Golf MK3 GTI 115hp Въпрос за охлаждане

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
julib
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf MK3 GTI 115hp Въпрос за охлаждане

Мнениеот julib » Сря 28 май 2008 19:52


Здравейте колеги !
Става въпрос следното нещо. Колата е Голф 3 ,2.0,115 к.с.
Стрелката на температурата стои вертикално нагоре .няма проблем в това отношение,но след като изгася двигателя , около 5 минути след това се включва перката на радиятора за около 5мин. Та въпроса ми е, това проблем ли е ?
Благодаря.




Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Сря 28 май 2008 19:56


Не (макар, че при мен никога не го прави)


Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Здравей

Мнениеот Spasov_G » Сря 28 май 2008 20:56


Съвет провери си датчика който ти отчита температурата на водата от него зависи каква информация подава и съответно вентилатора се включва като получава информация за висока температура , мисля амко не се лъжа , че е някъде по радиатота този датчик не е този който ти подава сигнал за арматурното табло ......... Успех и пиши ако помогна ......


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Сря 28 май 2008 23:03


хммм ПРЕДПОЛАГАМ, че водата от двигателя се връща ( или чрез топлообмен загрява водата )в радиатораи и задейства датчика... и се вклучва перката


Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот Spasov_G » Сря 28 май 2008 23:13


Не е нормално да обдухва 5 мин при незапален двигател ......... какво връщане на вода а какво е действието на термостата , след такова обдухване той максимо на 2 мин при загасен двигател се е затворил и течноста се затваря в малкия кръг ..... няма да обеснявам кой е той , че ще стана досаден, това което кара вентилатора да се включва това е датчика който се намира някъде по радиатора и най вероятно но не съм на 100% сигорен той се е скапал но почни от него ако ще сменяш , че ако се е прецакал много проблеми може да ти направи в тия жеги едно ненавремено включване и голфа ще светне червена лампа ..........


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Нед 01 юни 2008 16:32


Доколкото съм чел има на голфа електрическа водна помпа , която циркулира антифриза при загасен мотор докато вентилатора го охлажда. Целта е да се свали температурата на главата и блока. На мойта целия процес е 30 сек до 1 мин.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 01 юни 2008 17:14


vladovelin написа:Доколкото съм чел има на голфа електрическа водна помпа , която циркулира антифриза при загасен мотор докато вентилатора го охлажда. Целта е да се свали температурата на главата и блока. На мойта целия процес е 30 сек до 1 мин.

мммммне, освен ако не е някакъв супер спешъл едишън.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Нед 01 юни 2008 20:16


Съвсем нормално си е . Когато си се движил радиатора се е обдухвал от въздушния поток и се е охлаждал , а когато спреш температурата се вдига . Според мен няма връзка с това че гасиш двигатела :) , просто тогава " му е дошло " да се включи . Щом след това си изключва , кое те притеснява .... и при мен е така и никога не съм смятал че е проблем .


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re:

Мнениеот G3 » Нед 21 сеп 2014 19:32


vladovelin написа:Доколкото съм чел има на голфа електрическа водна помпа , която циркулира антифриза при загасен мотор докато вентилатора го охлажда. Целта е да се свали температурата на главата и блока. На мойта целия процес е 30 сек до 1 мин.

Съмнява ме точно на 2е да има такава помпа.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re:

Мнениеот joker » Нед 21 сеп 2014 20:10


milmar написа:Съвсем нормално си е . Когато си се движил радиатора се е обдухвал от въздушния поток и се е охлаждал , а когато спреш температурата се вдига . Според мен няма връзка с това че гасиш двигатела :) , просто тогава " му е дошло " да се включи . Щом след това си изключва , кое те притеснява .... и при мен е така и никога не съм смятал че е проблем .

:th_up :th_up :th_up :th_up Вече 9 години при мен е така....И не говорете за електрически помпи.....


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Въпрос за охлаждане

Мнениеот Bai Sando » Нед 21 сеп 2014 20:26


И при мен го имаше тоя феномен.Гася колата перките си работят,след няколко секунди си изключват нормално.
Обаче след около минута пак тръгват и така си въртят по 10 минути някъде.Бях се шашнал,че нещо не ми е наред по релето на перките,докато не открих един датчик завит на всмукателните колектори.
Така когато се нагреят яко в жегите,датчика активира перките и си духат докато не изстине целия кош,а като изпуск.колектори са под тоя датчик се иска доста време.Аз лично го премахнах,щото за мен поне е излишно да духат на вятъра,без да има допълнителна ел.помпа на водата която да върти охл.течност през радиатора и тя наистина да се охлажда.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: devildriver, fur1ous, Google [Bot], ktamen и 208 госта