлера оста си беше крива и клапата стои на криво(голямата клапа за малкия кръг) и така антифриза върти през двата кръга и няма загряване....просто така ми го продадоха и чак след като установих че не ми върши работа го забелязах това ама в магазина на 6-ти септември с оная голямата емблема на мерцедес дето продават доста части за вф ми отказаха гаранция понеже не бил монтиран от техен сервиз
А и разлика в показанията има с около 3-5 градуса между реално и показанията на таблото

http://www.snimka.bg/profile.php?view_album&album_id=74854



Изображение

С този съм в момента


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 28 окт 2007 13:03


Изображение

ей ги:

Behr-Thomson, Behr, Vernet....+ един БЕР от косер в колата, и четирите работят по един и същи начин, което 100% ме навежда на мисълта че са изправни. От тук следва че аз нещо бъркам в монтажа, но какво?????????

Изображение

Ето ми го мотора...

Изображение

Отвивам 2-та болта....пъхам вътре термостата...завивам....КЪДЕ МОЖЕ ДА ГРЕША МАМКА МУУУУУУУУУУУУУ!

Някой да даде цяла схема на АБД мотора...започвам да си мисля че логиката на тръбите ми е объркана :) :)


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 28 окт 2007 13:16


Няма какво да бъркаш освен че в комплекта трябва да има няколко вида уплатнения,при мен имаше 4-5 вида и картонена гарнитура даже,трябва да има и гумен пръстен...пробвай с него понеже така се променя разстоянието между голямата клапа и отвора на блока,другото което задължително трябва да провериш е температурата в казанчето с термометър или сонда ,имам живачен термометър до 200 г. ама гаража ми е на 7 км. от Тракия


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 28 окт 2007 13:31


Ronin написа:Няма какво да бъркаш освен че в комплекта трябва да има няколко вида уплатнения,при мен имаше 4-5 вида и картонена гарнитура даже,трябва да има и гумен пръстен...пробвай с него понеже така се променя разстоянието между голямата клапа и отвора на блока,другото което задължително трябва да провериш е температурата в казанчето с термометър или сонда ,имам живачен термометър до 200 г. ама гаража ми е на 7 км. от Тракия


земи го като имаш път и цъкни един ЛС да пробвам наистина ква е темп в казанЯ....


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 28 окт 2007 13:36


niksi, niks76, vaskoto1? некви препоръки :)


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Нед 28 окт 2007 13:45


Значи преди година имах същите ядове, и да ти споделя при мен какъв беше проблема... Смених 2 термостата, обаче трудно ми загряваше колата, в града стигаше точно 90, но ако карам извънградско или при спускане, падаше под 70... И сам установих проблема. При мен термостата е като този от снимката.

Изображение

Това е оригинален ФВ термостат (третият, след 1 Валер и 1 Бер, които също си мисля че са си наред ), който си работи вече година без проблем, но с намеса от моя страна. Та какъв беше проблема... В студено положение тази иглата му идва малко "дълга" и като го монтирам в пластмасовото коленце термостата леко "играе" и съответно не е уплътнен максимално и си пропуска по малко охладителна течност... Проблема го оправих като запилих на шмиргел игличката с около милиметър и оттогава се родих... За 3-4 минути колата ми е на 90 градуса и стрелката е като закована, и зиме и лете... Не се влияе от парно, от спускане, от извънградско, температурата ми е перфектна. Та според мен имаш някакъв проблем с уплътняването на термостата, дано те насочвам по някакъв начин, защото мисля че проблема и при теб е същия :)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 28 окт 2007 13:48


uneek, мисля вече и аз по този проблем.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Нед 28 окт 2007 18:33


Чефи моя половер има същите проблеми,ама все дно аз го пиша.След няколко сменени уж ментаци си взех от юнитрейд уж оригинален и...без ефект.Първо ме хвана много яд,мислех дори да си взимам въздухарка ама после му теглих една майна.Влияе ли ти температурата на разхода?
П.П.Преди една година незнаех що е то проблем,работеше като по учебник :banghead: ти разчопли стара рана...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 28 окт 2007 18:37


maks написа:Чефи моя половер има същите проблеми,ама все дно аз го пиша.След няколко сменени уж ментаци си взех от юнитрейд уж оригинален и...без ефект.Първо ме хвана много яд,мислех дори да си взимам въздухарка ама после му теглих една майна.Влияе ли ти температурата на разхода?
П.П.Преди една година незнаех що е то проблем,работеше като по учебник :banghead: ти разчопли стара рана...


ами за разхода тепърва ще изчислявам, ама мисля вдигна на газ със 1-2 литра на бензин идея нямам... :evil:


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Нед 28 окт 2007 18:39


chefito написа:
maks написа:Чефи моя половер има същите проблеми,ама все дно аз го пиша.След няколко сменени уж ментаци си взех от юнитрейд уж оригинален и...без ефект.Първо ме хвана много яд,мислех дори да си взимам въздухарка ама после му теглих една майна.Влияе ли ти температурата на разхода?
П.П.Преди една година незнаех що е то проблем,работеше като по учебник :banghead: ти разчопли стара рана...


ами за разхода тепърва ще изчислявам, ама мисля вдигна на газ със 1-2 литра на бензин идея нямам... :evil:
Моето беше мечта,ковече 7,5/100 а сега под 9/100 трудна работа :cry:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 28 окт 2007 19:54


:D


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Нед 28 окт 2007 20:47


трее ли ти схемата още ? ако не ти трее да не се абим да сканирам....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта