Ти май си ми комшия в Тракия,имам 3-4 термостата вкл. и един Вахлер за 30 лв. чисто нов,моя е абу и е същия като твоя абд....от всичките термостата най сполучлив се оказа вернет за 9 лв. вахлера не стана понеже се оказа след 2-3 монтажа демонтажа че като отвори термостата колемия кръг неможе да затвори малкия понеже фабрично оста му е крива и при теб е същия принцип на действие....
Аз между другото карам с 87 а по каталог трябва да е 84 ...просто такъв имаше в момента....така обаче няма да я згрееш....
Сложи си тоя който мислиш че работи и забий един живачен термометър в казанчето и мери...
Схема на охладителната система - ABD?
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ronin написа:Ти май си ми комшия в Тракия,имам 3-4 термостата вкл. и един Вахлер за 30 лв. чисто нов,моя е абу и е същия като твоя абд....от всичките термостата най сполучлив се оказа вернет за 9 лв. вахлера не стана понеже се оказа след 2-3 монтажа демонтажа че като отвори термостата колемия кръг неможе да затвори малкия понеже фабрично оста му е крива и при теб е същия принцип на действие....
Аз между другото карам с 87 а по каталог трябва да е 84 ...просто такъв имаше в момента....така обаче няма да я згрееш....
Сложи си тоя който мислиш че работи и забий един живачен термометър в казанчето и мери...
В края на краищата оправи ли проблема?
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Да с вернета......оня ден забелязах че на дълго стои малко под 90 г. ама все пак е в рамките на нормалното.....ако искаш вахлера мога да ти го дам за проба но на мен не ми хареса ,работи 1 час на моята.....инъче всички термостати ги варих в тенджерата и отварят на посочените температури но както ти казах освен че отваря малката клапа големия кръг,голямата клапа затваря малкия кръг а при вахлера оста си беше крива и клапата стои на криво(голямата клапа за малкия кръг) и така антифриза върти през двата кръга и няма загряване....просто така ми го продадоха и чак след като установих че не ми върши работа го забелязах това ама в магазина на 6-ти септември с оная голямата емблема на мерцедес дето продават доста части за вф ми отказаха гаранция понеже не бил монтиран от техен сервиз
А и разлика в показанията има с около 3-5 градуса между реално и показанията на таблото
http://www.snimka.bg/profile.php?view_album&album_id=74854
С този съм в момента
А и разлика в показанията има с около 3-5 градуса между реално и показанията на таблото
http://www.snimka.bg/profile.php?view_album&album_id=74854
С този съм в момента
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ей ги:
Behr-Thomson, Behr, Vernet....+ един БЕР от косер в колата, и четирите работят по един и същи начин, което 100% ме навежда на мисълта че са изправни. От тук следва че аз нещо бъркам в монтажа, но какво?????????
Ето ми го мотора...
Отвивам 2-та болта....пъхам вътре термостата...завивам....КЪДЕ МОЖЕ ДА ГРЕША МАМКА МУУУУУУУУУУУУУ!
Някой да даде цяла схема на АБД мотора...започвам да си мисля че логиката на тръбите ми е объркана
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Няма какво да бъркаш освен че в комплекта трябва да има няколко вида уплатнения,при мен имаше 4-5 вида и картонена гарнитура даже,трябва да има и гумен пръстен...пробвай с него понеже така се променя разстоянието между голямата клапа и отвора на блока,другото което задължително трябва да провериш е температурата в казанчето с термометър или сонда ,имам живачен термометър до 200 г. ама гаража ми е на 7 км. от Тракия
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ronin написа:Няма какво да бъркаш освен че в комплекта трябва да има няколко вида уплатнения,при мен имаше 4-5 вида и картонена гарнитура даже,трябва да има и гумен пръстен...пробвай с него понеже така се променя разстоянието между голямата клапа и отвора на блока,другото което задължително трябва да провериш е температурата в казанчето с термометър или сонда ,имам живачен термометър до 200 г. ама гаража ми е на 7 км. от Тракия
земи го като имаш път и цъкни един ЛС да пробвам наистина ква е темп в казанЯ....
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Значи преди година имах същите ядове, и да ти споделя при мен какъв беше проблема... Смених 2 термостата, обаче трудно ми загряваше колата, в града стигаше точно 90, но ако карам извънградско или при спускане, падаше под 70... И сам установих проблема. При мен термостата е като този от снимката.
Това е оригинален ФВ термостат (третият, след 1 Валер и 1 Бер, които също си мисля че са си наред ), който си работи вече година без проблем, но с намеса от моя страна. Та какъв беше проблема... В студено положение тази иглата му идва малко "дълга" и като го монтирам в пластмасовото коленце термостата леко "играе" и съответно не е уплътнен максимално и си пропуска по малко охладителна течност... Проблема го оправих като запилих на шмиргел игличката с около милиметър и оттогава се родих... За 3-4 минути колата ми е на 90 градуса и стрелката е като закована, и зиме и лете... Не се влияе от парно, от спускане, от извънградско, температурата ми е перфектна. Та според мен имаш някакъв проблем с уплътняването на термостата, дано те насочвам по някакъв начин, защото мисля че проблема и при теб е същия
Това е оригинален ФВ термостат (третият, след 1 Валер и 1 Бер, които също си мисля че са си наред ), който си работи вече година без проблем, но с намеса от моя страна. Та какъв беше проблема... В студено положение тази иглата му идва малко "дълга" и като го монтирам в пластмасовото коленце термостата леко "играе" и съответно не е уплътнен максимално и си пропуска по малко охладителна течност... Проблема го оправих като запилих на шмиргел игличката с около милиметър и оттогава се родих... За 3-4 минути колата ми е на 90 градуса и стрелката е като закована, и зиме и лете... Не се влияе от парно, от спускане, от извънградско, температурата ми е перфектна. Та според мен имаш някакъв проблем с уплътняването на термостата, дано те насочвам по някакъв начин, защото мисля че проблема и при теб е същия
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Чефи моя половер има същите проблеми,ама все дно аз го пиша.След няколко сменени уж ментаци си взех от юнитрейд уж оригинален и...без ефект.Първо ме хвана много яд,мислех дори да си взимам въздухарка ама после му теглих една майна.Влияе ли ти температурата на разхода?
П.П.Преди една година незнаех що е то проблем,работеше като по учебник ти разчопли стара рана...
П.П.Преди една година незнаех що е то проблем,работеше като по учебник ти разчопли стара рана...
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
maks написа:Чефи моя половер има същите проблеми,ама все дно аз го пиша.След няколко сменени уж ментаци си взех от юнитрейд уж оригинален и...без ефект.Първо ме хвана много яд,мислех дори да си взимам въздухарка ама после му теглих една майна.Влияе ли ти температурата на разхода?
П.П.Преди една година незнаех що е то проблем,работеше като по учебник ти разчопли стара рана...
ами за разхода тепърва ще изчислявам, ама мисля вдигна на газ със 1-2 литра на бензин идея нямам...
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Моето беше мечта,ковече 7,5/100 а сега под 9/100 трудна работаchefito написа:maks написа:Чефи моя половер има същите проблеми,ама все дно аз го пиша.След няколко сменени уж ментаци си взех от юнитрейд уж оригинален и...без ефект.Първо ме хвана много яд,мислех дори да си взимам въздухарка ама после му теглих една майна.Влияе ли ти температурата на разхода?
П.П.Преди една година незнаех що е то проблем,работеше като по учебник ти разчопли стара рана...
ами за разхода тепърва ще изчислявам, ама мисля вдигна на газ със 1-2 литра на бензин идея нямам...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], vanvalp и 59 госта