За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот stefan4o » Съб 09 ное 2013 22:59


Тия датчици подлежат на проверка дали работят. В Аутодата мисля имаше описание как се тестват с диод. Не сменяйте здраво с ново :th_up




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Bai Sando » Съб 09 ное 2013 23:07


Интересното е,че при мен когато си искаше си работеше.След сваляне на двигателя и разпродаването на частите му,се оказа,че и компютъра ми работел с 10 градуса закъснение.Може и от него да е идвала цялата драма.
Това се случи след като го продадох на един колега и ми писа,че с моя компютър колата му станала адски мудна.Това го хванал в движение с лап топа.Разбира се ,разбрахме се да ми го върне и сега ми стои за спомен.
Май при АЕК е по-чест проблема с мудността :gruebel


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот stefan4o » Съб 09 ное 2013 23:24


Ако му завишиш малко предварението предполагам, че ще живне в ниските малко, за сметка на другите режими, ама то няма пълно щастие :mhihi


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Bai Sando » Съб 09 ное 2013 23:37


Ама само с ТАП,че врътнеш ли му делкото и край :Mr Green Fun


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот stefan4o » Съб 09 ное 2013 23:38


Може и с двете. На първо време опитай с делкото, поне е безплатно :Mr Green Fun


free_hard
Мнения: 147
Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот free_hard » Нед 10 ное 2013 18:29


Bai Sando написа:Интересното е,че при мен когато си искаше си работеше.След сваляне на двигателя и разпродаването на частите му,се оказа,че и компютъра ми работел с 10 градуса закъснение.Може и от него да е идвала цялата драма.
Това се случи след като го продадох на един колега и ми писа,че с моя компютър колата му станала адски мудна.Това го хванал в движение с лап топа.Разбира се ,разбрахме се да ми го върне и сега ми стои за спомен.
Май при АЕК е по-чест проблема с мудността :gruebel


Как може да се разбере, че компютъра прави мизерии? Оправя ли се или се сменя с нов?


kobra777
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 10 мар 2011 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kazanlak

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот kobra777 » Сря 07 май 2014 8:09


здравеите колеги и аз го имах този проблем при мен се оказа детонационен датчик които се намира на блока на двигателя в предната част смениха го и проблема изчезна и маистора ми каза че е много често явление точно при тези двигатели


9182
Мнения: 191
Регистриран на: Съб 15 юни 2013 0:50
Автомобил:
Двигател:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот 9182 » Чет 08 май 2014 16:03


^Колега дай малко повече подробности за тоя датчик къде точно се намира и колко струва нов, също ако може да споделиш с кой модел си ти АЕК или АФТ?

Мерси


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот nuri_3556 » Нед 04 яну 2015 13:23


Значи колеги като гледам с VAG-COM-а при студен двигател около 0 градуса на вън в (Coolent temp ми показва -20),а когато загрее на таблото на 90 градуса в (Coolent temp ми показва 20 градуса),значи температурния датчик е заминал така ли?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот stefan4o » Нед 04 яну 2015 13:29


Да, не е лошо да му погледнеш и буксата.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот nuri_3556 » Нед 04 яну 2015 13:42


Какво да гледам на буксата?Колата прекъсва и пуши адски много когато е студена и като откача буксата на темп датчик и всичко се оправя.Нали това което гледам (Coolent temp)трябва да е еднакво вярно с това на таблото или бъркам?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Bai Sando » Нед 04 яну 2015 17:43


Сменяй датчика и виж с новия колко ще показва пак.Ако и с него е същата работа значи компютъра се е побъркал :neutral


Потребителски аватар
Zmeq93
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 06 юли 2012 21:00
Автомобил: Golf 3
Двигател: 1.6 AFT
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Zmeq93 » Сря 06 май 2015 2:31


Колеги, дайте акъл при кого да отида да го види на ваг кома, че ша Откача? Не върви и гори като зил!!!


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот nuri_3556 » Сря 06 май 2015 10:57


Температурния датчик правеше мизерии при мен,след смяната му всичко се оправи
Забравих да ви го споделя още в януари месец :bowdown


Потребителски аватар
Zmeq93
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 06 юли 2012 21:00
Автомобил: Golf 3
Двигател: 1.6 AFT
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Zmeq93 » Пет 08 май 2015 22:42


Колеги здравейте, днеска закарах бегачката на майстор (Ивайло, ул. Враня 44, София). Човека я закачи на компа и излезе следното: дюза на 1-ви цилиндър, ламбда сонда, дебитомер, пробит палец и замърсена капачка. Смени палеца човека и изчисти грешките, дано не се върнат пак. Сега колицата ми е по-добре и нещото, което ме посъветва майстора е да НЕ карам с 95!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stoian55 и 69 госта