Няколко въпроса за 1.8т
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
И кой ще ги управлява тея дюзи с по-голям дебит като го смениш? Какво разбираш под "ще стане по-добре"?
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
Ако искаш да счупиш двигателя сложи механичен буст-контрол (кранче). Ако вникнеш какво ти казават колеги ще ме разбереш и мен.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
4бара регулатор е на атмосферния мотор, S3(BAM) е с 3бара регулатор. Не ти се ще ремап, но те нещата ако се случваха толкова лесно колкото ти се иска, маперите да са умрели от глад
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
По-добре ремапвай за да може по-дълго да се радваш на новото турбо.
Иначе смесите може да ги видиш на Вагком на някой от каналите на който показва стойноста на Ламбдата, на празен ход трябва да е 1-ца, като в бууст трябва да става около 0.85-0.80
Ако стига 0.8 това е някъде 12:1 което е добре.
Ако обаче не слиза под 0.95-0.90 значи беднее в бууст.
Иначе смесите може да ги видиш на Вагком на някой от каналите на който показва стойноста на Ламбдата, на празен ход трябва да е 1-ца, като в бууст трябва да става около 0.85-0.80
Ако стига 0.8 това е някъде 12:1 което е добре.
Ако обаче не слиза под 0.95-0.90 значи беднее в бууст.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
neon написа:Ако искаш да счупиш двигателя сложи механичен буст-контрол (кранче). Ако вникнеш какво ти казават колеги ще ме разбереш и мен.
Един приятел на неговата кола ползваше от тези кранчета, дето ги продават в магазините за рибки и инсталации за аквариуми.. държеше му добро налягане :D Между 0,4 и 1 бар ... апмлитуда като на narrow band сонда :D
@МК4:
По-добре не гледайте вагкомската ламбда. Там докато рефрешне и вече може да нямаш мотор.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
Всъщност да, забравих че AGU-то не е с широколентова сонда...
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
Значи няма да се размина с ремап ,искам само да и видя смесите за да не стане някаква беля докато я ремапна някъде.Само ако може да ми препоръчате добър мапер един от двамата-в Маднесс-а в Пловдив или в Годеч при Брезел.Някои хора се оплакват от Маднесс-а други не,а от Брезел не съм видял някой да се оплаква.Може и да има и други добри мапери,просто предложете колеги
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
Само не брезел, особено пък с бензинова кола...
За качествен ремап или Маднес или ТСТ, това е мойто мнение.
За качествен ремап или Маднес или ТСТ, това е мойто мнение.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
ТСТ във Варна ли е?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
Да. Аз бих заложил за там :)
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
Vizor написа:Да. Аз бих заложил за там :)
1+
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
Варна ми идва далече колеги,други мапери в района на Пловдив-София?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
Значи колата е със сменени свещи,разтоварващ клапан от тт 225 коня,цяла генерация на 63.Ако взема такъв TIP- http://tuning-parts.bg/razni--intake/1560/ дали ще има подобрение заедно със спортния филтър?Обмислям варианта и с кулера и до колкото знам дюзите смогват до към 230 коня.Ще се радвам ако видя 220 коня на мотора
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
nuri_3556 написа:Колеги нещо странно ми стана-като си монтирах спортен(конус) филтър на голфа буста не надвишаваше 0.9-1.0 бар,като с обикновения (хартиен)филтър достигаше1.2-1.3 бара.Мисля че до към 4000 оборота е по мудна със спортния,а във високите не намирам разлика.Защо се получава така?Тъкмо щях да си направя някакъв интейк но нещоо
Да добавя че с обикновения филтър дебитомера отчиташе макс 180грама,а сега със спортния отчита макс 186гр.
Не мога да разбера защо хем показва че дърпа повече въздух и хем ми бута надолу буста с 0.1-0.2бара?
Нещо по този въпрос колеги?
и друг клапан Н75 (J-версия) ще има ли разлика?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s
Колеги днес дебитомера като го гледах на ваг-ком удря тавана 187.57г/с.Направих лог с хартиен филтър,със конусния и един тест като карах на гейт .Между хартиения и спортния филтър разлика няма при показанията на дебитомера,но при бууста със спортния филтър ми е по нисък с 0.2 бара от хартиения.Като карах на гейт дебитомера тавани още при 5500 оборота и така държи до 6800 оборота,трябва ли да сменя корпуса с по голям Ф?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта