постоянна грешка при Vento

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

постоянна грешка при Vento

Мнениеот netizen » Пон 15 авг 2005 8:10


Та значи тази грешка ми се натрупва постоянно. Мислех си че е заради сменения фирмуер на ЕКУ-то , върнах оригиналния фирмуер, но ефекта беше същия. Дефекта се състои в това: сутрин пали от раз, след като поработи около минута двг почва да тресе и излиза черен пушек отзад и мирише на бензин, след това пали трудничко на бензин , на газ всичко е ОК. Със/без Джетспарк пак е същото. Та това е и грешката:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 1H0 907 311 C
Component and/or Version: 1,8l R4 MONO D31
Software Coding: PMC 01
Work Shop Code:
2 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
.........03-00 - No Signal
00561 - Mixture Adaptation
.........09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent

Става дума за втората грешка 00561 , първата я дава понеже не е запален двигателя.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пон 15 авг 2005 8:19


махни тъпия джетспарк-ама хардуерно го махни-кабелите на хол датчика да се възстановят.
за втората грешка може или:
1 подгряването на ламбдата да не бачка
2 самата ламбда да се е "размързеливила"


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот netizen » Пон 15 авг 2005 8:32


Първата грешка не я брой за грешка - това е отчитане, че няма инфо от датчика на Хол, което е нормално при незапален двигател, а си на контакт. Няма връзка това с JetSpark, много преди да го сложа като съм чел колата го дава като грешка.

Ламбда сондата я смених, пробвал съм със/без нея, с емулатор - ефекта е същия. Тази същата грешка по същия начин се отчита и от Visa, DEC, BrainBee. Само една българска мисля, че беше програма Адия .. или от сорта се казваше , отчита грешката като високо налягане на остатъчното гориво.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пон 15 авг 2005 8:39


абе да не ти изпускат дюзите бе... gruebel hmmmm и да църка по малко бенз...
а високото налягане на обратния бенз как по точно го мери онач програма че нещо не мога да се сетя?
иначе контърола върху сместа е само от ламбдата... :dontknow:


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот netizen » Пон 15 авг 2005 8:43


Дюзата е една. Ламбда сондата според DEC работи добре - малко късно започва да работи, но все пак е без подгрев.
Всъщност от всички опити, инфо из интернет нещата отиват към този клапан, който идея си нямам регулируем ли е, или просто се сменя.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пон 15 авг 2005 8:45


кой клапан?


Потребителски аватар
granci
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 04 авг 2005 16:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот granci » Пон 15 авг 2005 14:49


Клапана се намира в тялото на моно инжекцията в горната част- точно до дюзата. За да го проверите, измерете налягаето в системата при работещ двигател, трябва да е в границите на 1,2-1,5 бара при измерване на входящия горивопровод. Ако се различава, тогава проверявайте регулатора и евентуално помпата...


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 15 авг 2005 20:54


клапана е много фин и подлежи на реглаж, но малко хора го могат
иначе е страшна цифра


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот netizen » Пон 15 авг 2005 21:50


popeye написа:клапана е много фин и подлежи на реглаж, но малко хора го могат
иначе е страшна цифра


Това го разбрах днес :-( по ме притеснява факта, че дори и да се регулира ще се стигне пак до този момент. Бензиновата ми помпа се варти постоянно, а си мисля, че поради тази причина се е пр**ал клапана. Но пък противоречиви мнения на тема дали да се варти или не...


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Сря 17 авг 2005 14:02


Fuel level low, fuel pressure/pump, intake/exhaust leak, misfire, HO2S, EVAP canister purge valve, injector, excessive fuel in engine oil - тез чудесии провери ли ги всичките?

Regards
ZB
http://autodiags.net-bg.net


Потребителски аватар
VR666
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
Автомобил: VW Jetta
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Ботевград

Мнениеот VR666 » Нед 16 окт 2005 20:58


Днес махам една свещ за проверка и паднах от коня.
Цялата беше в сажди.

Като се замислих при мен я даваше преди същата грешка.

Карам почти само на газ.
Та въпроса ми е дали на газ-анализатор трябва да се отиде или
на диагностика на бензиновата система?

А пък сам да се мъча да проверявам тия думички дето Зайо ги е дал,
незнам дали ще се справя. :(


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 466
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Вто 03 апр 2007 13:03


На моя голф3 1,6 ми с АГУ го вързах към лаптоп с VAG-COM ми даде същите грешки 00515 и 00561. След изчистването на грешките и запалване на бензин грешките изчезнаха. Изгасям двигателя-->грешка 00515 за датчика на хол, паля--> няма грешки. Покарах малко на газ - около 100 км и грешка 00561-адаптация на сместа се появи отново. Какво ще рече това иначе колата ми работи добре, но малко пуши на бензин при форсиране на двигателя



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 236 госта