Та значи тази грешка ми се натрупва постоянно. Мислех си че е заради сменения фирмуер на ЕКУ-то , върнах оригиналния фирмуер, но ефекта беше същия. Дефекта се състои в това: сутрин пали от раз, след като поработи около минута двг почва да тресе и излиза черен пушек отзад и мирише на бензин, след това пали трудничко на бензин , на газ всичко е ОК. Със/без Джетспарк пак е същото. Та това е и грешката:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 1H0 907 311 C
Component and/or Version: 1,8l R4 MONO D31
Software Coding: PMC 01
Work Shop Code:
2 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
.........03-00 - No Signal
00561 - Mixture Adaptation
.........09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
Става дума за втората грешка 00561 , първата я дава понеже не е запален двигателя.
постоянна грешка при Vento
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Първата грешка не я брой за грешка - това е отчитане, че няма инфо от датчика на Хол, което е нормално при незапален двигател, а си на контакт. Няма връзка това с JetSpark, много преди да го сложа като съм чел колата го дава като грешка.
Ламбда сондата я смених, пробвал съм със/без нея, с емулатор - ефекта е същия. Тази същата грешка по същия начин се отчита и от Visa, DEC, BrainBee. Само една българска мисля, че беше програма Адия .. или от сорта се казваше , отчита грешката като високо налягане на остатъчното гориво.
Ламбда сондата я смених, пробвал съм със/без нея, с емулатор - ефекта е същия. Тази същата грешка по същия начин се отчита и от Visa, DEC, BrainBee. Само една българска мисля, че беше програма Адия .. или от сорта се казваше , отчита грешката като високо налягане на остатъчното гориво.
Клапана се намира в тялото на моно инжекцията в горната част- точно до дюзата. За да го проверите, измерете налягаето в системата при работещ двигател, трябва да е в границите на 1,2-1,5 бара при измерване на входящия горивопровод. Ако се различава, тогава проверявайте регулатора и евентуално помпата...
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
popeye написа:клапана е много фин и подлежи на реглаж, но малко хора го могат
иначе е страшна цифра
Това го разбрах днес по ме притеснява факта, че дори и да се регулира ще се стигне пак до този момент. Бензиновата ми помпа се варти постоянно, а си мисля, че поради тази причина се е пр**ал клапана. Но пък противоречиви мнения на тема дали да се варти или не...
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Fuel level low, fuel pressure/pump, intake/exhaust leak, misfire, HO2S, EVAP canister purge valve, injector, excessive fuel in engine oil - тез чудесии провери ли ги всичките?
Regards
ZB
http://autodiags.net-bg.net
Regards
ZB
http://autodiags.net-bg.net
- VR666
- Мнения: 325
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Ботевград
Днес махам една свещ за проверка и паднах от коня.
Цялата беше в сажди.
Като се замислих при мен я даваше преди същата грешка.
Карам почти само на газ.
Та въпроса ми е дали на газ-анализатор трябва да се отиде или
на диагностика на бензиновата система?
А пък сам да се мъча да проверявам тия думички дето Зайо ги е дал,
незнам дали ще се справя.
Цялата беше в сажди.
Като се замислих при мен я даваше преди същата грешка.
Карам почти само на газ.
Та въпроса ми е дали на газ-анализатор трябва да се отиде или
на диагностика на бензиновата система?
А пък сам да се мъча да проверявам тия думички дето Зайо ги е дал,
незнам дали ще се справя.
- venll-vr
- Мнения: 466
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
На моя голф3 1,6 ми с АГУ го вързах към лаптоп с VAG-COM ми даде същите грешки 00515 и 00561. След изчистването на грешките и запалване на бензин грешките изчезнаха. Изгасям двигателя-->грешка 00515 за датчика на хол, паля--> няма грешки. Покарах малко на газ - около 100 км и грешка 00561-адаптация на сместа се появи отново. Какво ще рече това иначе колата ми работи добре, но малко пуши на бензин при форсиране на двигателя
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 236 госта