Шлайфане на главата???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Шлайфане на главата???

Мнениеот driver » Вто 28 сеп 2004 12:48


Въпроса ми е с колко най-много може да се свали главата на 1.8 55kw?
Приблизително с колко се вдига мощноста, и какво се прецаква? :?:




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 29 сеп 2004 10:36


Не е препоръчително да се шлайфа излишно главата защото обикновенно се постига обратния ефект. Има смисъл обаче да се обработят смукателните и изпускателни канали. Целта е да се оптимизира процеса на пълнене и изпразване на цилиндрите.

Каналите не се полират ! ! !
Обработват се със шкурка №100.
По глатки канали са причина за конденз на гориво по стените.



Резултата е повишаване на мощноста и понякога ако не ти тежи много десния крак --- намаляване на разхода.

PACO


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 29 сеп 2004 10:58


Имам едно приятелче с Жигулка 1.6 с намалена главата. Направи ме СМЕШЕН! :oops: Не мога да му се упра изобщо! :shock: 160 км/ч върви Жигулката - невероятно!!! Такъв "ластик" ми направи, че цяла казарма могат да си вържат гащите с него. :?
ПОЛУДЯВАМ, ЩЕ СИ КУПЯ GTI !!! :D


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 29 сеп 2004 13:49


При ладите е друго нещо...

Там резултат определено има като се намали главата. Ако се направят клапаните и една изпускателна система като хората става истинска лудория.

PACO


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 29 сеп 2004 14:10


paco написа:при ладите...

ако се боднат и 4 карбуратора/система металекс/+шпер.........!


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 29 сеп 2004 14:37


paco написа:При ладите е друго нещо...

Там резултат определено има като се намали главата. Ако се направят клапаните и една изпускателна система като хората става истинска лудория.

PACO

Искаш да кажеш, че само дето ще си прецакам двигателчето ли???
Дайте идейки как да му вдигна мощоста мъничко? :?
Махнал съм катализатора, има и спортен филтър и лекичко съм барнал центровката, ама не е ме кефи. Чип не искам защото не мисля, че от 75 на 80 коня ще е кой знае каква разликата. :?


Потребителски аватар
oxam
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 13:39
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот oxam » Сря 29 сеп 2004 15:44


2х40 или 2х45 Weber карбуратори + Schrick вал. В момента и аз сьм тръгнал по този път на RP 1.8 мотор. Валът вече го сложих, купих и колектори, сега остават карбураторите и Али да сьбере всичко като се вьрна в BG.

Колектори - 70 EU
Карбуратори - около 70-90 EU
Вал - 50 EU
Headers - 100 EU
Оттам нататьк труд и някои които да може да ги сьбере нещата и да измисли малките части как да се направят (жило за управление на карбораторите и т.н.)


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 29 сеп 2004 15:54


Къде са тези цени?


Потребителски аватар
oxam
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 13:39
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот oxam » Сря 29 сеп 2004 16:00


В германия, частите ги купувам от Ebay и са втора рька но досега винаги са били в идеално сьстояние. Оттам си купих и окачването на 10000 км за 25EU и е перфектно и като си идвам в BG ми ги слагат (тук трудьт почва от 30 ЕU на час на черно и си оставят рьцете)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 29 сеп 2004 20:49


Коляга,страшен си!!!Евалата!!!Ще стане истински звяр, и аз съм със същия мотор и съм замислил нещо подобно,даже гледах 2 двойни вебера специално за тоя мотор, които го докарват до 130к.с. ама са много парици карбураторите :shock: Пиши непременно какъв е крайния резултат!Много ще съм ти благодарен,а и колегите също :D
Хайде със здраве!


Потребителски аватар
oxam
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 13:39
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот oxam » Чет 30 сеп 2004 11:03


Като го сьбера (около януари ще да е :( ще кажа как е. иначе като ходих с брат ми преди 2 седмици на Nürburgring имаше един немски дядо c GOLF 1 GTI които имаше следния мотор:
блок от PASSAT 2.0
глава от 1.6 GTI
2хWeber 45
вал Schrick
и каза че в момента на динамометьр е 196 PS!! i 228 NM
няма да кажа че купето е 850kg и че доста успешно се упьваше на BMW E30 M3 а за BMW E36 M3 просто ги ядеше за закуска. иначе каза че не е толкова сложно за направа, проблемьт е после като го храниш min 13/100 km на дьлго, 16/100 km градско
ето и как изглезда чудото
[/url]http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=11963[/url]
снимката е качена вьв BMW форума от брат ми (той си е BMW фен но откакто понаправих GOLF-a и той го покара по Nürburgring май ще смени марката:))


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Чет 30 сеп 2004 11:06


добре изглежда
даже много добре



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта