Да това е.3-ти ден карам с резнат кабел към компа и колата си хвърчи като луда
Има само един недостатък,че сутрин на студено държи точно 1000 об. но прекъсването и пушенето сутрин изчезна.За напред мисля да го направя с едно реле време след около 1-2 минути да си стои вързан датчика зада си държи норм.обороти и след това да го изключва релето.
Също така забелязах,че при каране с 90-100 км преди по борд ми даваше 7-7.5 а вчера 5.8-6.5 л/100
За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
- zloby3400
- Мнения: 810
- Регистриран на: Сря 19 ное 2008 9:38
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: София/Ямбол
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Е какво лошо има, че сутрин ти държи на студен двигател 1000 оборота? А това за разхода е много интересно.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Ми по принцип със датчика държеше 1200-1300 там някъде.И като е студено на 1000 об. малко тресе.
Пробвах и с един друг датчик преди да резна кабелчето,но с него се форсираше още-по трудно,а уж с еднакъв номер като моя.За сега не мисля да слагам никакъв,важното е че върви както трябва
Пробвах и с един друг датчик преди да резна кабелчето,но с него се форсираше още-по трудно,а уж с еднакъв номер като моя.За сега не мисля да слагам никакъв,важното е че върви както трябва
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
здр.колеги. ето че и при мен се опитва да се случи нещо което не мога да хвана за сега.при запалване гасне!5-6 пъти и се оправя .когато и скимне го прави.за мощността не знам, че е мудна или тромава да но до 2600-2800об.но така ги дават уж.карал съм дълго време другата ми 3ка 1.8-75 и сега е съвсем различно.но както и да я дават че върви на оборот на ниските е много заспала...откачам докато набера.и сега чета и разпитвам дали не може да се измисли нещо. например с смяна на кутия скоростна с друга ,шлайф глава или е'а ли го вече. иначе си ми е добричка 1.6.101 комби 96г
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
А аз вече 3-ти месец карам с прекъснат датчик за темп. към компютъра.Или по точно съм го направил с едно реле да го прекъсва 7-8 сек. след като запали,че без него трудно пали.Иначе неще да върви въобще.Щом цъкне релето и колата се изфорсирва до около 2500-3000 об. и тръгва както трябва
Явно влиза в някакъв режим,понеже дори и да откача датчика на делкото все си върви,но пък разхода си е нормален и на бензин и на газ.
Явно влиза в някакъв режим,понеже дори и да откача датчика на делкото все си върви,но пък разхода си е нормален и на бензин и на газ.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Чет 14 юни 2012 12:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna/BG
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Решението е да си вземете кабел за диагностика за без пари (спестявате доста) и да си следите редовно какво се случва преди да ви остави на пътя
- teosz
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
- Автомобил: VW Golf IV Variant
- Двигател: 1.9 TDI-ATD
- Местоположение: Стара Загора
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Изчетох цялата тема и ми стана интересно за този ECT сензор, моя го замерих и интересното е че по данни от аутодатата за данни излиза че показва винаги с 10градуса по-малка температура.На 70гр-дава 557ома( а го дават между 400-500) и на 90гр-345ома( а трябва да е 200-290) За смяна ли е?
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 13:54
- Автомобил: VW GOLF 3 GT
- Двигател: 1.6 AEK
- Местоположение: Пловдив
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
колеги и аз днес откачих този датчик и колата наистина дърпа повече
но държи около 1000 оборота на празен ход
проблема при мен е предърпване и давене между 1000 и 3500-4000 оборота само на бензин
почистих дебитомера и за 3-4 дена сякаш се оправи
много плавно ускоряваше, но на 5тия ден пак започна да се дави
дали това значи, че дебитомера си е заминал
но държи около 1000 оборота на празен ход
проблема при мен е предърпване и давене между 1000 и 3500-4000 оборота само на бензин
почистих дебитомера и за 3-4 дена сякаш се оправи
много плавно ускоряваше, но на 5тия ден пак започна да се дави
дали това значи, че дебитомера си е заминал
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Колеги незнам дали ще помогне особено но има една джаджа регулатор на налягането, а именно това
и тая гадина има една мрежичка някакъв вид филтър е, проверете дали не е задръстен :). Моя беше стабилно запушен и след изчистване подобри работата двигателя :). Ето го каде се намира
Само да добавя че вътре в регулатора има мембрана която може да е скъсана! Ако не сте я сменяли тази част, сменете я! При мене оправи доста от кусурите по работата на двигателя(прекъсване, играене на оборотите, гъснене, давене).
и тая гадина има една мрежичка някакъв вид филтър е, проверете дали не е задръстен :). Моя беше стабилно запушен и след изчистване подобри работата двигателя :). Ето го каде се намира
Само да добавя че вътре в регулатора има мембрана която може да е скъсана! Ако не сте я сменяли тази част, сменете я! При мене оправи доста от кусурите по работата на двигателя(прекъсване, играене на оборотите, гъснене, давене).
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 14 дек 2011 13:30
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: AFT
- Местоположение: Майна Сити
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Здравейте, колеги, с AFT съм и честно казано съм забелязал, че колата върви доста повече когато не е загряла (да кажем ~70 градуса)-доста повече набира в ниските обороти.А изведнъж когато заграе до 90 градуса (това става след около 5мин. каране) се спъва (ускорява 2 пъти по мудно в ниските).Имам познат със същия мотор, но неговия върви доста повече-разликата е осезаема.От това което разбрах дотук, е че някой разкачат този темп. датчик който някой от колегите беше снимал и ускорението се подобрява и единствено стрелката за темп. не работи.Имали ли някакви др. последствия от разкачането на този датчик?Другия ми въпрос е онова вакуумче(предполагам е вакуум)който се намира горе до смук. колектори(като застанеш срещу колата-от дясната страна на колекторите).За какво служи той и кога се включва?При мен с подаване на газта няма реакция без значение на какви обороти е колата.Някой казват, че се вкл. само в движение и това нещо регулирало (определяло) пътя на въздуха през колекторите.Дали това е така или не, ще бъда благодарен ако някой ми изясни нещата.
P.S Колата се кара с обикновенна газова.
Благодаря предварително
P.S Колата се кара с обикновенна газова.
Благодаря предварително
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Bai Sando написа:А аз вече 3-ти месец карам с прекъснат датчик за темп. към компютъра.Или по точно съм го направил с едно реле да го прекъсва 7-8 сек. след като запали,че без него трудно пали.Иначе неще да върви въобще.Щом цъкне релето и колата се изфорсирва до около 2500-3000 об. и тръгва както трябва
Явно влиза в някакъв режим,понеже дори и да откача датчика на делкото все си върви,но пък разхода си е нормален и на бензин и на газ.
Кой е кабела? Има ли цвят или по ред ако можеш да кажеш?
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 13:54
- Автомобил: VW GOLF 3 GT
- Двигател: 1.6 AEK
- Местоположение: Пловдив
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Ombre1 написа:Колеги незнам дали ще помогне особено но има една джаджа регулатор на налягането, а именно това
и тая гадина има една мрежичка някакъв вид филтър е, проверете дали не е задръстен :). Моя беше стабилно запушен и след изчистване подобри работата двигателя :). Ето го каде се намира
Само да добавя че вътре в регулатора има мембрана която може да е скъсана! Ако не сте я сменяли тази част, сменете я! При мене оправи доста от кусурите по работата на двигателя(прекъсване, играене на оборотите, гъснене, давене).
Колега колко струва този регулатор
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
free_hard написа:Bai Sando написа:А аз вече 3-ти месец карам с прекъснат датчик за темп. към компютъра.Или по точно съм го направил с едно реле да го прекъсва 7-8 сек. след като запали,че без него трудно пали.Иначе неще да върви въобще.Щом цъкне релето и колата се изфорсирва до около 2500-3000 об. и тръгва както трябва
Явно влиза в някакъв режим,понеже дори и да откача датчика на делкото все си върви,но пък разхода си е нормален и на бензин и на газ.
Кой е кабела? Има ли цвят или по ред ако можеш да кажеш?
Утре мога да го видя,че инсталацията е в една торба вече
- teosz
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
- Автомобил: VW Golf IV Variant
- Двигател: 1.9 TDI-ATD
- Местоположение: Стара Загора
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
температурния датчик и това чудо за налягането на бензина са около 50лв. нови
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Bai Sando написа:Утре мога да го видя,че инсталацията е в една торба вече
Благодаря колега!
teosz написа:температурния датчик и това чудо за налягането на бензина са около 50лв. нови
Ще пробвам първо с нови, но не възлагам големи надежди.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], ognqn и 155 госта