PuShEv написа:Няа се притесняваш те голфовете са така
Абе не си прав, колега! Значи аз имах доскоро напълно същият проблем! И тръгнах малко по малко .. Колата загряваше точно до 100 или малко отгоре но не стигаше 110 ..
1) Термостат - нов - никаква файда !
2 ) Промивка на цялата система с пароструйка - нямаш идея какви неща излязоха .. сега е бистра водица антифриза 3ти месец!!! (но никакви добавки!!!! )
3) Термодатчик , иначе перката включваше когато си иска...
Да.. обаче колата пак загрява - не фатално .. до 95 градуса и перката си се включва и пада темперетурата веднага (загряването е само в задръстване - и както излезеш от него - вс нормал .. ) .. онзи ден карах по магистралата - държеше 90 и я пуснах по инерция и загря .. сега моето обяснение е водна помпа - смисъл, че са с едни пластмасови перца , които се чупят и после .. когато си на високи обороти (2-3000) колкото и да е върти, но когато падне на 850-950 оборота.. няма как да върти , ако са и счупени перките .. и сега тука тия дни ще я сваля да я видя (щото е на супер шибано място моята - 1.6 голф 3 , моноинж ) и ако има нещо счупено ще я сменя с нова . Ще ти пиша какви са резултатите .. но като гледам, че и ти си сменил тея неща ... може и ти към водна помпа да отидеш ..
успех!