Няколко въпроса за 1.8т

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот Vizor » Чет 24 юли 2014 8:35


И кой ще ги управлява тея дюзи с по-голям дебит като го смениш? Какво разбираш под "ще стане по-добре"?




Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот neon » Чет 24 юли 2014 9:16


Ако искаш да счупиш двигателя сложи механичен буст-контрол (кранче). Ако вникнеш какво ти казават колеги ще ме разбереш и мен.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот paco » Чет 24 юли 2014 9:17


4бара регулатор е на атмосферния мотор, S3(BAM) е с 3бара регулатор. Не ти се ще ремап, но те нещата ако се случваха толкова лесно колкото ти се иска, маперите да са умрели от глад :biggrin


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот MK4 » Чет 24 юли 2014 9:36


По-добре ремапвай за да може по-дълго да се радваш на новото турбо. icon_idea
Иначе смесите може да ги видиш на Вагком на някой от каналите на който показва стойноста на Ламбдата, на празен ход трябва да е 1-ца, като в бууст трябва да става около 0.85-0.80
Ако стига 0.8 това е някъде 12:1 което е добре.
Ако обаче не слиза под 0.95-0.90 значи беднее в бууст.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот Vizor » Чет 24 юли 2014 9:37


neon написа:Ако искаш да счупиш двигателя сложи механичен буст-контрол (кранче). Ако вникнеш какво ти казават колеги ще ме разбереш и мен.


Един приятел на неговата кола ползваше от тези кранчета, дето ги продават в магазините за рибки и инсталации за аквариуми.. държеше му добро налягане :D Между 0,4 и 1 бар ... апмлитуда като на narrow band сонда :D



@МК4:

По-добре не гледайте вагкомската ламбда. Там докато рефрешне и вече може да нямаш мотор.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот MK4 » Чет 24 юли 2014 9:48


Всъщност да, забравих че AGU-то не е с широколентова сонда...


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот nuri_3556 » Чет 24 юли 2014 15:25


Значи няма да се размина с ремап :gruebel ,искам само да и видя смесите за да не стане някаква беля докато я ремапна някъде.Само ако може да ми препоръчате добър мапер един от двамата-в Маднесс-а в Пловдив или в Годеч при Брезел.Някои хора се оплакват от Маднесс-а други не,а от Брезел не съм видял някой да се оплаква.Може и да има и други добри мапери,просто предложете колеги :bowdown


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот MK4 » Чет 24 юли 2014 16:17


Само не брезел, особено пък с бензинова кола... :mhihi

За качествен ремап или Маднес или ТСТ, това е мойто мнение.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот nuri_3556 » Пет 25 юли 2014 0:17


ТСТ във Варна ли е?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот Vizor » Пет 25 юли 2014 0:21


Да. Аз бих заложил за там :)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот paco » Пет 25 юли 2014 16:48


Vizor написа:Да. Аз бих заложил за там :)


1+


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот nuri_3556 » Пон 18 авг 2014 0:08


Варна ми идва далече колеги,други мапери в района на Пловдив-София?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот nuri_3556 » Пет 29 авг 2014 0:06


Значи колата е със сменени свещи,разтоварващ клапан от тт 225 коня,цяла генерация на 63.Ако взема такъв TIP- http://tuning-parts.bg/razni--intake/1560/ дали ще има подобрение заедно със спортния филтър?Обмислям варианта и с кулера и до колкото знам дюзите смогват до към 230 коня.Ще се радвам ако видя 220 коня на мотора :mhihi


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот nuri_3556 » Пет 05 сеп 2014 13:58


nuri_3556 написа:Колеги нещо странно ми стана-като си монтирах спортен(конус) филтър на голфа буста не надвишаваше 0.9-1.0 бар,като с обикновения (хартиен)филтър достигаше1.2-1.3 бара.Мисля че до към 4000 оборота е по мудна със спортния,а във високите не намирам разлика.Защо се получава така?Тъкмо щях да си направя някакъв интейк но нещоо :icon_sad
Да добавя че с обикновения филтър дебитомера отчиташе макс 180грама,а сега със спортния отчита макс 186гр.
Не мога да разбера защо хем показва че дърпа повече въздух и хем ми бута надолу буста с 0.1-0.2бара?

Нещо по този въпрос колеги?
и друг клапан Н75 (J-версия) ще има ли разлика?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т AGU k03s

Мнениеот nuri_3556 » Съб 06 сеп 2014 13:16


Колеги днес дебитомера като го гледах на ваг-ком удря тавана 187.57г/с.Направих лог с хартиен филтър,със конусния и един тест като карах на гейт :smile .Между хартиения и спортния филтър разлика няма при показанията на дебитомера,но при бууста със спортния филтър ми е по нисък с 0.2 бара от хартиения.Като карах на гейт дебитомера тавани още при 5500 оборота и така държи до 6800 оборота,трябва ли да сменя корпуса с по голям Ф?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта