Golf MK3 1.8 ABS "проблем"с температурата,дайте идеи -Решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Golf MK3 1.8 ABS "проблем"с температурата,дайте идеи -Решено

Мнениеот petko5 » Чет 21 фев 2008 19:58


Колеги здравейте :)
Колата загрява нормално до 90гр, на дълго си държи същата температура, в града при нормално движение(без задръстване), всичко е ок, но когато попадна в голямо задръстване-температурата стига до 100гр., даже и леко минава, но не стига до 110 и започва да варира от 95/105гр.
В момента, който колата се осводи от задръстването, всичко се нормализира.
Перката се включва нормално, сменен термостат, сменен антифриз.
Сега може и да не е проблем, но лятото може да стане голям проблем :roll:
Искам да попитам, нормално ли е това нещо, ако не дайте някакви идеи ?
Възможно ли е газта да играе някаква роля за това повишение ?

Колата е Голф3 1,8 90кс. ABS

Благодаря Ви предварително
Поздрави :)

Последна промяна от petko5 на Вто 10 юни 2008 21:21, променено общо 5 пъти.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 21 фев 2008 20:24


Газта развива по-висока температура на горене и заради това двигателчето загрява по-бърже.
Почисти си радиатора от боклуци и виж пак как е.
Ако и това не помогне смени датчика на перката с читав.


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Чет 21 фев 2008 20:36


Стария антифриз, беше чист (нямаше грам мизерия), но все пак му пуснах течашта вода, за да се увера че всичко е ок, радиатора видимо външно си беше чист :roll:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 21 фев 2008 20:45


Амчи вземи измери истинската температура с някой мултицет.То тия голфовски табла каато се побъркат и те не знаят какво показват.Може и таблото да те лъже. Може и термостатът да не отваря докрай?Ама едва ли...


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 21 фев 2008 20:50


Едва ли всеки пьт ще го льже при еднакви ситуации.И аз имам подобен проблем и вече си мисля,че е от газта нещо,но пьк Никси каза,че нещо имало общо и сьс сьединенията за газта.Може и тва да ти послужи като идея :)


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10401
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 21 фев 2008 21:05


3 години карах голф с този двигател и беше същото положение.мисля че е нормално просто не е пресметната охладителната система както трябва.


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Чет 21 фев 2008 21:06


kilima написа:Едва ли всеки пьт ще го льже при еднакви ситуации.И аз имам подобен проблем и вече си мисля,че е от газта нещо,но пьк Никси каза,че нещо имало общо и сьс сьединенията за газта.Може и тва да ти послужи като идея :)


Газовата е на 4-ри месеца, едва ли ще има проблем със съединенията :roll:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Чет 21 фев 2008 21:07


handycam написа:3 години карах голф с този двигател и беше същото положение.мисля че е нормално просто не е пресметната охладителната система както трябва.


Дано си прав :roll:


Потребителски аватар
sklimoto
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Pasat 5.5 variant
Двигател: 1.9 avf-2005g
Местоположение: Русе

Мнениеот sklimoto » Чет 21 фев 2008 21:12


При мен със стария пасат 93г беше апсолютно същото.Но на дълъг път ми държеше 90гр.-точно.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10401
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 21 фев 2008 21:14


petko5 написа:
handycam написа:3 години карах голф с този двигател и беше същото положение.мисля че е нормално просто не е пресметната охладителната система както трябва.


Дано си прав :roll:

всички които познавам с коли с този двигател, казват че са така.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 21 фев 2008 21:17


Е може да се направи да отваря по-рано,мисля ,че може и перката по-рано да се включва,така че си има начини да се опраи. Аз мисля да си сложа ключ за перката вьтре и да си я цькам :)


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Чет 21 фев 2008 21:21


kilima написа:Е може да се направи да отваря по-рано,мисля ,че може и перката по-рано да се включва,така че си има начини да се опраи. Аз мисля да си сложа ключ за перката вьтре и да си я цькам :)


Не е добро решение, за ключ Ц/К :idea:


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Чет 21 фев 2008 22:25


колега тези двигатели са така от ли4ен опит знам,няма страшно 4 години караь така без проблеми :) дазе не съм сменял антифриза или термостата:)


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 22 фев 2008 12:36


Смени си датчика да включва 1-ва степен на 92градуса вместо на 95 и си готов аз съм така втора година и нямам грижи освен,че перката върти малко повече :wink:


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Мнениеот feniksgod » Пет 22 фев 2008 15:26


Карам същата кола и температурата щом стигне 90 перката се включва. През лятото дига 100 максимум.
Проблема може да ти бъде от доста неща, но я провери перката да не върти тегаво, ако е така може да се наложи само перката да смениш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: speedvw и 87 госта