Да помогна : Съединител с маховик VALEO за голф 4 TDI ......

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Нед 11 ное 2007 7:18


tih написа:колега, само да питам, с риск да ми се наберете, но задължително ли е да сменяш и маховика, ти защо ще го сменяш, защото е износен или защото по принцип така се прави и имаш тая възможност, аз мисля на пролет да сменям, но само феродовия диск, аксиалния лагер и евентуално нещо дребно ако излезе докато е разглобена.


майстора ми каза че е за смяна износени демферни пружини та даже е напукано около тях(ако правилно съм го разбрал) от много юркане в италия.....и аз исках да сменя само двата диска и лагера, ама ....




Потребителски аватар
VAAL
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VAAL » Нед 11 ное 2007 14:07


:roll: Маховик с демпферни пружини интересно.А на най новите коли ги слагат направо на стартера :screwy .Има колеги които неправят разлика между:Маховик,претискателен диск и феродов диск.Колега извинявам се за spam ама като го прочетох това направо не се здържах.Иначе добре си постъпил като сменяш всичко,поне няма да пипаш повече нищо по съединителя.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 11 ное 2007 14:10


Ами отвори една ЕТКА и виж маховик с демпферни пружини на голф4!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Нед 11 ное 2007 16:24


VAAL написа::screwy .

Има колеги които неправят разлика между:Маховик,претискателен диск и феродов диск.


Само бих допълнил, че някой колеги познанията им по автомобилите се простират само до далечната 1990-та година :wink:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 11 ное 2007 17:51


Ето я гадта при по-новите коли :cry:


Изображение


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8290
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 11 ное 2007 18:16


Сега остава да се пусне и списък с тези "по-нови коли" та техните собственици да си имат едно на ум :) А ако првилно разбирам това което е написал Niksi значи този комплект не е като оригиналния но го замества и тук пружините са си на "правилното" място а не са завряни в шибания маховик за да се къртят зъби със смяната му ??


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Нед 11 ное 2007 18:43


Та заради тази ГАД пуснах темата.......иначе какво му е интересното и незнайното........ето че и други като мен не са се сблъсквали досега с такъв маховик.........дано чрез тази тема повече хора се осведомят, а и не за друго ами като им се наложи да си взимат по млада кола да не се хващат за главата при смяната на съединителя......и защо ли с МАХОВИКА------ГАД.....!!!!!!!!!!!!! :roll:


Потребителски аватар
VAAL
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VAAL » Нед 11 ное 2007 18:45


:oops: Извинявам се за неумесното мнение.Явно в началото не съм разбрал правилно колегата който е пуснал темата.Сега разбрах каква е целта на темата.Започвам да чета литература,че от 1990 до 2007г са цели 17г.Иначе много комерсиално от страна на VW браво на тях.


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Нед 11 ное 2007 19:12


По-новите автомобили са с демпферен маховик при Пежо също е така.Автомобила е с такъв маховик и специалистите от VALEO предлагат замяна с обикновен маховик и съединител също класически.По-нататък се сменя само съединител.Защо при първоначално вграгждане са избрали демпферен маховик обаче?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 11 ное 2007 19:17


jetta75 написа:По-новите автомобили са с демпферен маховик при Пежо също е така.Автомобила е с такъв маховик и специалистите от VALEO предлагат замяна с обикновен маховик и съединител също класически.По-нататък се сменя само съединител.Защо при първоначално вграгждане са избрали демпферен маховик обаче?

по-плавно превключване, намалени вибрации и пази повече скоростната кутия от резки натоварвания, но и по-скъп за смяна

DUAL MASS FLYWHEELS

Taking this concept a step further, some vehicles use a second set of springs in a two-piece "dual mass" flywheel for essentially the same purpose. A dual mass flywheel has a series of springs mounted sideways between the primary and secondary flywheels. This provides extra vibration dampening and eliminates excessive transmission gear rattle for smoother clutch engagement and operation.

Dual mass flywheels were first used in 1987 on Chevrolet, Ford and GMC diesel-powered light trucks, and are found today on a number of trucks and even some European sports and luxury cars.

Dual mass flywheels can be expensive to replace. Because of this, some aftermarket suppliers have come out with conventional one-piece solid flywheels that can be installed in place of an original equipment dual mass flywheel. A solid flywheel can save your customer some money, but the trade-off may be increased drivetrain harshness and vibration.

Some OEMs caution against replacing a dual mass flywheel with a solid flywheel because it may contribute to premature transmission failure (due to increased shock loading of the gears).


Мусура от 87 са :lol:

Последна промяна от L&R на Нед 11 ное 2007 19:19, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 11 ное 2007 19:17


Заради непрекъснато покачващата се мощност и маса на автомобилите, които иначе се водят в същия клас. Такъв тип маховик осигурява и по-комфортно шофериране (каква дума само!). Демек, на женките им е по-лесно.


Потребителски аватар
iGolf
Мнения: 1073
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русe/London
Контакти:

Мнениеот iGolf » Нед 11 ное 2007 21:53


успех с това VALEO брат4е,ама аз с такова карах 500 км и се разпадна притискателния,не искам да те плаша в никакав слу4аи но се замисли сериозно дали да не дадеш още някои лев за ЛУК,мои съвет от лични патила!!!а и други се оплакват!пак ти казавам мое мнение от личен опит!!! :idea:


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Пон 12 ное 2007 10:33


Изображение
Изображение

Колега кажи какво му се прецака на това????? :o


Потребителски аватар
iGolf
Мнения: 1073
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русe/London
Контакти:

Мнениеот iGolf » Пон 12 ное 2007 12:23


братле съжалявам 4е не го снимах дати покажа на какво приличаха пластините и нитовете на притискателния диск,а и изработката ми се струваше доста съмнителна,пак ти казвам това ми се случи на мен за голямо съжаление.иначе беше абсолютно същата кутия-комплект но без маховик!!!може като е с маховик да е друга работата но при мен стана салата!пак ти препоръ4вам да се поогледаш и поразпиташ за мнения!!!


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Пон 12 ное 2007 12:32


iGolf написа:братле съжалявам 4е не го снимах дати покажа на какво приличаха пластините и нитовете на притискателния диск,а и изработката ми се струваше доста съмнителна,пак ти казвам това ми се случи на мен за голямо съжаление.иначе беше абсолютно същата кутия-комплект но без маховик!!!може като е с маховик да е друга работата но при мен стана салата!пак ти препоръ4вам да се поогледаш и поразпиташ за мнения!!!

Е нема как вече се изръсих .... пък и наистина ми казаха, че като е комплект били друга работа ..... нямало оплаквания за този модел....приятел ми го продаде ........пък ще видим.....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта