POWER BOX VS ECU

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Bruny
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 09 апр 2014 17:43
Автомобил: VW Golf 1.9 TDI 150
Двигател: ARL
Местоположение: Sofia

POWER BOX VS ECU

Мнениеот Bruny » Вто 02 сеп 2014 11:05


нека някой който разбира да опише плюсовете и минусите, защото всеки говори каквото си иска и за 2-те неща и накрая пак незнам какво да сложа. Има 1000 теми и никакво свестно инфо не мога да намеря

ЦЕНА
ПРЕДИМСТВА
КОНЕ
РАЗХОД НА ГОРИВО
НАЧИН НА МОНТИРАНЕ.

Благодаря предварително.




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: POWER BOX VS ECU

Мнениеот phantom_ » Вто 02 сеп 2014 12:49


Напротив има много писано по въпроса,използвай търсачката icon_idea А инъче софтуерното "чипосване" е по добро :mhihi Просто там всичко му е "ясно" на Екуто ,докато с БОК-са всички параметри са "лъжа"за него :mhihi


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: POWER BOX VS ECU

Мнениеот lubo007 » Вто 02 сеп 2014 16:06


А как може да разбереш на една кола с POWER BOX ли е или с ЧИП?


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: POWER BOX VS ECU

Мнениеот phantom_ » Вто 02 сеп 2014 18:25


:biggrin POWER BOX е отделна "кутийка" докато ЧИП е останало наименование от по старите автомобили на който се сменя чипа за да се смени софтуера :mhihi На по новите софтуера (чип тунинга) се прави директно през OBD2 конектора с "флашер" :th_up


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: POWER BOX VS ECU

Мнениеот lubo007 » Чет 04 сеп 2014 8:34


phantom_ написа::biggrin POWER BOX е отделна "кутийка" докато ЧИП е останало наименование от по старите автомобили на който се сменя чипа за да се смени софтуера :mhihi На по новите софтуера (чип тунинга) се прави директно през OBD2 конектора с "флашер" :th_up


Ясно колега, това го знам! Имам предвит следното - качваш се в кола, примерно нов внос. Върви повече от стокова, как да разберем дали има ЧИП или е с POWER BOX. Как се разбира какво е сложено


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: POWER BOX VS ECU

Мнениеот phantom_ » Чет 04 сеп 2014 10:10


Без да я закачиш за компа няма как да разбереш за чипа,а Палър Бокса ще се види при по обстоен преглед :biggrin


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: POWER BOX VS ECU

Мнениеот leonardo_vd » Чет 04 сеп 2014 20:46


phantom_ написа:Без да я закачиш за компа няма как да разбереш за чипа,а Палър Бокса ще се види при по обстоен преглед :biggrin


Ти верно ли :bowdown



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта