Въпроса ми е с колко най-много може да се свали главата на 1.8 55kw?
Приблизително с колко се вдига мощноста, и какво се прецаква?
Шлайфане на главата???
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не е препоръчително да се шлайфа излишно главата защото обикновенно се постига обратния ефект. Има смисъл обаче да се обработят смукателните и изпускателни канали. Целта е да се оптимизира процеса на пълнене и изпразване на цилиндрите.
Каналите не се полират ! ! !
Обработват се със шкурка №100.
По глатки канали са причина за конденз на гориво по стените.
Резултата е повишаване на мощноста и понякога ако не ти тежи много десния крак --- намаляване на разхода.
PACO
Каналите не се полират ! ! !
Обработват се със шкурка №100.
По глатки канали са причина за конденз на гориво по стените.
Резултата е повишаване на мощноста и понякога ако не ти тежи много десния крак --- намаляване на разхода.
PACO
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
paco написа:При ладите е друго нещо...
Там резултат определено има като се намали главата. Ако се направят клапаните и една изпускателна система като хората става истинска лудория.
PACO
Искаш да кажеш, че само дето ще си прецакам двигателчето ли???
Дайте идейки как да му вдигна мощоста мъничко?
Махнал съм катализатора, има и спортен филтър и лекичко съм барнал центровката, ама не е ме кефи. Чип не искам защото не мисля, че от 75 на 80 коня ще е кой знае каква разликата.
2х40 или 2х45 Weber карбуратори + Schrick вал. В момента и аз сьм тръгнал по този път на RP 1.8 мотор. Валът вече го сложих, купих и колектори, сега остават карбураторите и Али да сьбере всичко като се вьрна в BG.
Колектори - 70 EU
Карбуратори - около 70-90 EU
Вал - 50 EU
Headers - 100 EU
Оттам нататьк труд и някои които да може да ги сьбере нещата и да измисли малките части как да се направят (жило за управление на карбораторите и т.н.)
Колектори - 70 EU
Карбуратори - около 70-90 EU
Вал - 50 EU
Headers - 100 EU
Оттам нататьк труд и някои които да може да ги сьбере нещата и да измисли малките части как да се направят (жило за управление на карбораторите и т.н.)
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Коляга,страшен си!!!Евалата!!!Ще стане истински звяр, и аз съм със същия мотор и съм замислил нещо подобно,даже гледах 2 двойни вебера специално за тоя мотор, които го докарват до 130к.с. ама са много парици карбураторите : Пиши непременно какъв е крайния резултат!Много ще съм ти благодарен,а и колегите също
Хайде със здраве!
Хайде със здраве!
Като го сьбера (около януари ще да е ще кажа как е. иначе като ходих с брат ми преди 2 седмици на Nürburgring имаше един немски дядо c GOLF 1 GTI които имаше следния мотор:
блок от PASSAT 2.0
глава от 1.6 GTI
2хWeber 45
вал Schrick
и каза че в момента на динамометьр е 196 PS!! i 228 NM
няма да кажа че купето е 850kg и че доста успешно се упьваше на BMW E30 M3 а за BMW E36 M3 просто ги ядеше за закуска. иначе каза че не е толкова сложно за направа, проблемьт е после като го храниш min 13/100 km на дьлго, 16/100 km градско
ето и как изглезда чудото
[/url]http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=11963[/url]
снимката е качена вьв BMW форума от брат ми (той си е BMW фен но откакто понаправих GOLF-a и той го покара по Nürburgring май ще смени марката:))
блок от PASSAT 2.0
глава от 1.6 GTI
2хWeber 45
вал Schrick
и каза че в момента на динамометьр е 196 PS!! i 228 NM
няма да кажа че купето е 850kg и че доста успешно се упьваше на BMW E30 M3 а за BMW E36 M3 просто ги ядеше за закуска. иначе каза че не е толкова сложно за направа, проблемьт е после като го храниш min 13/100 km на дьлго, 16/100 km градско
ето и как изглезда чудото
[/url]http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=11963[/url]
снимката е качена вьв BMW форума от брат ми (той си е BMW фен но откакто понаправих GOLF-a и той го покара по Nürburgring май ще смени марката:))
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта