АБФ турбо-проект
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Маркучите за водното охлаждане на турбината с отвор ан-6 достатъчен ли ще е,или с ан-8 да ги направя?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Не мисля, че има кой знае какво значение. Аз един път го бях прекарал по един начин, по който сигурно хората тук ще се пръснат от смях, но нямах проблеми. Няма да го споделя, че ме е срам, но за маркучите янма толкова значение. По-важното е да го има по принцип и да не са твърде малки. 6AN мисля, че е напълно достатъчно.
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: АБФ турбо - нов проект
За бобините ще има ли някаква стойка или нещо да ги притиска ?
Последна промяна от bbboiko2004 на Вто 22 юли 2014 11:12, променено общо 1 път.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
За сега не,много хубаво щтракват върху свеща.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
- Автомобил: golf 2 turbo
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: АБФ турбо - нов проект
Адаш как върви със двигателя ,кога смяташ да му чуеш гласа
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Работя по трабичката за отичане на маслото от турбото голяма вратня е,и аз искам да го запаля колкото се може по скоро но си правя потчти всичко сам и нещата стават бавно.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Тръбичката за отичане на маслото вече е готова. дайте съвет за тройник за извеждане на масло от датчика за високо налягане предлага ли се нещо готово или някаква заготовка...
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
- Автомобил: golf 2 turbo
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: АБФ турбо - нов проект
Адаш защо не завърти средната част на турбината и да прекараш тръбичката през плетения колектор аз така направих и нямам ядове
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ турбо - нов проект
На главата на мотора(поне на АЦЕ) при теб ще се пада отзад в дясно над изпускателния колектор. АЦЕ има празен температурен датчик. До колкото си спомням е маслена магистрала. Поне така ми твърди един френд. Аз си мислех че е изход от водната система, но момчето каза че е масло е текло от там. При мен там съм завил т-дачик за охл. на мотора след гасене.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
От ГАРЕТ препоръчват турбото да е завъртяно на 20градуса спрямо хоризонтала за по добро охлаждане за това съм позиционирал турбото така,пък и да не минава тръбичката през горещия колектор а иначе маслото ще го хвана от датчика за високо налягане над масления филтър трябва да му измисля някакъв тройник,за това питам за готов такъв.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
- Автомобил: golf 2 turbo
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: АБФ турбо - нов проект
Адаш при мен хванах маслото от масления филтар но отгоре на него има два извода единия го ползвам за турбото а другия за датчика ,така че може да го направиш така .А както спомена колегата ако си гледал клиповете на бобата ,на единия клип се вижда че са хванали маслото отзат на главата
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: АБФ турбо - нов проект
Vankata_84 написа:На главата на мотора(поне на АЦЕ) при теб ще се пада отзад в дясно над изпускателния колектор. АЦЕ има празен температурен датчик. До колкото си спомням е маслена магистрала. Поне така ми твърди един френд. Аз си мислех че е изход от водната система, но момчето каза че е масло е текло от там. При мен там съм завил т-дачик за охл. на мотора след гасене.
За масло е датчика,мерил съм налягането на маслото с външен уред там
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ турбо - нов проект
Както казах там ми седи т-датчика за пускане на до охл. на двигателя след гасене. С 82 градусов термостат, що годе читав аванс газ/бензин и нормално каране...Лятото гася колата, минават 5 минути и перките включват. Тъпото е датчика задейства на 110-120 градуса. Сметнете сами кога се опича здраво един мотор
Иначе щом е магистрала за масло си много по удобна за турбина все пак е и по-къса!
Успех проекта кърти!
Иначе щом е магистрала за масло си много по удобна за турбина все пак е и по-къса!
Успех проекта кърти!
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Да, при КР/ПЛ моторите там фабрично имам температурен датчик за маслото. Много удобно местенце за маслена магистрала, но аз също не смятам, че е удачно място за маслена магистрала към турбото. Все пак, колкото по-хладно толкова по-добре за течностите през турбото. 5-10градуса разлика да са, но пак е по-добре за него.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
paco написа:Да, при КР/ПЛ моторите там фабрично имам температурен датчик за маслото. Много удобно местенце за маслена магистрала, но аз също не смятам, че е удачно място за маслена магистрала към турбото. Все пак, колкото по-хладно толкова по-добре за течностите през турбото. 5-10градуса разлика да са, но пак е по-добре за него.
+1. Мисля, че след филтъра е най-доброто място.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта