да бе нищо сложно няма , просто механика ... а някой направило ли му е впечатление че оста също трудно се движи говорим за празния ход преди яките пружини има един ход от няколко милиметра 5-6 може би. Как раздвижвате тази ос , оста с клапата ???? аз неуспях
Проблема не е от замърсяване. Нищо не може да влезе вътре и го зацапа. Проблема идва от износени писти. На някой да му е направило впечатление как са направени плъзгачите на потенциометрите на АЕЕ то ?? 3 или 4 косъма / забравих вече/ .Временно помага огъването на всеки косъм да трие на здраво място - играчка и то за кратко време. А и клапите вече поевтиняха
При мен високите обороти се оказаха от един маркуч за вакуума, който влиза в мноото. Беше цъфнал и като паля колата сутрин вдига около 3000 оборота. След като загрееше се нормализираха. Отрязах около 1 см. от този маркуч и пак го свързах, след това откачих клемата на акумулатора. От тогава няма проблеми с високите обороти.