Включи се в кампанията на VWclub.bg "Да помогнем на Вальо - Snejoky"!
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria
Дата и час: Чет 30 Окт 2014 18:39

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Изображение



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
POST Заглавие: Ел. схема на климатик за Голф 3 Публикувано на: Нед 29 Юни 2008 22:19 
Offline

Регистриран на: 20.04.2008
Мнения: 220
Местожителство: София
Здравейте! Трябва ми ел. схемата на климатик. Имам голф 3 и климатика ми спря в най-голямата жега. Ходих на майстор, а той ми каза, че проблема е в ел. инсталацията. Има си фреон в системата. Тъй като горе долу се оправям с жиците, реших сам да се опитам да го оправя. Приемам всякакви "напътсвия" за отсраняване на проблема. Ако някой има и ел.схема надявам се да я сподели:)


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: !!! Публикувано на: Пон 30 Юни 2008 17:48 
Offline
Аватар

Регистриран на: 07.06.2008
Мнения: 791
Местожителство: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Колега и аз имам климатик,но за схеми не зная дали ще са ти в полза!!!
Знам само че в двиг.отсег има закачени на разширителният съд 2 бушона и др.предпазители ....При мен бе изгорял единият и като го смених се оправи климата...
Също така може да е от копчетата или някъкво др.захранване има много вариянти...
Ако се сетя за нещо ще пиша пак :lupe


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пон 30 Юни 2008 18:26 
Offline

Регистриран на: 09.06.2008
Мнения: 19
Местожителство: Русе
А климатика ти оригинален ли е или е слаган допълнително ? Питам те, защото и аз съм с голфче 3-ка с допълнително слаган климатик и имам проблеми с него ...


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пон 30 Юни 2008 18:27 
Offline
Аватар

Регистриран на: 19.01.2006
Мнения: 2118
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
Първо пробвай директно да подадеш ток на компресора за да провериш дали бубината включва. Ако включва тръгваш от него към купето и мериш.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пон 30 Юни 2008 23:43 
Offline
Аватар

Регистриран на: 07.06.2008
Мнения: 791
Местожителство: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
ataman написа:
А климатика ти оригинален ли е или е слаган допълнително ? Питам те, защото и аз съм с голфче 3-ка с допълнително слаган климатик и имам проблеми с него ...


Градски!!!
Не знам кого питаш,но и моят е слаган допълнително- в Италия!!!
Какъв ти е проблема...??????


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Вто 01 Юли 2008 5:13 
Offline
Аватар

Регистриран на: 20.02.2005
Мнения: 2467
Местожителство: Орланденбург
Skype: vitkov_l
Автомобил: Passat B3
Двигател: ABF 16V Turbo
Заповядай :wink:
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Вто 01 Юли 2008 14:47 
Offline

Регистриран на: 09.06.2008
Мнения: 19
Местожителство: Русе
valkilmera написа:
ataman написа:
А климатика ти оригинален ли е или е слаган допълнително ? Питам те, защото и аз съм с голфче 3-ка с допълнително слаган климатик и имам проблеми с него ...


Градски!!!
Не знам кого питаш,но и моят е слаган допълнително- в Италия!!!
Какъв ти е проблема...??????


Както си карам с включен климатик в момента в който излюча колата от скотост и падат оборотите, и то доста рязко. Мъчи се да ги вдигне сама, но не може и гасне.
Носих я на сервиз, сложиха софтуера на борд компютъра отново, само, че няма подобрение. Гледаха за отечки по системата - няма. Фреона е пълен до горе, маслото е сменяно .. нямам никъде скъсан маркуч .. но проблема е на лице.
Като си карам с изключен климатик няма проблем с оборотите.
Четох в някоя тема, че имало някакво кабелче от компресора към 39 пин на борд компютъра .. остава него да проверя, но не знам къде са тия пинове.
Ако се сещаш за нещо друго каквото мога да направя .. ще съм ти благодарен.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Вто 01 Юли 2008 15:00 
Offline

Регистриран на: 23.06.2008
Мнения: 16
Местожителство: София
ataman написа:
valkilmera написа:
ataman написа:
А климатика ти оригинален ли е или е слаган допълнително ? Питам те, защото и аз съм с голфче 3-ка с допълнително слаган климатик и имам проблеми с него ...


Градски!!!
Не знам кого питаш,но и моят е слаган допълнително- в Италия!!!
Какъв ти е проблема...??????


Както си карам с включен климатик в момента в който излюча колата от скотост и падат оборотите, и то доста рязко. Мъчи се да ги вдигне сама, но не може и гасне.
Носих я на сервиз, сложиха софтуера на борд компютъра отново, само, че няма подобрение. Гледаха за отечки по системата - няма. Фреона е пълен до горе, маслото е сменяно .. нямам никъде скъсан маркуч .. но проблема е на лице.
Като си карам с изключен климатик няма проблем с оборотите.
Четох в някоя тема, че имало някакво кабелче от компресора към 39 пин на борд компютъра .. остава него да проверя, но не знам къде са тия пинове.
Ако се сещаш за нещо друго каквото мога да направя .. ще съм ти благодарен.


как да разбера дали моя е заводски или е слаган после :(


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Вто 01 Юли 2008 22:42 
Offline

Регистриран на: 18.03.2008
Мнения: 479
Местожителство: София
моя съвет е следния от коя година е колата кога е произведена ако е до 93- 94 и е оригинална немска зглобявана в техните заводи със сигурност е без климатик , климатика е сложен после в италия . Ако е испанска обаче там вече може да е с фабрично монтиран климатик но те са по нови като години незнам точно от коя година са започнали испанците да правят голфове само знам че са боклуци , всичко им е калпаво по лошо изработено от немското дори самите ламарини.
Сега на темата не ти трябва схема на климатика тя е много проста идеята е следната имаш един компресор който завършва с магнитен съединител, когато включиш копчето за климатика от купето всъщност ти включваш едно реле което играе ролята на буфер м/у веригата на копчето и тази на магнитния съединител на компресора защото тока който черпи компресора при включване е именно този на магнитния съединител и той е голям ако го нямаше релето след две три включвания на копчето контактите му ще се стопят .... Така като чета какво пише най вероятно не ти се включва този съединител , това лесно може да се провери като на запален двигател включиш климатика ... веднага след включването двигателя трябва да намали оборотите си докато развърти компресора... при теб това най вероятно отсъства защото не се подава напрежение може би към съединителя . Този съединител представлява една бобина на която като се подаде ток прилепва една шаиба която предава въртеливото движение от ремъка към компресора ремъка ти върти също така и алтернатора. Това може и да се види с просто око, при натискане на копчето на климатика се вижда как прилепва тази шайба ако климатика работи .
Възможните повреди :1. трябва да имаш бушончета , едно е на слаботоковата част ключ , бушон бобинка на реле; второ е във веригата контакт на реле, бушон, бобина на ел. магнита на съединителя .. трябва да се проверят тези бушони ..една подробност може италянеца да е спестил втория бушон по мощния те работят също доста мърляво.
2. може релето да ти е здало багажа изгорели контакти или бобина
3. най лошото което може да бъде изгоряла бобина на съединителя тогава ще трябва да смениш компресора.
4. А може и нито едното от горните работи а да имаш просто окисляване на контактите на релето или бушоните.
Всички тези бушончета и релета се намират точно до казанчето за антифриза в една черна пласмасова кутия ако изобщо е останала при тебе , щото при мен я няма изпаднала е някъде. И ето тук още една глупост на италянеца , когато са слагали климатика , могли са да разколачат цялата инсталация за да си вземат захранване ,управление и т.н. а не са се сетили да сложат всичките чарколяци вътре в купето над краката на шофьора дето си е по принцип предвидено място за всичко това цяло табло са сложили немците , а жабарите сложили го отвън и какво завали дъжд , лош климат и всички контакти се окислят, релета , бушони диоди сичко и климатика не работи...
Забравих да кажа в тази кутия има още релета и диоди и бушони те пак са свързани с климатика но те са във друга верига , те управляват перката на радиатора , датчика за температура с двете нива на включване при 90 и при 100 градуса това се е наложило за да може да охлаждат фреона който циркулира във втори радиатор който се намира пред водния радиатор, затова когато се включи второто копче max от купето то управлява тази верига и включва директно перката когато фреона се е загрял над определена температура


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: “““““ Публикувано на: Сря 02 Юли 2008 0:26 
Offline
Аватар

Регистриран на: 07.06.2008
Мнения: 791
Местожителство: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Колегата от София ме смая с изчерпателния си отговор,дори и малко да не ми е било ясно относно малки или големи детаили вече се изясни поне на 99%

Значи градски чети и констатирай...


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: ч Публикувано на: Сря 02 Юли 2008 0:27 
Offline
Аватар

Регистриран на: 07.06.2008
Мнения: 791
Местожителство: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
А какъв е този пин 39-някой знае ли за да го изясним????????


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Сря 02 Юли 2008 8:15 
Offline

Регистриран на: 09.06.2008
Мнения: 19
Местожителство: Русе
При мен проблема е друг колега, климатика работи в това съм сигурен :) просто колата гасне в момента в който освободя от скорост.
А за пин-а четох в тази тема:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... =%EF%E8%ED


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Сря 02 Юли 2008 13:10 
Offline

Регистриран на: 18.03.2008
Мнения: 479
Местожителство: София
КОЛЕГА ПРИ ТЕБ ПРОБЛЕМА Е ДРУГ НАЙ ВЕРОЯТНО В КОМПРЕСОРА МОЖЕ НЕЩО ДА Е КЛЕЯСАЛО ИЛИ ДА ИМАШ ПОВРЕДЕН ЛАГЕР ВЪТРЕ В НЕГО МИСЛЯ ЧЕ ОПРАВИЯТА МУ Е НОВ КОМПРЕСОР .....КАКВО МОЖЕШ ДА НАПРАВИШ СВАЛИ РЕМЪКА , ЗАПАЛИ ДВИГАТЕЛЯ ЩЕ ТИ СВЕТНЕ ИНДИКАЦИЯТА ЧЕ НЕ ТИ ЗАРЕЖДА АКУМОЛАТОРА НЕ СЕ ПЛАШИ ТОВА Е ЩОТО СИ МАХНАЛ РЕМЪКА , ВКЛЮЧИ КЛИМАТИКА ДА ПРИЛЕПНЕ ШАЙБАТА И СЕ НАВЕДИ ОТПРЕД С РЪКА ПРОБВАЙ НА РЪКА ДА ГО ЗАВЪРТИШ ШАЙБАТА НА КОМПРЕСОРА АКО НЕ МОЖЕШ ЗНАЧИ ИМА ДЕФЕКТ В КОМПРЕСОРА , ЗАТОВА ТИ ГАСНЕ КОЛАТА , КОМПА НЕ МОЖЕ ДА КОМПЕНСИРА НАТОВАРВАНЕТО НА ДВИГАТЕЛЯ ЩОТО Е СТАНАЛО ПРЕКОМЕРНО ГОЛЯМО И ГАСНЕ ТОЗИ ПРОБЛЕМ НЕ Е ОТ НИКАКЪВ ПИН 39 ИЛИ ПОНЕ ПРИ МЕН НЕ СЪМ ВИДЯЛ ДА ИМА ТАКОВА НЕЩО


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Сря 02 Юли 2008 13:17 
Offline
Аватар

Регистриран на: 08.05.2007
Мнения: 216
Местожителство: Елхово - София
Skype: itso_1990
Колега извинявам се че ти ползвам темата,но и аз имам проблем с климатика не работи на положение макс а само на норм какъв може да е проблема?Колата е голф 3 1.6 абу 75 коня 94 набор


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Сря 02 Юли 2008 13:20 
Offline

Регистриран на: 18.03.2008
Мнения: 479
Местожителство: София
ДА СИГУРНО Е ВЯРНО ТОВА ЗА ПИН 39 НО ПРИ МЕН НЯМА ТАКОВА НЕЩО НЕ МИ СЕ ВДИГАТ ОБОРОТИТЕ И СИ ВЪРВИ ДОБРЕ , НО АЗ НЯМАМ БОРДОВ КОМП ПРЕДПОЛАГАМ 4Е ЧИПА КОЙТО ЗАМЕСТВА БОРДОВИЯ НЕ ПОЗВОЛЯВА ТАЗИ ФУНКЦИЯ И ЗАТОВА НЕ Е СЛОЖЕН ТАКЪВ КАБЕЛ ... ИНЕ4Е Е ДОБРА ИДЕЯ ДА СЕ ИЗПОЛЗВА ТАЗИ ОПЦИЯ КОЛАТА МИ Е 1.4 БЕНЗИН а АБД ДВИГАТЕЛ


Върнете се в началото
 Профил  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: andres, bojkata81, Denislav popov, forestspirit, gadniqt, Google [Bot], Gopeto_95, ivo755171, microelement, Yahoo [Bot] и 57 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design