Питане за скоростна кутия Голф 4-май е за съединител?
Аз давах на една позната да кара че бях пийнал, и тя бая се бори с тея скорости. Като сравнявам с на джетата от гаража където е на 250 000км, е няма нищо общо, влизат по лесно и от служебната която е 2007-а. Нещо не е както трябва с тия четворки, щото аз като купувах, пробвайки няколко забелязах че проблема с първа и втора го имат повечето. Някой да каже ако им е сменял маслото дали се подобрява положението, че аз на мойта бях тръгнал да подменям ама като купувах, от представителния сервиз на VW казаха че не се сменя.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
nadasdi написа:Аз давах на една позната да кара че бях пийнал, и тя бая се бори с тея скорости. Като сравнявам с на джетата от гаража където е на 250 000км, е няма нищо общо, влизат по лесно и от служебната която е 2007-а. Нещо не е както трябва с тия четворки, щото аз като купувах, пробвайки няколко забелязах че проблема с първа и втора го имат повечето. Някой да каже ако им е сменял маслото дали се подобрява положението, че аз на мойта бях тръгнал да подменям ама като купувах, от представителния сервиз на VW казаха че не се сменя.
Чакам и аз отговор на тези поставени въпроси...също и аз ходих да сменям масло..., но момчето бръкна с пръст в пробката и каза че е добре и не е за смяна...
AERVWPOLO написа:Абе маслото се сменя много ясно но не на 20 или 30 хил. км ами поне на 60-70 хил.С времето то губи смазващите си свойства и е нужна неговата смяна.
оди ги разбери. И в книжката пише че не се сменя въпреки че маслото супер лесно се намира, а едно монтьорче ми каза че и да го сменя то е като фотоапарат - не прави чудеса. Ще се сменя, аз го виждам просто
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
batkotivalio написа:skotis написа:Моят съвет е да не я взимаш! Ама в никакъв случай! Просто забрави...с тия проблеми бягай далеч. И чак ти вика, че не можеш да превключваш скоростите, хаха баси и наглостта, кажи му да си я държи кочината, без екстри, без клима, без скорости, без нищо! Ти нали си имаш кола - търси друг голф, не са ти опряли нож, нали така
пп: За тия скорости и тоя климатик ще ти отрежат главата в някой сервиз, имай го в предвид
ПРАВИ СА
ПС минах от там 500 лева смяна съеденител + частите и това е евтиния вариант (смисъл обикновен съеднител като на всяка кола вклучва притескателен ,феродов и лагер а СКЪПИЯ е близо 1000 лева само частите ТЕ е хидравличен брат4 2 часа се молех да е евтиния вариант хахахахахааа за моя сметка
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
chefito написа:nadasdi написа:Аз давах на една позната да кара че бях пийнал, и тя бая се бори с тея скорости. Като сравнявам с на джетата от гаража където е на 250 000км, е няма нищо общо, влизат по лесно и от служебната която е 2007-а. Нещо не е както трябва с тия четворки, щото аз като купувах, пробвайки няколко забелязах че проблема с първа и втора го имат повечето. Някой да каже ако им е сменял маслото дали се подобрява положението, че аз на мойта бях тръгнал да подменям ама като купувах, от представителния сервиз на VW казаха че не се сменя.
Чакам и аз отговор на тези поставени въпроси...също и аз ходих да сменям масло..., но момчето бръкна с пръст в пробката и каза че е добре и не е за смяна...
моита беше същата като я купих и след 35 хиляди смених съеденителя
може да е било случаиност не знам
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Малко опит да споделя за скоростите особено за първа,преди да сменя тампоните на двигателя и скоростите редовно включвах първа с две натискания на съединителя иначе от раз не ставаше. Откакто съм с нови тампони / от Порше БГ/ няма такъв проблем така че предлагам на всички да се замислят по въпроса ! Лесен начин за тестване на тампони /поне на двигателя/ е като паркираш на по-голям страничен наклон /може и по-висок бордюр/ гасиш и после палиш,ако нещо претропа значи със сигурност има тампон за смяна А маслото съм го сменил и то не защото мислех че има нужда просто като разбрах каква смешна цена е /пак в Порше-то/ и си викам що пък да не го сменя ей така за самоуспокоение!
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
- valentino70
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 23 дек 2007 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 16 юни 2005 13:48
- Автомобил: Suzuki Swift
- Двигател: 1300
- Местоположение: гр.Айтос
Здравейте колеги!
За да не отварям нова тема ще продължа тука.Няколко дена се рових из форума и четох инфо за Г4 и сега съм малко по подготвен.
Карах днес колата сам, и разбрах какво и има че не мога вкл. скоростите.Просто трябва съединителя да се натисне до дупка,ама наистина до ламарината до откат и тогава си взлизат.Явно е за смяна-много бих искал и вашите мнения по въпроса?
Снимах табелката в багажника и искам някой да ми я разшифрова.Най важното да кажа -карах колата и я настъпах колкото можеше и направо ме очарова.Не съм карал толкова стабилна и еластична кола,макар и 90к..Както някой каза от колегите"стъпва като мечок на пътя".И в завоите не се клатушка като комбито ми.За първи път карам тди двигател и сега разбирам що е тоТДИ.
А ето и линк към снимката:
http://img.data.bg/i.php?show=724670&ctrl_id=sakgrc#img
За да не отварям нова тема ще продължа тука.Няколко дена се рових из форума и четох инфо за Г4 и сега съм малко по подготвен.
Карах днес колата сам, и разбрах какво и има че не мога вкл. скоростите.Просто трябва съединителя да се натисне до дупка,ама наистина до ламарината до откат и тогава си взлизат.Явно е за смяна-много бих искал и вашите мнения по въпроса?
Снимах табелката в багажника и искам някой да ми я разшифрова.Най важното да кажа -карах колата и я настъпах колкото можеше и направо ме очарова.Не съм карал толкова стабилна и еластична кола,макар и 90к..Както някой каза от колегите"стъпва като мечок на пътя".И в завоите не се клатушка като комбито ми.За първи път карам тди двигател и сега разбирам що е тоТДИ.
А ето и линк към снимката:
http://img.data.bg/i.php?show=724670&ctrl_id=sakgrc#img
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта