пали и гасне 4-5 пъти ,чак тогава почва да работи
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
пали и гасне 4-5 пъти ,чак тогава почва да работи
Колата е Голф 3 97г 1.6 101 к.с оригинална газова.От скоро ги прави тези неща.Преди си палеше веднага,като е студена се дави при подаване на газ но вече и не пали като преди.Някой може ли да ми каже евинтуална причина да не иска да пали?
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 20 окт 2008 16:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: пали и гасне 4-5 пъти ,чак тогава почва да работи
колега и моита е така и почна да гърми даже и сичко това стана от както намалиха газта.ся смених капачка и палец и се надявам да се оправи.
- SIMETO1
- Мнения: 498
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Плевен
Re: пали и гасне 4-5 пъти ,чак тогава почва да работи
варианта е да видиш дали газовата оретба ти е наред а другия е да си извадиш чипа на ключа и да го почисти6 щото понякога го прави този проблем аха да запали и огасне това може да продължи 4-5 пъти и после пали от ряс.ПОЗДРАВИ Пробваи с резервния ключ дали ще запали веднага.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: пали и гасне 4-5 пъти ,чак тогава почва да работи
Днес цял ден я мъча и така и незапали.Не мисля , че е от газовата тя пали на бензин чак после си превключва на газ и на газ си работи добре.Верно ли има чип ключа на тройката? А резервен нямам така и не си извадих.Как мога да почистя този чип?
Възможно ли е да не пали от некачествин бензин?
Възможно ли е да не пали от некачествин бензин?
- SIMETO1
- Мнения: 498
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Плевен
Re: пали и гасне 4-5 пъти ,чак тогава почва да работи
Има чип колега отваряш ключа и ще го видиш тои се намира в единия краи на ключа в капачето.
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Re: пали и гасне 4-5 пъти ,чак тогава почва да работи
SIMETO1 написа:варианта е да видиш дали газовата оретба ти е наред а другия е да си извадиш чипа на ключа и да го почисти6 щото понякога го прави този проблем аха да запали и огасне това може да продължи 4-5 пъти и после пали от ряс.ПОЗДРАВИ Пробваи с резервния ключ дали ще запали веднага.
Е как така чипа е за чистене ,за първи път чувам да се почиства чип който е RFID, повечето на 3-ките са такива. Както и да е пробвай с чистене.
Ако не стане един познат имаше подобен проблем, малко е смешно но първо му се беше спукал маркуча който излиза от бензиновата помпа=> няма гориво няма палене на бензин. После смени 3 вида обикновенни маркучи, защото бензина ги разяждаше и накрая си купи 2-ра употреба. Провери все пак бензиновата помпа и маркучите дали има течове от тях.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: пали и гасне 4-5 пъти ,чак тогава почва да работи
Днес пак я гледахме и май не стига бензин до двигателя.Като дам контакт се чува шум който предполагам е от помпата но дали работи не съм сигурен.Къде се намира тя под въздушния филтър ли е?Днес отворихме мисля че е магнит винтил за бензина намира се зад въздушния филтър до десния калник но до него не стига бензин след него трабичката отива в двигателя.Как мислите колеги каква може да е причината?
- okokore
- Мнения: 105
- Регистриран на: Съб 14 юни 2008 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: пали и гасне 4-5 пъти ,чак тогава почва да работи
при мен имаше същия проблем.. има доста изписано..
почти сигурно е че температурния датчик ти е дал фира.
струва около 16 лефа и време около минута.
помпата ти е в горната част на резервоара, накъде в багажника под кичето, не е при двигателя.
почти сигурно е че температурния датчик ти е дал фира.
струва около 16 лефа и време около минута.
помпата ти е в горната част на резервоара, накъде в багажника под кичето, не е при двигателя.
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Re: пали и гасне 4-5 пъти ,чак тогава почва да работи
vlado796 написа:Днес пак я гледахме и май не стига бензин до двигателя.Като дам контакт се чува шум който предполагам е от помпата но дали работи не съм сигурен.Къде се намира тя под въздушния филтър ли е?Днес отворихме мисля че е магнит винтил за бензина намира се зад въздушния филтър до десния калник но до него не стига бензин след него трабичката отива в двигателя.Как мислите колеги каква може да е причината?
Значи щом като си извадил макруча дето влиза в магнитния клапан който е слаган заради газовото, И нетече бензин като се опиташ да запалиш, проблема е в бензиновата помпа или се е зивадил маркуча от нея или нестига ток до нея. По ми прилича на изваден или спукан маркуч. Дано не е това че има едно ходене по мъките докато си намериш истински маркуч. Бензиновата помпа се намира в резервоара Колкото и странно да звучи, само непомна как се стигаше до нея, има един сервизен капак -голям кръгъл, намира се под задните седалки или някъде под кичето на багажника и следва едно разглобяванееее.
ПП: Провай на изваден маркуч, от клапана споменат от тебе , не само да дадеш на контак но и да завъртиш на стартер за 10 сек. примерно
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: пали и гасне 4-5 пъти ,чак тогава почва да работи
vlado796 написа:Днес пак я гледахме и май не стига бензин до двигателя.Като дам контакт се чува шум който предполагам е от помпата но дали работи не съм сигурен.Къде се намира тя под въздушния филтър ли е?Днес отворихме мисля че е магнит вентил за бензина намира се зад въздушния филтър до десния калник но до него не стига бензин след него тръбичката отива в двигателя.Как мислите колеги каква може да е причината?
Това под филтъра не е помпата, тя е в резервоара.
Под филтъра се намира филтър за изпаренията от резервоара, а клапана за който говориш е клапан за бензиновите изпарения(от него излизат прозрачни маркучи, нали?).
Щом си пълна инжекция нямаш бензинов клапан, както при карбуратора, при тебе се прекъсва тока към дюзите.
Иначе и на мен, на моното ми се е случвало да пали, загасва и после вече запалва без да угасне, но при мен беше от много стар бензин.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: пали и гасне 4-5 пъти ,чак тогава почва да работи
Помпата си бачка но май ще се окажат кабелаците капачка, палец, свещи ще ги сменим.Дано е от тях.Диагностиката показа че и ламбдата е за смяна но едвали от нея не пали.От нея е вероятно това че не се форсира а се дави като и подал газ докато е студена.Като сменим кабели и свещи ще пиша какво е станало.
Благодаря много на всеки който се включи в темата
Оказа се , че не е от токовете.
Някакви предположиния колеги?
Благодаря много на всеки който се включи в темата
Оказа се , че не е от токовете.
Някакви предположиния колеги?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта