Питане за скоростна кутия Голф 4-май е за съединител?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Съб 22 дек 2007 1:21


Аз давах на една позната да кара че бях пийнал, и тя бая се бори с тея скорости. Като сравнявам с на джетата от гаража където е на 250 000км, е няма нищо общо, влизат по лесно и от служебната която е 2007-а. Нещо не е както трябва с тия четворки, щото аз като купувах, пробвайки няколко забелязах че проблема с първа и втора го имат повечето. Някой да каже ако им е сменял маслото дали се подобрява положението, че аз на мойта бях тръгнал да подменям ама като купувах, от представителния сервиз на VW казаха че не се сменя.




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 22 дек 2007 10:40


nadasdi написа:Аз давах на една позната да кара че бях пийнал, и тя бая се бори с тея скорости. Като сравнявам с на джетата от гаража където е на 250 000км, е няма нищо общо, влизат по лесно и от служебната която е 2007-а. Нещо не е както трябва с тия четворки, щото аз като купувах, пробвайки няколко забелязах че проблема с първа и втора го имат повечето. Някой да каже ако им е сменял маслото дали се подобрява положението, че аз на мойта бях тръгнал да подменям ама като купувах, от представителния сервиз на VW казаха че не се сменя.


Чакам и аз отговор на тези поставени въпроси...също и аз ходих да сменям масло..., но момчето бръкна с пръст в пробката и каза че е добре и не е за смяна...


Потребителски аватар
AERVWPOLO
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AERVWPOLO » Съб 22 дек 2007 10:48


Абе маслото се сменя много ясно но не на 20 или 30 хил. км ами поне на 60-70 хил.С времето то губи смазващите си свойства и е нужна неговата смяна.


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Съб 22 дек 2007 11:19


И на мойта са една идея капризни първа и втора. Така ми беше и на двойката.


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Съб 22 дек 2007 12:01


AERVWPOLO написа:Абе маслото се сменя много ясно но не на 20 или 30 хил. км ами поне на 60-70 хил.С времето то губи смазващите си свойства и е нужна неговата смяна.

оди ги разбери. И в книжката пише че не се сменя въпреки че маслото супер лесно се намира, а едно монтьорче ми каза че и да го сменя то е като фотоапарат - не прави чудеса. Ще се сменя, аз го виждам просто


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 22 дек 2007 14:37


проблема най вероятно е в съединителя ,а не в кутията


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Съб 22 дек 2007 16:44


batkotivalio написа:
skotis написа:Моят съвет е да не я взимаш! Ама в никакъв случай! Просто забрави...с тия проблеми бягай далеч. И чак ти вика, че не можеш да превключваш скоростите, хаха баси и наглостта, кажи му да си я държи кочината, без екстри, без клима, без скорости, без нищо! Ти нали си имаш кола - търси друг голф, не са ти опряли нож, нали така :)

пп: За тия скорости и тоя климатик ще ти отрежат главата в някой сервиз, имай го в предвид ;)
:да:


ПРАВИ СА
ПС минах от там 500 лева смяна съеденител + частите и това е евтиния вариант (смисъл обикновен съеднител като на всяка кола вклучва притескателен ,феродов и лагер а СКЪПИЯ е близо 1000 лева само частите ТЕ е хидравличен брат4 2 часа се молех да е евтиния вариант хахахахахааа за моя сметка


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Съб 22 дек 2007 16:48


chefito написа:
nadasdi написа:Аз давах на една позната да кара че бях пийнал, и тя бая се бори с тея скорости. Като сравнявам с на джетата от гаража където е на 250 000км, е няма нищо общо, влизат по лесно и от служебната която е 2007-а. Нещо не е както трябва с тия четворки, щото аз като купувах, пробвайки няколко забелязах че проблема с първа и втора го имат повечето. Някой да каже ако им е сменял маслото дали се подобрява положението, че аз на мойта бях тръгнал да подменям ама като купувах, от представителния сервиз на VW казаха че не се сменя.


Чакам и аз отговор на тези поставени въпроси...също и аз ходих да сменям масло..., но момчето бръкна с пръст в пробката и каза че е добре и не е за смяна...


моита беше същата като я купих и след 35 хиляди смених съеденителя
може да е било случаиност не знам :)


Потребителски аватар
AERVWPOLO
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AERVWPOLO » Съб 22 дек 2007 18:02


И при мен претенциозни са 1 и 2 а някой път когато я запаля се 4ува едно съвсем леко виене едвам доловимо и когато натисна съединителя спира .Възможно ли е да е заминал след като по трудно влизат и го прави този номер.А иначе не отделя много отгоре според мен посредата някъде.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8295
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 22 дек 2007 19:47


Малко опит да споделя за скоростите особено за първа,преди да сменя тампоните на двигателя и скоростите редовно включвах първа с две натискания на съединителя иначе от раз не ставаше. Откакто съм с нови тампони / от Порше БГ/ няма такъв проблем така че предлагам на всички да се замислят по въпроса ! Лесен начин за тестване на тампони /поне на двигателя/ е като паркираш на по-голям страничен наклон /може и по-висок бордюр/ гасиш и после палиш,ако нещо претропа значи със сигурност има тампон за смяна :wink: А маслото съм го сменил и то не защото мислех че има нужда просто като разбрах каква смешна цена е /пак в Порше-то/ и си викам що пък да не го сменя ей така за самоуспокоение!


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Нед 23 дек 2007 0:58


А каква всъщност му е цената?


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Нед 23 дек 2007 14:25


batkotivalio написа:А каква всъщност му е цената?


около 60-70 лева беше накаде


Потребителски аватар
valentino70
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valentino70 » Нед 23 дек 2007 15:58


Писането на кирилица и на български език е задължително!!! Ако нямате инсталирана кирилица, ползвайте бутона на KREDOR, намиращ се над полето за Вашия текст.mod edit: vaskoto1


ognqn
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 13:48
Автомобил: Suzuki Swift
Двигател: 1300
Местоположение: гр.Айтос

Мнениеот ognqn » Вто 25 дек 2007 17:13


Здравейте колеги!
За да не отварям нова тема ще продължа тука.Няколко дена се рових из форума и четох инфо за Г4 и сега съм малко по подготвен.
Карах днес колата сам, и разбрах какво и има че не мога вкл. скоростите.Просто трябва съединителя да се натисне до дупка,ама наистина до ламарината до откат и тогава си взлизат.Явно е за смяна-много бих искал и вашите мнения по въпроса?
Снимах табелката в багажника и искам някой да ми я разшифрова.Най важното да кажа -карах колата и я настъпах колкото можеше и направо ме очарова.Не съм карал толкова стабилна и еластична кола,макар и 90к..Както някой каза от колегите"стъпва като мечок на пътя".И в завоите не се клатушка като комбито ми.За първи път карам тди двигател и сега разбирам що е тоТДИ.

А ето и линк към снимката:

http://img.data.bg/i.php?show=724670&ctrl_id=sakgrc#img


Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Мнениеот ChronoS » Вто 25 дек 2007 20:16


AERVWPOLO Колега на Спринтера имахме такъв проблем.Ходихме в Сервис смениха там некав лагер по скоросната кутия и се оправи загуби се виенето но то и без тва беше леко



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта