Golf MK3 1.8 ABS "проблем"с температурата,дайте идеи -Решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zdafii
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот zdafii » Сря 27 фев 2008 13:00


joker написа:
zdafii написа:незнам мом4ета ама сменяхме перка наскоро (1.4 абд :lol: ) и ми прави е***и аномалиите както карам - 110 след малко 70 после си дуржи около 90 и пак ( става въпрос за средна скорост при газ) термостата го пипам вси4ко е наред, радиатора 4ист дат4ик сменях миналата година и най-мн ме съмнява да е от него (искам да пот4ертая 4е вси4ко взето 4исто ново [b]от България [/b]не ме е кароло и 7-8 месаца без да се с4упи да им е*а пу*ката майна :evil: )про4етох интересни мнения bobcho handycam благодаря както и на останалите :wink: и съм съгласен за тея клу4ета верно да не е 'братско' 4е да си създаваме неодобства

Ей това дето съм го зачервил вероятно ти е проблема.....

:Mr Green Fun :beer :bishop




Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Сря 27 фев 2008 14:54


Ако всичко по колата е наред може да си погледнеш и центровката - при повече предварение държи и по-висока температура.А щом си с газ е доста вероятно да ти е барано делкото.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 27 фев 2008 15:15


Жоро написа:Ако всичко по колата е наред може да си погледнеш и центровката - при повече предварение държи и по-висока температура.А щом си с газ е доста вероятно да ти е барано делкото.

По принцип е така ама при мен 1.8 и с 4 градуса и с 14 градуса държи една и съща температура(нормална)


Odisei
Мнения: 88
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Odisei » Сря 27 фев 2008 17:25


Според мен не е от запушен радиатор или малак дебит на охлаждащата течност, защотото при високи скорости (по силен въздушен поток) системата охлажда добре. От тук може да има няколко варианта единия е радиатора да е задрастен с мърсотия и разни животни и да не охлажда добре при ниски скорости, перката да не е наред или да не се върти като хората. Последният е датчика на радиатора (един колега го спомена по рано). Има два вида един които пуска перката на 102 градуса и я гаси на 95 (цифрите са приблизителни че не ги помня с точност), другия датчик я пуска на 95 и я гаси на 87 (пак стоиностите са много примерни за по голяма точност в книгите).
При мен беше последното като сложих ниско температурния датчик нещата заспаха.
Всичко това може да се проследи на VAG-COM където да се проследи температурата на включване и изключване


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Сря 27 фев 2008 20:10


Не ми работи едната степен на вентилатора, мисля че е 1-та.
Незнам, дали от датчика или от самия вентилатор :dontknow:
Възможно ли е да изгори една от степените на моторчето на ?
Утре ще купа датчика, който стои на радиотара и след празниците, ако нещата не се оправят ще купа радиатор, ако и тогава, не се оправят нещата незнам :(
Днес ми оферираха цена за датчик на BEHR (ауто-динамика) 23,50лв , незнам дали е висока, но нали е на BEHR-уж :(
Утре ще питам и за радиатор, каква е цената :(


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

датчик

Мнениеот ninov » Чет 28 фев 2008 12:12


Колега ако искаш можеш да си монтираш и датчик от VW Transporter
аз също съм го сменял, тогава видях че за VW Transporter включва при по малки градуси. Така че ако си решил да го сменяш влез в един магазин за части и се поинтересувай от темп на вклч и изклч на датчиците и си подбери който ти харесва. Аз моя съм го сменял преди 2 г. беше около 16 лв. Само да вметна че и датчик за Лада става и са по 5 лева и включват само на една степен. Покупката на радиатор е мн крайна мярка, струва около 300 лв нов. Трябва да ти е спукан че да го сменяш. Ако си го прежалил, поне пробвай да го промиеш с Лимонтозу мисля че ще ти разкара боклуците. Но не се набутвай с манги на вятъра.


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

термостат

Мнениеот ninov » Чет 28 фев 2008 12:16


Но най - важно е кога ти отваря термостата
иначе кога ти вкл и изкл не е от значение ако не ти отваря термостата
единият случай охлаждаш само радиатора а отвори ли термостата водата от двигателя влиза в радиатора. Можеш да го провериш на спряла кола пипни си маркуча който влиза в радиатора отдолуне тоз който излиза от радиатора и влиза в цил. глава


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 28 фев 2008 12:22


Odisei написа:Според мен не е от запушен радиатор или малак дебит на охлаждащата течност, защотото при високи скорости (по силен въздушен поток) системата охлажда добре. От тук може да има няколко варианта единия е радиатора да е задрастен с мърсотия и разни животни и да не охлажда добре при ниски скорости, перката да не е наред или да не се върти като хората. Последният е датчика на радиатора (един колега го спомена по рано). Има два вида един които пуска перката на 102 градуса и я гаси на 95 (цифрите са приблизителни че не ги помня с точност), другия датчик я пуска на 95 и я гаси на 87 (пак стоиностите са много примерни за по голяма точност в книгите).
При мен беше последното като сложих ниско температурния датчик нещата заспаха.
Всичко това може да се проследи на VAG-COM където да се проследи температурата на включване и изключване

За скоростите не си прав....моята вдигаше температура (преди да сменя радиатора)точно при високи скорости на 5-та ...и особено като натисна повече за изкачване на баир.....обяснението голяма предавка по-ниски обороти....по-малък дебит на на охлаждаща течност.Няма ли добър дебит високата скорост не помага защото охлаждаща течност се движи по-бавно и се задържа в охладителната риза на ДВГ където се нагрява чувствително по-дълго от нормалното....за експеримент ....при преминаването на по-ниска предавка и покачване на оборотите температурата почва леко да спада(не говоря за принудителен празен ход!)....проверено е !


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Чет 28 фев 2008 21:48


Днес я карах малко по-бързичко ( с 120 по бул.Цариградско шосе ) и температурата падна до 80гр., което ме навежда на мисалта, че термостата може да се ебава.Стария правеше точно обратното, в града 90-95 а извън града пада до 70гр.
Но така или иначе си купих датчик (не е скъп, на BERH е, 1-95гр. 2-102гр. ) и ще го монтирам през почивните дни, ако пак е същото, ще си сложа стария термостат, да вида как е :roll:
Радиаторите са 100лв чисто нови, обаче незнам колко са качествени :roll:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 28 фев 2008 22:25


петко,като вземеш нов радиатор,мисля че после и помпа(водна ) ще литнеш да вземеш.Ама така се изолират нещата.

Следя ти темата с огромен интерес :lol:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Чет 28 фев 2008 22:54


LILO&STICH написа:петко,като вземеш нов радиатор,мисля че после и помпа(водна ) ще литнеш да вземеш.Ама така се изолират нещата.

Следя ти темата с огромен интерес :lol:


До водна помпа и радиатор няма да се стигне, повярвай ми :wink:
Въпрос на време е да си реша проблема, Голфа не е "космически кораб" :wink:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 28 фев 2008 23:08


petko5 написа:
LILO&STICH написа:петко,като вземеш нов радиатор,мисля че после и помпа(водна ) ще литнеш да вземеш.Ама така се изолират нещата.

Следя ти темата с огромен интерес :lol:


До водна помпа и радиатор няма да се стигне, повярвай ми :wink:
Въпрос на време е да си реша проблема, Голфа не е "космически кораб" :wink:
дано :wink:

мен не ме чака подобно нещо,но като знам от кога се бориш с колата ми е интересно при мен като се появи подобни симптоми да си ги отсраня отведнъж :wink:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Чет 28 фев 2008 23:20


LILO&STICH написа:
petko5 написа:
LILO&STICH написа:петко,като вземеш нов радиатор,мисля че после и помпа(водна ) ще литнеш да вземеш.Ама така се изолират нещата.

Следя ти темата с огромен интерес :lol:


До водна помпа и радиатор няма да се стигне, повярвай ми :wink:
Въпрос на време е да си реша проблема, Голфа не е "космически кораб" :wink:
дано :wink:

мен не ме чака подобно нещо,но като знам от кога се бориш с колата ми е интересно при мен като се появи подобни симптоми да си ги отсраня отведнъж :wink:


Помолих те за нещо !!!!


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Чет 28 фев 2008 23:31


Благодаря на всички, които се отзоваха :wink:


Заключете темата
:lock:


Потребителски аватар
PuShEv
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот PuShEv » Пет 29 фев 2008 12:25


Няа се притесняваш те голфовете са така 8)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 166 госта