АБФ турбо-проект

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пон 21 юли 2014 21:56


Маркучите за водното охлаждане на турбината с отвор ан-6 достатъчен ли ще е,или с ан-8 да ги направя?




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vizor » Пон 21 юли 2014 23:13


Не мисля, че има кой знае какво значение. Аз един път го бях прекарал по един начин, по който сигурно хората тук ще се пръснат от смях, но нямах проблеми. Няма да го споделя, че ме е срам, но за маркучите янма толкова значение. По-важното е да го има по принцип и да не са твърде малки. 6AN мисля, че е напълно достатъчно.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 22 юли 2014 9:49


За бобините ще има ли някаква стойка или нещо да ги притиска ?

Последна промяна от bbboiko2004 на Вто 22 юли 2014 11:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Вто 22 юли 2014 10:53


За сега не,много хубаво щтракват върху свеща.


dimitar 8062
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
Автомобил: golf 2 turbo
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот dimitar 8062 » Вто 29 юли 2014 20:24


Адаш как върви със двигателя ,кога смяташ да му чуеш гласа


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Вто 29 юли 2014 21:43


Работя по трабичката за отичане на маслото от турбото голяма вратня е,и аз искам да го запаля колкото се може по скоро но си правя потчти всичко сам и нещата стават бавно.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Съб 02 авг 2014 21:06


Тръбичката за отичане на маслото вече е готова.ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение дайте съвет за тройник за извеждане на масло от датчика за високо налягане предлага ли се нещо готово или някаква заготовка...


dimitar 8062
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
Автомобил: golf 2 turbo
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот dimitar 8062 » Нед 03 авг 2014 16:34


Адаш защо не завърти средната част на турбината и да прекараш тръбичката през плетения колектор аз така направих и нямам ядове :th_up


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vankata_84 » Нед 03 авг 2014 17:39


На главата на мотора(поне на АЦЕ) при теб ще се пада отзад в дясно над изпускателния колектор. АЦЕ има празен температурен датчик. До колкото си спомням е маслена магистрала. Поне така ми твърди един френд. Аз си мислех че е изход от водната система, но момчето каза че е масло е текло от там. При мен там съм завил т-дачик за охл. на мотора след гасене.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Нед 03 авг 2014 18:29


От ГАРЕТ препоръчват турбото да е завъртяно на 20градуса спрямо хоризонтала за по добро охлаждане за това съм позиционирал турбото така,пък и да не минава тръбичката през горещия колекторИзображение а иначе маслото ще го хвана от датчика за високо налягане над масления филтър трябва да му измисля някакъв тройник,за това питам за готов такъв.


dimitar 8062
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
Автомобил: golf 2 turbo
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот dimitar 8062 » Нед 03 авг 2014 21:51


Адаш при мен хванах маслото от масления филтар но отгоре на него има два извода единия го ползвам за турбото а другия за датчика ,така че може да го направиш така .А както спомена колегата ако си гледал клиповете на бобата ,на единия клип се вижда че са хванали маслото отзат на главата


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот bratq_varvari1 » Пон 04 авг 2014 6:23


Vankata_84 написа:На главата на мотора(поне на АЦЕ) при теб ще се пада отзад в дясно над изпускателния колектор. АЦЕ има празен температурен датчик. До колкото си спомням е маслена магистрала. Поне така ми твърди един френд. Аз си мислех че е изход от водната система, но момчето каза че е масло е текло от там. При мен там съм завил т-дачик за охл. на мотора след гасене.






За масло е датчика,мерил съм налягането на маслото с външен уред там


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vankata_84 » Пон 04 авг 2014 12:05


Както казах там ми седи т-датчика за пускане на до охл. на двигателя след гасене. С 82 градусов термостат, що годе читав аванс газ/бензин и нормално каране...Лятото гася колата, минават 5 минути и перките включват. Тъпото е датчика задейства на 110-120 градуса. Сметнете сами кога се опича здраво един мотор :th_up

Иначе щом е магистрала за масло си много по удобна за турбина все пак е и по-къса!

Успех проекта кърти!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот paco » Пон 04 авг 2014 14:04


Да, при КР/ПЛ моторите там фабрично имам температурен датчик за маслото. Много удобно местенце за маслена магистрала, но аз също не смятам, че е удачно място за маслена магистрала към турбото. Все пак, колкото по-хладно толкова по-добре за течностите през турбото. 5-10градуса разлика да са, но пак е по-добре за него.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vizor » Пон 04 авг 2014 15:42


paco написа:Да, при КР/ПЛ моторите там фабрично имам температурен датчик за маслото. Много удобно местенце за маслена магистрала, но аз също не смятам, че е удачно място за маслена магистрала към турбото. Все пак, колкото по-хладно толкова по-добре за течностите през турбото. 5-10градуса разлика да са, но пак е по-добре за него.


+1. Мисля, че след филтъра е най-доброто място.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта