За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Ombre1 » Пет 25 окт 2013 20:42


Регулатора на налягане го взех за 32лв на topran :)




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Bai Sando » Пет 25 окт 2013 21:01


free_hard написа:
Bai Sando написа:А аз вече 3-ти месец карам с прекъснат датчик за темп. към компютъра.Или по точно съм го направил с едно реле да го прекъсва 7-8 сек. след като запали,че без него трудно пали.Иначе неще да върви въобще.Щом цъкне релето и колата се изфорсирва до около 2500-3000 об. и тръгва както трябва :mrgreen
Явно влиза в някакъв режим,понеже дори и да откача датчика на делкото все си върви,но пък разхода си е нормален и на бензин и на газ.


Кой е кабела? Има ли цвят или по ред ако можеш да кажеш?

Кабела при мен е чисто син тънък. :th_up


free_hard
Мнения: 147
Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот free_hard » Нед 27 окт 2013 19:57


Bai Sando написа:
free_hard написа:
Bai Sando написа:А аз вече 3-ти месец карам с прекъснат датчик за темп. към компютъра.Или по точно съм го направил с едно реле да го прекъсва 7-8 сек. след като запали,че без него трудно пали.Иначе неще да върви въобще.Щом цъкне релето и колата се изфорсирва до около 2500-3000 об. и тръгва както трябва :mrgreen
Явно влиза в някакъв режим,понеже дори и да откача датчика на делкото все си върви,но пък разхода си е нормален и на бензин и на газ.


Кой е кабела? Има ли цвят или по ред ако можеш да кажеш?

Кабела при мен е чисто син тънък. :th_up


Жив и здрав да си колега!!!


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот dushanov » Нед 27 окт 2013 20:03


free_hard, явно си доволен! Сподели!...


free_hard
Мнения: 147
Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот free_hard » Пон 28 окт 2013 21:42


dushanov написа:free_hard, явно си доволен! Сподели!...


Махнах куплунга на датчика и нямам грижи към момента със забиването на муцуната. Колата стана една идея по-пъргава. Сега ще сменя датчика и регулатора за налягане и ще споделя какво се е случило. Гледах, че датчика е хванат с метална скоба към пластмасовия тройник, та се чудя дали да не сменя и него като сменям датчика? Все пак с времето от топлината и вибрациите може да се е деформирал. Датчика как е - влиза или се навива на винт и само тая метална скоба ли го държи? Какво да гледам като марка за датчик и регулатор за налягане? Датчика със жълт пръстен ли трябва да е, че сегашния е такъв.
Кабели още не съм рязал, че при мен е малко по-различно - нямам син кабел, а са двуцветни всичките.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Bai Sando » Пон 28 окт 2013 21:56


При мен последно се оказа(преди да сменя двигателя)че датчика в делкото не работеше,от там колата влизаше в някакъв си там режим и не вървеше,а аз мислех че темп.датчик е прецакан.Това го разбрах,чак като я закачих на диагностика.
Просто като се откачи темп.датчик или се резне кабелчето му,компютъра елиминира всички други нередности и дава повече предварение и от там колата върви повече. :th_up
В такъв режим колата върви без:дебитомер,темп.датчик,датчик на вход.въздух.По едно време си бях направил тоя експеримент :mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19140
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот stefan4o » Пон 28 окт 2013 21:58


По-скоро дали не влиза в авариен режим...


Потребителски аватар
Golf 3 Yahting GT
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
Местоположение: Пловдив

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Golf 3 Yahting GT » Пон 28 окт 2013 22:03


free_hard написа:Сега ще сменя датчика и регулатора за налягане и ще споделя какво се е случило. Гледах, че датчика е хванат с метална скоба към пластмасовия тройник, та се чудя дали да не сменя и него като сменям датчика?.

Колега не бързаи със смяната на датчика преди да си го закачил към PС и да си видял дали е заминал. Аз така изгорях с 50 кинта за нов, а се оказа че пробле е от бобината. При откачане на буксата ЕКУ-то минава в авариен режим и приема че температурата е 28*С-което обикноведно замаскирва другите проблеми. Демонтажа на датчика е лесен махаш скобата издърпваш го, слагаш новия с нов о-пръстен пак скобата и готово.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Bai Sando » Пон 28 окт 2013 22:10


Така е,и аз се бях засилил да сменям датчика,а то какво било.Първо да закачи диагностиката и да види със сигурност от къде идва мудността.


free_hard
Мнения: 147
Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот free_hard » Пон 28 окт 2013 22:13


Ей златни сте! Сега ако кажете и читав майстор за диагностика цена няма да имате?


Потребителски аватар
teosz
Мнения: 117
Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
Автомобил: VW Golf IV Variant
Двигател: 1.9 TDI-ATD
Местоположение: Стара Загора

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот teosz » Пон 28 окт 2013 23:06


аз залагам повече на регулатор на налягане или дюзи.при мен на диагностика не излезна нищо нередно.всички датчици ги дава в норма.Иначе като загрее се оправя и за това по съм склонен да мисля че са бензиновите дюзи


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Ombre1 » Вто 29 окт 2013 22:53


teosz написа:аз залагам повече на регулатор на налягане или дюзи.при мен на диагностика не излезна нищо нередно.всички датчици ги дава в норма.Иначе като загрее се оправя и за това по съм склонен да мисля че са бензиновите дюзи


Съгласен! :). Диагностиката в 99% от случаите(поне при мене) или
1. Нищо не показва
или
2. Майстора нищо не разбира от данните на монитора, което автоматично ни връща на 1 :)


Потребителски аватар
teosz
Мнения: 117
Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
Автомобил: VW Golf IV Variant
Двигател: 1.9 TDI-ATD
Местоположение: Стара Загора

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот teosz » Сря 30 окт 2013 13:57


Ombre1 написа:
teosz написа:аз залагам повече на регулатор на налягане или дюзи.при мен на диагностика не излезна нищо нередно.всички датчици ги дава в норма.Иначе като загрее се оправя и за това по съм склонен да мисля че са бензиновите дюзи


Съгласен! :). Диагностиката в 99% от случаите(поне при мене) или
1. Нищо не показва
или
2. Майстора нищо не разбира от данните на монитора, което автоматично ни връща на 1 :)


Колега отиваш в Автохит там поне нали са представителство на VW и мисля, че има разлика от другите места.


free_hard
Мнения: 147
Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот free_hard » Съб 09 ное 2013 22:52


На диагностика ми показа ламбда сонда и датчик на Хол. За ламбда сондата било нормално (колата е и на газ с газов инжекцион). Ще карам така седмица-две да видим дали ще набие пак грешки и тогава почвам да сменям датчици. Датчика на Хол в делкото ли се намира при АЕК?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Bai Sando » Съб 09 ное 2013 22:58


Е същата история като при мен.Датчика се намира в делкото.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Galin79, Kassy и 196 госта