Golf MK3 1.8 ABS "проблем"с температурата,дайте идеи -Решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ReCaRo` » Пет 22 фев 2008 17:01


мн странно и аз съм с АBS и повече от 75 градуса не е стигала :roll:




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 22 фев 2008 18:44


ReCaRo` написа:мн странно и аз съм с АBS и повече от 75 градуса не е стигала :roll:

Термостатче :?:
А иначе по темата в задръстване като се набиеш в задницата и кюмбето (ауспуха) на предния изгорелите газове(горещите) допълнително спомагат за по бързото загряване. Като оставиш една комфортна дистанция от 1,5м от предния загрява по малко :idea:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Пет 22 фев 2008 21:26


Днес попаднах в голямо задръстване, после си играх дълго време, да паркирам на кофти място в центъра и повече от 100гр-температура не-вдигна :roll:
Явно е нормално :roll:

Благодаря Ви за бързите отговори :wink:
Поздрави :)





P.S.
Колега ReCaRo`, смени си термостата и всичко ще се оправи :wink:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 22 фев 2008 22:10


petko5 написа:Днес попаднах в голямо задръстване, после си играх дълго време, да паркирам на кофти място в центъра и повече от 100гр-температура не-вдигна :roll:
Явно е нормално :roll:

Благодаря Ви за бързите отговори :wink:
Поздрави :)





P.S.
Колега ReCaRo`, смени си термостата и всичко ще се оправи :wink:
петко,нормално е сега,ама после по жегите :roll:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Пет 22 фев 2008 22:59


feniksgod написа:Проблема може да ти бъде от доста неща, но я провери перката да не върти тегаво, ако е така може да се наложи само перката да смениш.



LILO&STICH написа:петко,нормално е сега,ама после по жегите :roll:




Къде може да е проблема :roll: ?

Със стария термостат, миналото лято нямах никакъв проблем, а всички знаят, колко горещо беше :roll:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 23 фев 2008 0:36


Остава водна помпа.Превърта и турбинката и не може да прави нъжния "въртеж" на празен ход в задръстването.Не казвам, че 100 % е това, но ..... май само тя остана.. :roll:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Съб 23 фев 2008 22:07


Други мнения :roll:

Последна промяна от petko5 на Съб 23 фев 2008 23:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10401
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 23 фев 2008 22:13


провери си на пластмасата на която е датчика за темепературата дали не е запушена тръбичката която е към разширителния съд (личен опит - ако е сменяна пластмасата отвора е малък и неможе да се обезвъздуши системата).


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1203
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-5.5
Двигател: ALZ 2002
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 24 фев 2008 17:49


petko5 написа:Други мнения :roll:
другото което остава колега е избила гарнитура на главата която ти вкарва изгорели газове и ти повишава темп. на колата има много теми по въпроса.Пробива е много малък но оказва влияние аз моята така беше и какво ли не сменях датчици,вентилатор,радиатор и т.н. и се оказа гарнитурка и сега заспа :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 25 фев 2008 8:55


handycam написа:
petko5 написа:
handycam написа:3 години карах голф с този двигател и беше същото положение.мисля че е нормално просто не е пресметната охладителната система както трябва.


Дано си прав :roll:

всички които познавам с коли с този двигател, казват че са така.[/quote]
Даааа и аз бяха така докато не изхвърлих радиотра и не сложих нов,защото въпреки,че ВЪНШНО НИЩО МУ НЯМАШЕ старият радиотор беше пълен присадка портив теч която като го срязах за да видя от любопиство какво му е свиваше диаметъра с поне 1/3 на каналите...оттам малък дебит -лошо топлоотдаване..
Петко!!!!!Сменяй радиатора...105 лв BEHR....става много лесно...Прежали ги тез 105 лв....няма да навредиш нва колата

Последна промяна от joker на Сря 27 фев 2008 8:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

принудително включване

Мнениеот ninov » Вто 26 фев 2008 16:29


Монтирай си ключ за принудително включване на перката
Аз съм го направил отдавна на мойто Голфе което е 1.9 тд
Това е общ проблем на голфовете, но задължително побързай не е прегрявай колицата че пукат глави и после доста пари ще похарчиш,
мен ме бяха уплашили и си го монтирах малко копченце, не си личи въобще и си е пускам лятото или по баир. Тез 3ки влкючват на 2 степени, но често е малко късничко и прегряват. Но споко карам така 3та година, при положение че едно майсторче уж беше видял че главата е спукана и за смяна. Тез майстори когато и да ги псуваш и колкото и да ги ... все е малко... Айде успех и не се шашкай.
Забравих да спомена да не вземеш да промиваш системата с лимонтозу или други киселини, ще проотечеш от някъде и големи глявоболия после пак. Стари са и не го знаеш от къде ще се пропука, мой приятел го направи и смени радиатор, прокапа като лейка.


Потребителски аватар
newidimiq
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот newidimiq » Вто 26 фев 2008 17:24


И аз си мисля това е нормално за нашите условия географски.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 27 фев 2008 8:14


Не е нормално......и тези идеи за ключетата....това не е Лада или Москвич...
като е нормално защо когато смених радиатора температурата ми престана да прехвърля средата на скалата и вентилатора работи по-кратко..?????
Мое мнение е ,че е намален дебита през охладителната система
-износена водна помпа
-запушен радиатор
И в никакъв случай не се дължи на КОНСТРУКТИВЕН ДЕФЕКТ.....пропуск на конструкторите на ФВ да монтират ключе за принудително ръчно включване на вентилатора! :lol:


Потребителски аватар
zdafii
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот zdafii » Сря 27 фев 2008 10:52


незнам мом4ета ама сменяхме перка наскоро (1.4 абд :lol: ) и ми прави е***и аномалиите както карам - 110 след малко 70 после си дуржи около 90 и пак ( става въпрос за средна скорост при газ) термостата го пипам вси4ко е наред, радиатора 4ист дат4ик сменях миналата година и най-мн ме съмнява да е от него (искам да пот4ертая 4е вси4ко взето 4исто ново от България не ме е кароло и 7-8 месаца без да се с4упи да им е*а пу*ката майна :evil: )про4етох интересни мнения bobcho handycam благодаря както и на останалите :wink: и съм съгласен за тея клу4ета верно да не е 'братско' 4е да си създаваме неодобства


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 27 фев 2008 11:49


zdafii написа:незнам мом4ета ама сменяхме перка наскоро (1.4 абд :lol: ) и ми прави е***и аномалиите както карам - 110 след малко 70 после си дуржи около 90 и пак ( става въпрос за средна скорост при газ) термостата го пипам вси4ко е наред, радиатора 4ист дат4ик сменях миналата година и най-мн ме съмнява да е от него (искам да пот4ертая 4е вси4ко взето 4исто ново [b]от България [/b]не ме е кароло и 7-8 месаца без да се с4упи да им е*а пу*ката майна :evil: )про4етох интересни мнения bobcho handycam благодаря както и на останалите :wink: и съм съгласен за тея клу4ета верно да не е 'братско' 4е да си създаваме неодобства

Ей това дето съм го зачервил вероятно ти е проблема.....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: walentin и 77 госта