КОЛЕГА ЗА ДА ПРОВЕРИШ МАКСА ТРЯБВА ДА Е ЗАГРЯЛ ДОБРЕ ДВИГАТЕЛЯ ДА Е РАБОТИЛ ПРОДЪЛЖИТЕЛНО КЛИМАТИКА ...МАКСА ТИ ЗАТВАРЯ КЛАПАТА ЗА 4ИС ВЪЗДУХ ОТВЪН И ВКЛЮЧВА ПОСТОЯННО ПЕРКАТА НО СЛЕД КАТО Е ЗАГРЯЛ ФРЕОНА ДО НЯКАКВА МИНИМАЛНА СТОИНОСТ ... ИДЕЯТА Е СЛЕДНАТА ПРИ ВКЛ. И ИЗКЛ. НА МАКСА ТРЯБВА ДА ЧУВАШ ЯСНО КАК СЕ ВКЛЮЧВА И ИЗКЛЮЧВА ПЕРКАТА НО САМО КОГАТО ДВИГАТЕЛЯ Е СТУДЕН ПОД 90 ГРАДУСА ИНЕ4Е НЕМОЖЕШ ДА РАЗБЕРЕШ ДАЛИ РАБОТИ ЩОТО ТАЗИ ФУНКЦИЯ ВЕЧЕ СЕ КОНТРОЛИРА ОТ ТЕМПЕРАТУРНИЯ ДАТЧИК ЗА ВОДАТА .... ВАЖНО Е ДА РАБОТИ ЗАЩОТО ИНЕЧЕ МОЖЕ ДА ТИ ПРЕГРЯВА ДВИГАТЕЛЯ КОЙТО ДОПЪЛНИТЕЛНО СЕ ТОВАРИ И ОТ КЛИМАТИКА
ПРОВЕРИ СИ ТАЗИ КУТИЯ С РЕЛЕТАТА ЗА КОЯТО ПИСАХ ВЕЧЕ ТАМ ТИ Е ПРОБЛЕМА , ЛОШИ КОНТАКТИ , КЛЕМИ ,БУШОН4ЕТА РЕЛЕТА
Ел. схема на климатик за Голф 3
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
.
Аз също съм ти благодарен колега!!!
И при мен се явява същия проблем,но съм забелязал ,че няма проблеми с"макса" когато двигателя е загрял...
И при мен се явява същия проблем,но съм забелязал ,че няма проблеми с"макса" когато двигателя е загрял...
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re:
i3v3a3n написа:затова когато се включи второто копче max от купето то управлява тази верига и включва директно перката когато фреона се е загрял над определена температура
какво е това второ копче мах ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: victory1983 и 155 госта