set16v написа:gad3n_ написа:и двата мотора си имат предимства и недостатъци... леонардо не гони големи коне и 1.8т е добрия избор ... за много коне и момент абф-а е по добър
кажи от къде ти го роди тва нещо главата а .за многото коне си се объркал мнооу.. много добре знаеш че мога да ти дам не един и два примера с обратното,давам ти малко яснота / главата 20кл. е пъти по-читав вариант от 16кл..по-груби спомени от към интейк 16кл.глава е 10-12% минус а откъм ексзауст 15-16% минус..или на кратко ти го кажа знаийш малките портове на 1,8т.20кл. много добре г-н Виктор Рейнц еми 16кл.глава е малко по-зле от нея,/това беше за газо-рапределението/....за коляно-мотовилковият няма ко да разяснявам шот сам можеш да потърсиш из нета
мисля че скоро ще видиш самичък 1.8т.20кл. маторр с 500+кс.и 500+нм..
п.п.според мен бъркаш малко от това че виждаш 2.0л.мотор АБФ с турбо и сток.1.8т.с малко по-голяма турби няма как 1.8т.с малко по-голямо турби да даде резултати кат за 2.0л.маторр..със същото турби...2литра са си 2литра леееееек
мен ако питаш бих си боцнал една глава от ево на строкнато дъно на 1.8т. /2.0л. /и съм в джаза
Гена не ми се спори за глупости щото пределно ти е ясно че 500 коня и 500нм ще вида от 1.8т кат го строкнете и му сложите чик чирик валове и пак ще е на 2+ бара .. а факт е че на владо голфа си изкара 500 без дори да е портвана главата реално има само едни бутала и биели ... а че 20 клапановата глава е по добра спор няма ... иначе мерси за яснотата