joker написа:zdafii написа:незнам мом4ета ама сменяхме перка наскоро (1.4 абд ) и ми прави е***и аномалиите както карам - 110 след малко 70 после си дуржи около 90 и пак ( става въпрос за средна скорост при газ) термостата го пипам вси4ко е наред, радиатора 4ист дат4ик сменях миналата година и най-мн ме съмнява да е от него (искам да пот4ертая 4е вси4ко взето 4исто ново [b]от България [/b]не ме е кароло и 7-8 месаца без да се с4упи да им е*а пу*ката майна )про4етох интересни мнения bobcho handycam благодаря както и на останалите и съм съгласен за тея клу4ета верно да не е 'братско' 4е да си създаваме неодобства
Ей това дето съм го зачервил вероятно ти е проблема.....
Golf MK3 1.8 ABS "проблем"с температурата,дайте идеи -Решено
Според мен не е от запушен радиатор или малак дебит на охлаждащата течност, защотото при високи скорости (по силен въздушен поток) системата охлажда добре. От тук може да има няколко варианта единия е радиатора да е задрастен с мърсотия и разни животни и да не охлажда добре при ниски скорости, перката да не е наред или да не се върти като хората. Последният е датчика на радиатора (един колега го спомена по рано). Има два вида един които пуска перката на 102 градуса и я гаси на 95 (цифрите са приблизителни че не ги помня с точност), другия датчик я пуска на 95 и я гаси на 87 (пак стоиностите са много примерни за по голяма точност в книгите).
При мен беше последното като сложих ниско температурния датчик нещата заспаха.
Всичко това може да се проследи на VAG-COM където да се проследи температурата на включване и изключване
При мен беше последното като сложих ниско температурния датчик нещата заспаха.
Всичко това може да се проследи на VAG-COM където да се проследи температурата на включване и изключване
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
Не ми работи едната степен на вентилатора, мисля че е 1-та.
Незнам, дали от датчика или от самия вентилатор
Възможно ли е да изгори една от степените на моторчето на ?
Утре ще купа датчика, който стои на радиотара и след празниците, ако нещата не се оправят ще купа радиатор, ако и тогава, не се оправят нещата незнам
Днес ми оферираха цена за датчик на BEHR (ауто-динамика) 23,50лв , незнам дали е висока, но нали е на BEHR-уж
Утре ще питам и за радиатор, каква е цената
Незнам, дали от датчика или от самия вентилатор
Възможно ли е да изгори една от степените на моторчето на ?
Утре ще купа датчика, който стои на радиотара и след празниците, ако нещата не се оправят ще купа радиатор, ако и тогава, не се оправят нещата незнам
Днес ми оферираха цена за датчик на BEHR (ауто-динамика) 23,50лв , незнам дали е висока, но нали е на BEHR-уж
Утре ще питам и за радиатор, каква е цената
датчик
Колега ако искаш можеш да си монтираш и датчик от VW Transporter
аз също съм го сменял, тогава видях че за VW Transporter включва при по малки градуси. Така че ако си решил да го сменяш влез в един магазин за части и се поинтересувай от темп на вклч и изклч на датчиците и си подбери който ти харесва. Аз моя съм го сменял преди 2 г. беше около 16 лв. Само да вметна че и датчик за Лада става и са по 5 лева и включват само на една степен. Покупката на радиатор е мн крайна мярка, струва около 300 лв нов. Трябва да ти е спукан че да го сменяш. Ако си го прежалил, поне пробвай да го промиеш с Лимонтозу мисля че ще ти разкара боклуците. Но не се набутвай с манги на вятъра.
аз също съм го сменял, тогава видях че за VW Transporter включва при по малки градуси. Така че ако си решил да го сменяш влез в един магазин за части и се поинтересувай от темп на вклч и изклч на датчиците и си подбери който ти харесва. Аз моя съм го сменял преди 2 г. беше около 16 лв. Само да вметна че и датчик за Лада става и са по 5 лева и включват само на една степен. Покупката на радиатор е мн крайна мярка, струва около 300 лв нов. Трябва да ти е спукан че да го сменяш. Ако си го прежалил, поне пробвай да го промиеш с Лимонтозу мисля че ще ти разкара боклуците. Но не се набутвай с манги на вятъра.
термостат
Но най - важно е кога ти отваря термостата
иначе кога ти вкл и изкл не е от значение ако не ти отваря термостата
единият случай охлаждаш само радиатора а отвори ли термостата водата от двигателя влиза в радиатора. Можеш да го провериш на спряла кола пипни си маркуча който влиза в радиатора отдолуне тоз който излиза от радиатора и влиза в цил. глава
иначе кога ти вкл и изкл не е от значение ако не ти отваря термостата
единият случай охлаждаш само радиатора а отвори ли термостата водата от двигателя влиза в радиатора. Можеш да го провериш на спряла кола пипни си маркуча който влиза в радиатора отдолуне тоз който излиза от радиатора и влиза в цил. глава
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Odisei написа:Според мен не е от запушен радиатор или малак дебит на охлаждащата течност, защотото при високи скорости (по силен въздушен поток) системата охлажда добре. От тук може да има няколко варианта единия е радиатора да е задрастен с мърсотия и разни животни и да не охлажда добре при ниски скорости, перката да не е наред или да не се върти като хората. Последният е датчика на радиатора (един колега го спомена по рано). Има два вида един които пуска перката на 102 градуса и я гаси на 95 (цифрите са приблизителни че не ги помня с точност), другия датчик я пуска на 95 и я гаси на 87 (пак стоиностите са много примерни за по голяма точност в книгите).
При мен беше последното като сложих ниско температурния датчик нещата заспаха.
Всичко това може да се проследи на VAG-COM където да се проследи температурата на включване и изключване
За скоростите не си прав....моята вдигаше температура (преди да сменя радиатора)точно при високи скорости на 5-та ...и особено като натисна повече за изкачване на баир.....обяснението голяма предавка по-ниски обороти....по-малък дебит на на охлаждаща течност.Няма ли добър дебит високата скорост не помага защото охлаждаща течност се движи по-бавно и се задържа в охладителната риза на ДВГ където се нагрява чувствително по-дълго от нормалното....за експеримент ....при преминаването на по-ниска предавка и покачване на оборотите температурата почва леко да спада(не говоря за принудителен празен ход!)....проверено е !
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
Днес я карах малко по-бързичко ( с 120 по бул.Цариградско шосе ) и температурата падна до 80гр., което ме навежда на мисалта, че термостата може да се ебава.Стария правеше точно обратното, в града 90-95 а извън града пада до 70гр.
Но така или иначе си купих датчик (не е скъп, на BERH е, 1-95гр. 2-102гр. ) и ще го монтирам през почивните дни, ако пак е същото, ще си сложа стария термостат, да вида как е
Радиаторите са 100лв чисто нови, обаче незнам колко са качествени
Но така или иначе си купих датчик (не е скъп, на BERH е, 1-95гр. 2-102гр. ) и ще го монтирам през почивните дни, ако пак е същото, ще си сложа стария термостат, да вида как е
Радиаторите са 100лв чисто нови, обаче незнам колко са качествени
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
даноpetko5 написа:LILO&STICH написа:петко,като вземеш нов радиатор,мисля че после и помпа(водна ) ще литнеш да вземеш.Ама така се изолират нещата.
Следя ти темата с огромен интерес
До водна помпа и радиатор няма да се стигне, повярвай ми
Въпрос на време е да си реша проблема, Голфа не е "космически кораб"
мен не ме чака подобно нещо,но като знам от кога се бориш с колата ми е интересно при мен като се появи подобни симптоми да си ги отсраня отведнъж
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
LILO&STICH написа:даноpetko5 написа:LILO&STICH написа:петко,като вземеш нов радиатор,мисля че после и помпа(водна ) ще литнеш да вземеш.Ама така се изолират нещата.
Следя ти темата с огромен интерес
До водна помпа и радиатор няма да се стигне, повярвай ми
Въпрос на време е да си реша проблема, Голфа не е "космически кораб"
мен не ме чака подобно нещо,но като знам от кога се бориш с колата ми е интересно при мен като се появи подобни симптоми да си ги отсраня отведнъж
Помолих те за нещо !!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], victory1983 и 108 госта