Здравейте колеги !
Става въпрос следното нещо. Колата е Голф 3 ,2.0,115 к.с.
Стрелката на температурата стои вертикално нагоре .няма проблем в това отношение,но след като изгася двигателя , около 5 минути след това се включва перката на радиятора за около 5мин. Та въпроса ми е, това проблем ли е ?
Благодаря.
Golf MK3 GTI 115hp Въпрос за охлаждане
- Spasov_G
- Мнения: 229
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Здравей
Съвет провери си датчика който ти отчита температурата на водата от него зависи каква информация подава и съответно вентилатора се включва като получава информация за висока температура , мисля амко не се лъжа , че е някъде по радиатота този датчик не е този който ти подава сигнал за арматурното табло ......... Успех и пиши ако помогна ......
- Spasov_G
- Мнения: 229
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Не е нормално да обдухва 5 мин при незапален двигател ......... какво връщане на вода а какво е действието на термостата , след такова обдухване той максимо на 2 мин при загасен двигател се е затворил и течноста се затваря в малкия кръг ..... няма да обеснявам кой е той , че ще стана досаден, това което кара вентилатора да се включва това е датчика който се намира някъде по радиатора и най вероятно но не съм на 100% сигорен той се е скапал но почни от него ако ще сменяш , че ако се е прецакал много проблеми може да ти направи в тия жеги едно ненавремено включване и голфа ще светне червена лампа ..........
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Съвсем нормално си е . Когато си се движил радиатора се е обдухвал от въздушния поток и се е охлаждал , а когато спреш температурата се вдига . Според мен няма връзка с това че гасиш двигатела , просто тогава " му е дошло " да се включи . Щом след това си изключва , кое те притеснява .... и при мен е така и никога не съм смятал че е проблем .
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re:
vladovelin написа:Доколкото съм чел има на голфа електрическа водна помпа , която циркулира антифриза при загасен мотор докато вентилатора го охлажда. Целта е да се свали температурата на главата и блока. На мойта целия процес е 30 сек до 1 мин.
Съмнява ме точно на 2е да има такава помпа.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re:
milmar написа:Съвсем нормално си е . Когато си се движил радиатора се е обдухвал от въздушния поток и се е охлаждал , а когато спреш температурата се вдига . Според мен няма връзка с това че гасиш двигатела :) , просто тогава " му е дошло " да се включи . Щом след това си изключва , кое те притеснява .... и при мен е така и никога не съм смятал че е проблем .
Вече 9 години при мен е така....И не говорете за електрически помпи.....
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за охлаждане
И при мен го имаше тоя феномен.Гася колата перките си работят,след няколко секунди си изключват нормално.
Обаче след около минута пак тръгват и така си въртят по 10 минути някъде.Бях се шашнал,че нещо не ми е наред по релето на перките,докато не открих един датчик завит на всмукателните колектори.
Така когато се нагреят яко в жегите,датчика активира перките и си духат докато не изстине целия кош,а като изпуск.колектори са под тоя датчик се иска доста време.Аз лично го премахнах,щото за мен поне е излишно да духат на вятъра,без да има допълнителна ел.помпа на водата която да върти охл.течност през радиатора и тя наистина да се охлажда.
Обаче след около минута пак тръгват и така си въртят по 10 минути някъде.Бях се шашнал,че нещо не ми е наред по релето на перките,докато не открих един датчик завит на всмукателните колектори.
Така когато се нагреят яко в жегите,датчика активира перките и си духат докато не изстине целия кош,а като изпуск.колектори са под тоя датчик се иска доста време.Аз лично го премахнах,щото за мен поне е излишно да духат на вятъра,без да има допълнителна ел.помпа на водата която да върти охл.течност през радиатора и тя наистина да се охлажда.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: devildriver, fur1ous, Google [Bot], ktamen и 208 госта