Golf MK4 Тампони на стабилизираща щанга

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Golf MK4 Тампони на стабилизираща щанга

Мнениеот mufin » Пон 14 юли 2008 23:14


Или за прословутото скърцане при неравности.
Доста често срещан проблем за Г4, особенно ако тези тампони са вече сменени с "неоригинални"

Решението - :
От VW са променили тампоните и вече са ... същите като на стария Пасат (което е добре.)
така че си купувате оригинални (но различни от фабричните) и да не забравите да си купите и пластини (гривни) , които са също съвсем нови.
Скърцането спира окончателно и просто се чудя защо им е трябвало на VW да правят тампони като на Форд и после пак да се връщат към нещо изпитано.




Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Вто 15 юли 2008 7:27


Аз моите ги напръсках със тефлонова смаска ма MOTIP от месец насам не са се обаждали :wink:


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот mufin » Вто 15 юли 2008 18:17


forski написа:Аз моите ги напръсках със тефлонова смаска ма MOTIP от месец насам не са се обаждали :wink:


да не те отчайвам, ама е временно решение.
Имай впредвид че като заскърцат, износват щангата.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 15 юли 2008 20:20


mufin написа:Имай впредвид че като заскърцат, износват щангата.


айде в бисерите :lol:


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот mufin » Сря 16 юли 2008 18:17



айде в бисерите :lol:


Е там ме нямаше все още.

Ти сигурно си хит :mad:
От какво се разтропват тия щанги дори ис нови тампони?.... Дали не е от износване :idea3
На мен това ми е трета VAG машина, та като напиша нещо не е зле да вярваш :!:


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BS » Сря 16 юли 2008 21:09


Отивай да ги сменяш тия тампони единият е 18 кинта,до ся да беше ги сменил :D Успех


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Ами

Мнениеот mufin » Сря 16 юли 2008 21:54


BS написа:Отивай да ги сменяш тия тампони единият е 18 кинта,до ся да беше ги сменил :D Успех


Ами да беше прочел темата, щеше да знаеш че съм ги сменил...
Пуснал съм я тая тема за да се знае че новите ОРИГИНАЛНИ тампони са различни от фабричните и се сменят заедно с гривните за тях.
тампните са по 11 лв в Порше Бг , а двете гривни са 30лв.

Всеки който са му сменили тамоните с "оригинални", но не са му сменили гривните, просто са го излъгали. След време пак заскърцват.


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BS » Чет 17 юли 2008 14:32


:oops: :wink:


Потребителски аватар
DiMiTaR_k
Мнения: 281
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 11:29
Автомобил: VW Golf MK5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: Сопот/София

Re: Тампони на стабилизираща щанга Г4

Мнениеот DiMiTaR_k » Вто 22 юли 2008 18:05


mufin написа:Или за прословутото скърцане при неравности.
Доста често срещан проблем за Г4, особенно ако тези тампони са вече сменени с "неоригинални"

Решението - :
От VW са променили тампоните и вече са ... същите като на стария Пасат (което е добре.)
така че си купувате оригинални (но различни от фабричните) и да не забравите да си купите и пластини (гривни) , които са също съвсем нови.
Скърцането спира окончателно и просто се чудя защо им е трябвало на VW да правят тампони като на Форд и после пак да се връщат към нещо изпитано.


Колега какво ще рече от стария пасат,кажи точно за кой модел става въпрос, че и мойте са се разскърцали и май ще трябва да ги сменям и не са ли 4 а не 2 :?:


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Тампони

Мнениеот mufin » Вто 22 юли 2008 21:20


:D
Еее няма да станат от никой Пасат.
Имах впредвид че сега "новите " тампони са си само гумени (като бяха на стария ми Пасат и никога не скърцаха).
Фабричните имат една :banghead: лента чрез която контактуват със щангата.
Новите са си чисто гумени.
Различават се че имат един ръб посредата от външната страна, а съответно гривната има жлеб.
Само два са и НЕ СКЪРЦАТ


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Сря 23 юли 2008 0:13


Колеги а някои ако може да пусне снимка от ЕТКА-та да видиме точно за кои тампони става въпрос!


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Ето

Мнениеот mufin » Сря 23 юли 2008 17:53


batkotivalio написа:Колеги а някои ако може да пусне снимка от ЕТКА-та да видиме точно за кои тампони става въпрос!


Тук ги има снимани.
Това е специално за 1.4, може да си потърсите вашите :D http://www.100pro-ersatzteile.de/shop/productdetail.jsp?id=8a80883a144e5d2a011450628f11327d


Потребителски аватар
stanislav zdravkov
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот stanislav zdravkov » Съб 02 авг 2008 12:56


ЗДР КОЛЕГИ.И АЗ ИМАМ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ С ТЕЗИ ТАМПОНИ,НЯМА ДВЕ ТРИ СЕДМИЦИ ХОДИХ ДАМИ ГИ СМЕНЯТ ЗАЩОТО СКЪРЦАША СЕГА ПАК СЪЩОТО ДАЖЕ И ПОВЕЧЕ НАПРАВО НЕЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ ВЕЧЕ.ОБАЧЕ КАТО ГЛЕДАМ ВАШИТЕ НЕСА КАТО МОЙТЕ,МОЙТЕ ЗА ЦЕПНАТИ МОСЛЯ ГОЛФ 1.8 20V.


nmarinov
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nmarinov » Пон 18 авг 2008 15:57


скърцането идва наистина от фабричните тампони , които имат някаква метална вложка от вътрешната страна която контактува с щангата, износване си има, защото когато махнах стария тампон , на мястото на контакуването щангата беше силно протрита и може би имаше 1мм "изядено" от диаметъра и .

за VW Bora комплекта 2 тампона + 2 скоби ~ 50лв в "ПОРШЕ СОФИЯ ИЗТОК"


nmarinov
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nmarinov » Пон 18 авг 2008 16:38


като отново "съживихме" темата , я споделете някъв ентелегентен начин за слагане на скобата обратно и затягането и, без да се налага още 1 човек зверски да напъва с щангата за да може пуста скоба да доближи достатъчно че да се затегне болта.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: boar и 171 госта