След спиране на автомобила Голф 2 проблем със запалването
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
След спиране на автомобила Голф 2 проблем със запалването
Колеги здравейте!Днес имах следният проблем, със завъртането на контактният ключ колата(Голф 2 1,3 пълен инжекцион) запали, въртях малко градско из Враца и след това спрях да заредя на OMV, когато завъртях ключа да запаля, стартера върти но колата не запали. Така пробвах 10 пъти и чак след като ме бутнаха колата запали и повече никакви проблеми. Днес след обяд като си тръгвах от работа отново запали от първия път без проблем. Пиша за този проблем защото преди една седмица отново ми се случи след като отново за малко бях спрял. Може ли да ми помогнете със съвет как да реша този проблем, защото до сега съм късметлия и ми се случва в населени места.
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
- vladko_g40
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Howlett написа: бендикс е около 60-70 лв с труда е
Колега, за тия пари са те одрусали много яко, мисля!
svetoslav_sp, ако вигателя върти, незавидсимо задавен или не, не е бендикс! Бендикса ще стърже по венеца и няма да завърта мотора ако е той виновен.
svetoslav_sp написа: имам чувството че двигателя е като "задавен", въпреки, че никога при запалването не съм подавал газ
Ами пробвай, тогава, с подаване на пълната газ! (без да помпиш, няма смисъл!)
Идеята е, че може би не ти работи коректно датчика за температурата на двигателя (не на таблото) и ти отчита, че двигателя е студен дори, когато е почнал вече да се загрява и наистина ти дави при старт. Нормално е тогава да задържа дюзите по-дълго време отворени при въртене на стартера, за да улесни паленето при изправни датчици.
Когато дадеш газ (отвориш дросената клапа, демек), горивната смес би трябвало да се нормализира.
Имай предвид, че това се проявява само ако вече е почнал да се прогрява мотора, но не е напълно загрял и си загасил и мъчиш да палиш наново. Не давай газ на всяко палене, а само, ако пак ти направи мизерията!
И ако се окажа прав и колата запали, бягай в Юнитрейд, Порше-Бг или друг официален представител на VW за датчик за темп. На Ауто+ (примерно) за датчици никаква вяра не можеш да имаш, а и не са само те! Смени го с истински и колата ще почне и да ти гори 2/3 от сега
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Колега,аз имам същия проблем,само че смених датчика за студен старт(синия под делкото) и проблема СИ ОСТАНА.Ако ти се давеше колата,щеше да замирише на бензин,нали.При мене го прави с включен и с изключен датчик,само че във втория случай замирисва на бензин.И пали с много ЗОР,въртене и настъпан педал на газта,сякаш съм на 1-2 цилиндъра.Майсторите наричат работата с изключен син датчик авариен режим,но не знам защо.Знам само че така ми поддържа по-нормални ниски обороти в студа и сега си карам с изключен син датчик,иначе ми гасне на кръстовищата.А като загрее,си минавам на газ.Знам,че не е правилно,ходих на диагностика,дадох 24лв. за датчик,нищо не стана,смених кабелите за запалването за вс. случай и пак същото.В Монтана имало добри майстори за инжекциите,но още не съм се навил...
Здравейте !
Колеги пишете как се развиха работите ...
Имам същия проблем. Двигателя е NZ 1,3i . Днес за втори път го прави... Сутринта запали от раз (дори с паднал акумолатор) поразтъпка се малко около километър . Спрях за около 20 мин, след това върти а не пали... искра имаше. след 10-15 мин си запали . Онзи ден същия проблем, но не усетих да се размирише на бензин като за задавен двигател. След 10 мин. пак си запали нормално. После гасих и палих няколко пъти , и топла и студена - няма проблем . Дайте някакъв съвет?
Колеги пишете как се развиха работите ...
Имам същия проблем. Двигателя е NZ 1,3i . Днес за втори път го прави... Сутринта запали от раз (дори с паднал акумолатор) поразтъпка се малко около километър . Спрях за около 20 мин, след това върти а не пали... искра имаше. след 10-15 мин си запали . Онзи ден същия проблем, но не усетих да се размирише на бензин като за задавен двигател. След 10 мин. пак си запали нормално. После гасих и палих няколко пъти , и топла и студена - няма проблем . Дайте някакъв съвет?
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
След спиране на автомобила Голф 2 проблем със запалването
Колеги,аз си намерих майсторче и съм много доволен!Относно трудното второ запалване от време на време се оказа, че ламбда-сондата ми прави номера.Тя контролира притока на гориво и е поставена заради екологичност.Демек топъл двигател-малко гориво и обратното. Понякога се затваря прекалено или просто прави каквото си иска,и не пуска бензина към двигателя.Ако се прецака-или нова за 120лв.,или караш без нея,т.е.премахваш я.Другият вариянт е нередовна бензинова помпа.Моят човек замери налягането на помпата-беше добро.Изключи ми ламбдата и оттогава съм часовник!Освен това човекът ми направи и много добро прецизиране на въздушната струя,нагласи голфа хем икономичен,хем безотказен.Сега карам на бензин и на газ без никакви ядове,само дето пълният инжекцион иска малко да загрее,преди да мине на газ-до около 30 градуса.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта