Или за прословутото скърцане при неравности.
Доста често срещан проблем за Г4, особенно ако тези тампони са вече сменени с "неоригинални"
Решението - :
От VW са променили тампоните и вече са ... същите като на стария Пасат (което е добре.)
така че си купувате оригинални (но различни от фабричните) и да не забравите да си купите и пластини (гривни) , които са също съвсем нови.
Скърцането спира окончателно и просто се чудя защо им е трябвало на VW да правят тампони като на Форд и после пак да се връщат към нещо изпитано.
Golf MK4 Тампони на стабилизираща щанга
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Ами
BS написа:Отивай да ги сменяш тия тампони единият е 18 кинта,до ся да беше ги сменил Успех
Ами да беше прочел темата, щеше да знаеш че съм ги сменил...
Пуснал съм я тая тема за да се знае че новите ОРИГИНАЛНИ тампони са различни от фабричните и се сменят заедно с гривните за тях.
тампните са по 11 лв в Порше Бг , а двете гривни са 30лв.
Всеки който са му сменили тамоните с "оригинални", но не са му сменили гривните, просто са го излъгали. След време пак заскърцват.
- DiMiTaR_k
- Мнения: 281
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 11:29
- Автомобил: VW Golf MK5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: Сопот/София
Re: Тампони на стабилизираща щанга Г4
mufin написа:Или за прословутото скърцане при неравности.
Доста често срещан проблем за Г4, особенно ако тези тампони са вече сменени с "неоригинални"
Решението - :
От VW са променили тампоните и вече са ... същите като на стария Пасат (което е добре.)
така че си купувате оригинални (но различни от фабричните) и да не забравите да си купите и пластини (гривни) , които са също съвсем нови.
Скърцането спира окончателно и просто се чудя защо им е трябвало на VW да правят тампони като на Форд и после пак да се връщат към нещо изпитано.
Колега какво ще рече от стария пасат,кажи точно за кой модел става въпрос, че и мойте са се разскърцали и май ще трябва да ги сменям и не са ли 4 а не 2
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Тампони
Еее няма да станат от никой Пасат.
Имах впредвид че сега "новите " тампони са си само гумени (като бяха на стария ми Пасат и никога не скърцаха).
Фабричните имат една лента чрез която контактуват със щангата.
Новите са си чисто гумени.
Различават се че имат един ръб посредата от външната страна, а съответно гривната има жлеб.
Само два са и НЕ СКЪРЦАТ
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Ето
batkotivalio написа:Колеги а някои ако може да пусне снимка от ЕТКА-та да видиме точно за кои тампони става въпрос!
Тук ги има снимани.
Това е специално за 1.4, може да си потърсите вашите http://www.100pro-ersatzteile.de/shop/productdetail.jsp?id=8a80883a144e5d2a011450628f11327d
- stanislav zdravkov
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
скърцането идва наистина от фабричните тампони , които имат някаква метална вложка от вътрешната страна която контактува с щангата, износване си има, защото когато махнах стария тампон , на мястото на контакуването щангата беше силно протрита и може би имаше 1мм "изядено" от диаметъра и .
за VW Bora комплекта 2 тампона + 2 скоби ~ 50лв в "ПОРШЕ СОФИЯ ИЗТОК"
за VW Bora комплекта 2 тампона + 2 скоби ~ 50лв в "ПОРШЕ СОФИЯ ИЗТОК"
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boar и 171 госта