ти си баси ентусиаста....
0.1мм. няма да го трогне,но мисля ако го направиш регулируем ще е по-удачно,хем ще е центриран хем ще можеш след това да си го регулираш. А заварката все ще го дърпа/разцентрова, освен ако не успееш да го капнеш от 4-те страни едновременно
Не си ли мислил да я метнеш моторетката в мазето,а на нейно място едно 1.8т хем всичко си има хем най-малко нерви.
Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
Не съм мазохист, но се налага да е по-трудния начин. Пари за 1.8т няма, поне за сега.
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
Той абф-а и датчик положение колянов вал ли има?
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
Хаха и то какъв??? Шайба 60/2 зъба оригинално градена на коляновия вал около 4-ти цилиндър
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
А неможе ли да се направи на шейбата на коляновия вал а не да е на маховика?
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
Може колега имам чертеж и корадото ми работи вече с такова тригерно колело 60-2
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=91292&st=60&gopid=2054158&#entry2054158
от там черпих малко инфо.
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=91292&st=60&gopid=2054158&#entry2054158
от там черпих малко инфо.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
Аз пиша и там, но инфото е оскъдно малко. Аз и за това още не съм я подкарал, защото уж знам всичко, а се оказва че съм далеч.
ПП - Никой ли в тоя форум не е сменял дюзи на АБФ? Ако сложа 11 омни ще има ли ядове?
Младене ти с какво си намалил налягането на горивото, и какви дюзи ползваш?
ПП - Никой ли в тоя форум не е сменял дюзи на АБФ? Ако сложа 11 омни ще има ли ядове?
Младене ти с какво си намалил налягането на горивото, и какви дюзи ползваш?
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
В момента карам на газ и чакам да ми пратят помпа от АБФ тя е на 3 бара надявам се с нея да изчезне давенето и мириса на бензин по време на каране.А иначе има и бензинови регулатори ръчни с манометър но са по- скъпи към 70 лв. втора ръка.Дюзите както и останалите части са от АБФ 93 г.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
Да при тая ситуация е късмет че въобще може да работи на бензин Трябва регулатор на 3-бара. Той стандартния е на толкова, но може би го "таваниш" по дебит и от това не може да свали налягането до 3 бара. Като я оправиш пиши да кажеш какво е станало
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
mladen1 написа:В момента карам на газ и чакам да ми пратят помпа от АБФ тя е на 3 бара надявам се с нея да изчезне давенето и мириса на бензин по време на каране.А иначе има и бензинови регулатори ръчни с манометър но са по- скъпи към 70 лв. втора ръка.Дюзите както и останалите части са от АБФ 93 г.
моята я карам с 6 баровата помпа на диги 2 и нямам проблем нали zа това е регулатора.
- viruscheto
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
- Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
- Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
- Местоположение: Хасково
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
може да се направи и на шайбата на коляновия вал,сьс зьбно колело от опел.Те са с вьншни датчици и става много по лесно.
- viruscheto
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
- Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
- Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
- Местоположение: Хасково
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
Мисля че бяха 30-2 пасва идеално на шайбата на коляновия вал
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
Здравейте!
Колата ми от 2 години вече е с АБФ електроника. Всичко беше сложено ново. Сложих и нова л-сонда понеже "нямало значение" както се твърди на няколко места в нета. Ефекта е УАУ колата се развървя много след като си оправи смесите. През времето на изчистване на проблеми научих МНОГО неща. Интересното от който беше че на ЛС експерт по газови уредби ми написа в прав текст: "ГИ не ти гарантира нито по-нисък разход, нито по-добра динамика"...Една от причините ОЩЕ да не е с ГИ. От всичко като проблеми остана само сутрешното глъхнене при подаване на газ повече от 2см докато колата е студена. После върви, но студена е много чувствителна.
За друго обаче искам да ми помогне всеки който е наясно с това което ме тормози!
Сложих АБФ електронно управление на мотора, смених 90% от всичко с ново(и то марково) за да накарам колата да работи по начина който винаги съм си представял! А именно паля и мотора на празен ход да ИЗЧЕЗНЕ. Когато тръгна и натискам газта да реагира НОРМАЛНО! Сега когато се натиска газта ако натисна повече изтропва кардана, и като цяло мощността идва с удар което ме дразни до смърт Искам да заработи гладко тая кола, да има спокоен празен ход без никакви вибрации, когато подам газ да се наеме плавно и мощно както се очаква от бенз. двигател. С прости думи да работи и върви като 1.8т
Та откровено взех да мисля следното:
1.Къде е "проблема" че двигателя е такова дърво?
-в електрониката...
-в железата на двигателя...
-и в двете???
Какво е решението?
-Само електроника(1.8т) с мапване + турбина на сегашния(така и така ще се дава поне да се из кефа да е с турбо)
-Цяло 1.8т с всичко на него и след време да му сменя турбото.
Да допълня че колата не гори масло върви доволно, и като изключа горното съм си много доволен. Сега карам Пасат 1.6 AHL който буквално ми разби представите за "мазно" управление и взех да намразвам АБФ-а. Ясно е че динамиката няма общо, обаче в поведение 1.6 е класи над старото дърво.
Нека всеки с мнение и опит говори свободно. Приемам всякакви съвети! Очевидно не знам кое е най-рентабилно
Колата ми от 2 години вече е с АБФ електроника. Всичко беше сложено ново. Сложих и нова л-сонда понеже "нямало значение" както се твърди на няколко места в нета. Ефекта е УАУ колата се развървя много след като си оправи смесите. През времето на изчистване на проблеми научих МНОГО неща. Интересното от който беше че на ЛС експерт по газови уредби ми написа в прав текст: "ГИ не ти гарантира нито по-нисък разход, нито по-добра динамика"...Една от причините ОЩЕ да не е с ГИ. От всичко като проблеми остана само сутрешното глъхнене при подаване на газ повече от 2см докато колата е студена. После върви, но студена е много чувствителна.
За друго обаче искам да ми помогне всеки който е наясно с това което ме тормози!
Сложих АБФ електронно управление на мотора, смених 90% от всичко с ново(и то марково) за да накарам колата да работи по начина който винаги съм си представял! А именно паля и мотора на празен ход да ИЗЧЕЗНЕ. Когато тръгна и натискам газта да реагира НОРМАЛНО! Сега когато се натиска газта ако натисна повече изтропва кардана, и като цяло мощността идва с удар което ме дразни до смърт Искам да заработи гладко тая кола, да има спокоен празен ход без никакви вибрации, когато подам газ да се наеме плавно и мощно както се очаква от бенз. двигател. С прости думи да работи и върви като 1.8т
Та откровено взех да мисля следното:
1.Къде е "проблема" че двигателя е такова дърво?
-в електрониката...
-в железата на двигателя...
-и в двете???
Какво е решението?
-Само електроника(1.8т) с мапване + турбина на сегашния(така и така ще се дава поне да се из кефа да е с турбо)
-Цяло 1.8т с всичко на него и след време да му сменя турбото.
Да допълня че колата не гори масло върви доволно, и като изключа горното съм си много доволен. Сега карам Пасат 1.6 AHL който буквално ми разби представите за "мазно" управление и взех да намразвам АБФ-а. Ясно е че динамиката няма общо, обаче в поведение 1.6 е класи над старото дърво.
Нека всеки с мнение и опит говори свободно. Приемам всякакви съвети! Очевидно не знам кое е най-рентабилно
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
Турбинирай си тоя мотор.
Взимаш една мега, разреждаш мотора и малко части. Правили сме го бая пъти и ако си правиш всичко сам не излиза никак скъпо (говоря за бюджетен проект с хубави части втора ръка). Можеш дори степен на сгъстяване да си избереш :D Това излиза колкото 1.8Т и определено ще стане доста, ама доста по-мощен от него.
Виж темата на Мишо (VroMoS) за голфа и ще видиш как долу горе направихме всичко. Грубо излезе под 1000 кинта. Скрапърче, което смени 3 собственика и никой не успя да го счупи с посредствена настройка на околовръсното за 15-тина минути.
Взимаш една мега, разреждаш мотора и малко части. Правили сме го бая пъти и ако си правиш всичко сам не излиза никак скъпо (говоря за бюджетен проект с хубави части втора ръка). Можеш дори степен на сгъстяване да си избереш :D Това излиза колкото 1.8Т и определено ще стане доста, ама доста по-мощен от него.
Виж темата на Мишо (VroMoS) за голфа и ще видиш как долу горе направихме всичко. Грубо излезе под 1000 кинта. Скрапърче, което смени 3 собственика и никой не успя да го счупи с посредствена настройка на околовръсното за 15-тина минути.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ
Визор благодаря! Обмислям, втора кола не искам, а тази трябва да е "караема" което значи разход/сигурност/поддръжка да са в прилични норми. Тая Мега...Кой ме съветваш да я прави, и кой може да я настрой?
Някой виждал ли е проект 2.0 16кл.турбо с Мотроник(от 1.8т)??? Търсих, но не намерих. Каква е причина да не е правено, или не популярно?
Някой виждал ли е проект 2.0 16кл.турбо с Мотроник(от 1.8т)??? Търсих, но не намерих. Каква е причина да не е правено, или не популярно?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта