Здравейте колеги,каква е схемата на свързване на алтернатора,
кой край за къде е,ако може някой да нарисува схемата.
Благодаря педварително
mod edit: vasstop
Схема на свързване на алтернатор Бош
Схема на свързване на алтернатор Бош
Последна промяна от eizo76 на Вто 26 фев 2008 22:47, променено общо 1 път.
Първо добре дошъл
Значи,имам тука един "учебен" и на него В+ отива или директно към акумулатора,или първо към стартера,но от него пак е на + на акумулат.,така че няма значка къде ще го вържеш
Клема D+ е едно тънко синьо кабелче и мисля,че е за оборотомера на дизеловите двигатели,на бензинките не знам дали се ползва(на моя Голф е вързан,ама и с него и без него разлика не виждам...
Относно този означен само с +,той при мен е вързан към някакво реле-регулаторче мисля,ама при теб регулаторчето е на четките,така че оставяш гола клемата,както и тази,означена с W.
Дано съм помогнал,ако бъркам някъде-специалистите са за това,да коригират
Значи,имам тука един "учебен" и на него В+ отива или директно към акумулатора,или първо към стартера,но от него пак е на + на акумулат.,така че няма значка къде ще го вържеш
Клема D+ е едно тънко синьо кабелче и мисля,че е за оборотомера на дизеловите двигатели,на бензинките не знам дали се ползва(на моя Голф е вързан,ама и с него и без него разлика не виждам...
Относно този означен само с +,той при мен е вързан към някакво реле-регулаторче мисля,ама при теб регулаторчето е на четките,така че оставяш гола клемата,както и тази,означена с W.
Дано съм помогнал,ако бъркам някъде-специалистите са за това,да коригират
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: victory1983 и 146 госта