Golf MK3 1.8 ABS "проблем"с температурата,дайте идеи -Решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
blondeskiller
Мнения: 209
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село
Контакти:

Мнениеот blondeskiller » Съб 01 мар 2008 8:42


PuShEv написа:Няа се притесняваш те голфовете са така 8)


Абе не си прав, колега! Значи аз имах доскоро напълно същият проблем! И тръгнах малко по малко .. Колата загряваше точно до 100 или малко отгоре но не стигаше 110 ..
1) Термостат - нов - никаква файда !
2 ) Промивка на цялата система с пароструйка - нямаш идея какви неща излязоха .. сега е бистра водица антифриза 3ти месец!!! (но никакви добавки!!!! )
3) Термодатчик , иначе перката включваше когато си иска...
Да.. обаче колата пак загрява - не фатално .. до 95 градуса и перката си се включва и пада темперетурата веднага (загряването е само в задръстване - и както излезеш от него - вс нормал .. ) .. онзи ден карах по магистралата - държеше 90 и я пуснах по инерция и загря .. сега моето обяснение е водна помпа - смисъл, че са с едни пластмасови перца , които се чупят и после .. когато си на високи обороти (2-3000) колкото и да е върти, но когато падне на 850-950 оборота.. няма как да върти , ако са и счупени перките .. и сега тука тия дни ще я сваля да я видя (щото е на супер шибано място моята - 1.6 голф 3 , моноинж ) и ако има нещо счупено ще я сменя с нова . Ще ти пиша какви са резултатите .. но като гледам, че и ти си сменил тея неща ... може и ти към водна помпа да отидеш ..
успех!




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Съб 01 мар 2008 11:58


така,петко ми се поразсърди малко,но айде и аз да му дам малко идеи с мои премеждия :lol:

така значи след смяна на ремъците последния майстор ми беше завъртял ремъка на водната помпа,незнайно защо да блъска водата само долу в блока :shock

след намесата на Никси,сега вече всичко е ОК.
Та петко,огледай подредбата на ремъците :wink:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 01 мар 2008 18:52


LILO&STICH написа:Та петко,огледай подредбата на ремъците :wink:

Аз ги гледах - както трябва са.


Потребителски аватар
amikus
Мнения: 828
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Мнениеот amikus » Съб 01 мар 2008 19:04


petko5 написа:Днес я карах малко по-бързичко ( с 120 по бул.Цариградско шосе ) и температурата падна до 80гр., което ме навежда на мисалта, че термостата може да се ебава.Стария правеше точно обратното, в града 90-95 а извън града пада до 70гр.
Но така или иначе си купих датчик (не е скъп, на BERH е, 1-95гр. 2-102гр. ) и ще го монтирам през почивните дни, ако пак е същото, ще си сложа стария термостат, да вида как е :roll:
Радиаторите са 100лв чисто нови, обаче незнам колко са качествени :roll:

Koлега какъв е тоя ми ти датчик 1ва 95?? :shock :shock ?Аз си взех Бош
оригинален уж за 14 лева 1-ва 87 втора 100 колата не ми минава 90 градуса никога извънградско пада на 80 градуса.


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Съб 01 мар 2008 19:28


аз пък си сложих датчик 1ва степен 92 втора 95 и в най-големите жеги миналото лято повече от 95 градуса не ми е загряла :idea:


LAMER
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот LAMER » Съб 01 мар 2008 19:56


Здрасти пичове, нов съм във форума.За да не пиша нова тема ще се включа тук, надявам се не е проблем.
Значи колата е Г3 двигателят 1.6 ABU 75к.с.
Взех я преди 2-3 месеца. Още тогаване ми работеше уреда за отчитане на температура, на контролното табло. Понеже трябваше да тръгвам(работя извън родния си град), не обърнах особено внимание на това. Но сега след като я покарах 2-3 к км. се сетих че изобщо не съм чувал вентилатора на радиатора да се включва, НИКОГА. Днес я юрнах малко колата, 5-6км баир, завой, надолнище(газ/спирачка), но въпреки това, не ми се включи перката. Термостата работи добре, това го проверих. Направих и теста с кабелите. При една комбинация перката тръгва и то на доста високи обороти, засмуква към дигателя(мисля, че така е правилно).
1.Колко датчика има мойто магаре и къде се намират?
2. Къде може да е проблема?
3. Осветлението на арматурното табло е сменяно(с червено :screwy ), може ли просто да не е закачена буксата и оттам да идва целият проблем?
И последно - нещо не мога да кача снимки?


LAMER
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот LAMER » Сря 05 мар 2008 1:58


:help: Никой ли не знае?


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Сря 05 мар 2008 8:31


Колега, предполагам си искал да кажеш, че не ти работи уреда на таблото за температурата. Можеш да провериш датчика, който подава информация за това - намира се на пластмасовия разпределител (където влизат 6-7 тръби ;) За вентилатора - може да ти е изгоряла първата степен (мисля твоя е двустепенен) щом работи само при една комбинация на жиците.


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Нед 09 мар 2008 20:27


Всичко е било от датчика, който включва перката :)
След неговата смяна, всичко се оправи :)


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Вто 10 юни 2008 20:51


И така:
След смяна на въпросния датчик, колата пак започна да грее :(
Бях готов да смена радиатор после водна помпа и така докато елиминирам проблема :roll:

Между другото забравих да спомена, че пластмасовото разклонение на охладителната система, което се намира на главата на двигатиля (така наречения тройник) беше за смяна :roll:, от там течеше много антифриз.
Ни най-малко предполагах, че тази малка гадна мизерия наречена тройник и струваща 15:00лв, може да е проблема :?
Така и беше :roll: , след смяната гадния тройник, колата се оправи.Два дена я пържа из софийските задръствания, повече от 95гр. не е вдигнала :)

Последна промяна от petko5 на Вто 22 юли 2014 11:12, променено общо 2 пъти.


jivko.h
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот jivko.h » Сря 02 юли 2008 17:25


каде се намира датчика за перката-18-abs-klima


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re:

Мнениеот Гергин » Съб 28 ное 2009 21:23


jivko.h написа:каде се намира датчика за перката-18-abs-klima


http://media.snimka.bg/4942/016138811.jpg

Като застанеш пред колата от дясно на радиатора..


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Re:

Мнениеот petko5 » Вто 22 юли 2014 11:56


petko5 написа:И така:
След смяна на въпросния датчик, колата пак започна да грее :(
Бях готов да смена радиатор после водна помпа и така докато елиминирам проблема :roll:

Между другото забравих да спомена, че пластмасовото разклонение на охладителната система, което се намира на главата на двигатиля (така наречения тройник) беше за смяна :roll:, от там течеше много антифриз.
Ни най-малко предполагах, че тази малка гадна мизерия наречена тройник и струваща 15:00лв, може да е проблема :?
Така и беше :roll: , след смяната гадния тройник, колата се оправи.Два дена я пържа из софийските задръствания, повече от 95гр. не е вдигнала :)



Както се казва ...Да ама не :mhihi

Проблема не беше решен, а временно отстранен..... :banghead

Целия проблем идваше от перката.....включваше когато си искаше :banghead

Влачех проблема близо 2год. и си мислех че ще :wild ...дявола, но стана обратното.....
След пробив на радиатора на парното, от това че не се е включила перката, се наложи да сменя всичко:
моторче с перка за охлаждане на воден радиатор, воден радиатор и радиатор за парно....

Пробема вече окончателно е решен, повече от 90гр. в града колата не вдига, на дълъг път температурата не пада под 80-85гр.

Надявам се да съм бил полезен :th_up



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта