Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
dedo-mraZ
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 21 апр 2013 13:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот dedo-mraZ » Нед 21 апр 2013 19:02


:icon_lol ти си баси ентусиаста....
0.1мм. няма да го трогне,но мисля ако го направиш регулируем ще е по-удачно,хем ще е центриран хем ще можеш след това да си го регулираш. А заварката все ще го дърпа/разцентрова, освен ако не успееш да го капнеш от 4-те страни едновременно :Mr Green Fun

Не си ли мислил да я метнеш моторетката в мазето,а на нейно място едно 1.8т хем всичко си има хем най-малко нерви.




Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот Vankata_84 » Нед 21 апр 2013 22:30


Не съм мазохист, но се налага да е по-трудния начин. Пари за 1.8т няма, поне за сега.


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот vankoGTI » Нед 21 апр 2013 22:40


Той абф-а и датчик положение колянов вал ли има?


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот Vankata_84 » Нед 21 апр 2013 22:56


Хаха и то какъв??? Шайба 60/2 зъба оригинално градена на коляновия вал около 4-ти цилиндър :mhihi


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот vankoGTI » Пон 22 апр 2013 17:42


А неможе ли да се направи на шейбата на коляновия вал а не да е на маховика?


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот mladen1 » Пон 22 апр 2013 20:27


Може колега имам чертеж и корадото ми работи вече с такова тригерно колело 60-2
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=91292&st=60&gopid=2054158&#entry2054158
от там черпих малко инфо.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот Vankata_84 » Вто 23 апр 2013 0:24


Аз пиша и там, но инфото е оскъдно малко. Аз и за това още не съм я подкарал, защото уж знам всичко, а се оказва че съм далеч.

ПП - Никой ли в тоя форум не е сменял дюзи на АБФ? Ако сложа 11 омни ще има ли ядове?

Младене ти с какво си намалил налягането на горивото, и какви дюзи ползваш?


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот mladen1 » Вто 23 апр 2013 4:26


В момента карам на газ и чакам да ми пратят помпа от АБФ тя е на 3 бара надявам се с нея да изчезне давенето и мириса на бензин по време на каране.А иначе има и бензинови регулатори ръчни с манометър но са по- скъпи към 70 лв. втора ръка.Дюзите както и останалите части са от АБФ 93 г.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот Vankata_84 » Вто 23 апр 2013 22:38


Да при тая ситуация е късмет че въобще може да работи на бензин :th_up Трябва регулатор на 3-бара. Той стандартния е на толкова, но може би го "таваниш" по дебит и от това не може да свали налягането до 3 бара. Като я оправиш пиши да кажеш какво е станало :drunk


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот Namesata » Вто 14 май 2013 14:41


mladen1 написа:В момента карам на газ и чакам да ми пратят помпа от АБФ тя е на 3 бара надявам се с нея да изчезне давенето и мириса на бензин по време на каране.А иначе има и бензинови регулатори ръчни с манометър но са по- скъпи към 70 лв. втора ръка.Дюзите както и останалите части са от АБФ 93 г.



моята я карам с 6 баровата помпа на диги 2 и нямам проблем нали zа това е регулатора.


Потребителски аватар
viruscheto
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
Местоположение: Хасково

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот viruscheto » Сря 15 май 2013 1:45


може да се направи и на шайбата на коляновия вал,сьс зьбно колело от опел.Те са с вьншни датчици и става много по лесно. :th_up


Потребителски аватар
viruscheto
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
Местоположение: Хасково

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот viruscheto » Сря 15 май 2013 1:48


Мисля че бяха 30-2 пасва идеално на шайбата на коляновия вал


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот Vankata_84 » Съб 21 фев 2015 13:14


Здравейте!

Колата ми от 2 години вече е с АБФ електроника. Всичко беше сложено ново. Сложих и нова л-сонда понеже "нямало значение" както се твърди на няколко места в нета. Ефекта е УАУ колата се развървя много след като си оправи смесите. През времето на изчистване на проблеми научих МНОГО неща. Интересното от който беше че на ЛС експерт по газови уредби ми написа в прав текст: "ГИ не ти гарантира нито по-нисък разход, нито по-добра динамика"...Една от причините ОЩЕ да не е с ГИ. От всичко като проблеми остана само сутрешното глъхнене при подаване на газ повече от 2см докато колата е студена. После върви, но студена е много чувствителна.

За друго обаче искам да ми помогне всеки който е наясно с това което ме тормози! :death

Сложих АБФ електронно управление на мотора, смених 90% от всичко с ново(и то марково) за да накарам колата да работи по начина който винаги съм си представял! А именно паля и мотора на празен ход да ИЗЧЕЗНЕ. Когато тръгна и натискам газта да реагира НОРМАЛНО! Сега когато се натиска газта ако натисна повече изтропва кардана, и като цяло мощността идва с удар което ме дразни до смърт :bishop Искам да заработи гладко тая кола, да има спокоен празен ход без никакви вибрации, когато подам газ да се наеме плавно и мощно както се очаква от бенз. двигател. С прости думи да работи и върви като 1.8т :beer

Та откровено взех да мисля следното:
1.Къде е "проблема" че двигателя е такова дърво?
-в електрониката...
-в железата на двигателя...
-и в двете???

Какво е решението?
-Само електроника(1.8т) с мапване + турбина на сегашния(така и така ще се дава поне да се из кефа да е с турбо)
-Цяло 1.8т с всичко на него и след време да му сменя турбото.

Да допълня че колата не гори масло върви доволно, и като изключа горното съм си много доволен. Сега карам Пасат 1.6 AHL който буквално ми разби представите за "мазно" управление и взех да намразвам АБФ-а. Ясно е че динамиката няма общо, обаче в поведение 1.6 е класи над старото дърво.

Нека всеки с мнение и опит говори свободно. Приемам всякакви съвети! Очевидно не знам кое е най-рентабилно :c010


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот Vizor » Нед 22 фев 2015 1:31


Турбинирай си тоя мотор.
Взимаш една мега, разреждаш мотора и малко части. Правили сме го бая пъти и ако си правиш всичко сам не излиза никак скъпо (говоря за бюджетен проект с хубави части втора ръка). Можеш дори степен на сгъстяване да си избереш :D Това излиза колкото 1.8Т и определено ще стане доста, ама доста по-мощен от него.

Виж темата на Мишо (VroMoS) за голфа и ще видиш как долу горе направихме всичко. Грубо излезе под 1000 кинта. Скрапърче, което смени 3 собственика и никой не успя да го счупи с посредствена настройка на околовръсното за 15-тина минути.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот Vankata_84 » Пет 27 фев 2015 0:01


Визор благодаря! Обмислям, втора кола не искам, а тази трябва да е "караема" което значи разход/сигурност/поддръжка да са в прилични норми. Тая Мега...Кой ме съветваш да я прави, и кой може да я настрой?

Някой виждал ли е проект 2.0 16кл.турбо с Мотроник(от 1.8т)??? Търсих, но не намерих. Каква е причина да не е правено, или не популярно?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта