1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
Re: 1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
ОФФФ, ами ко да си играя на дребно, да си купувам GTR направо със пакета дето става 1000 коня и да не се занимавам с малолитражни глупости, а? Защо на въпроса "как да си вдигна мощността на 1.8 RP" ми отговаряте с малоумни съвети и безполезни акъли? Не усещате ли как си прецаквате сами форума с това поведение и как сте изгонили хората, които наистина могат да помогнат на други?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
Миксер, ти бате верно си дървен философ. Еми ако не намираш тук това което търсиш, еми просто не питай повече. Тоя твоя мотор е мъртвороден и купето ти е като кораб, дори и АБФ ще му е трудно да го задвижи че да усетиш някаква динамика. Но все пак ако си решил него да тунинговаш си далече от основната идея за тунинг на атмосферен мотор. Не всичко е повече горивна смес, има и един момент кога точно ще се запали, а това без стендалоун няма как да стане ако искаш нещата да са като хората.
Прост пример ти давам с моя ВР6 че с малко повче аванс и хубава горивна карта тръгна да върви доста прилично за непипан ВР.
Ако искаш атмосферка с хубав въртящ момент си вземи вр6 и една МегаСкюрит и оправдай средствата и труда който ще хвърлиш, но 400лв. няма да ти стигнат.
А ако не искаш да получаваш като моите мнения бъди малко по-любезен и свали носа да не ти влезе вода.
Прост пример ти давам с моя ВР6 че с малко повче аванс и хубава горивна карта тръгна да върви доста прилично за непипан ВР.
Ако искаш атмосферка с хубав въртящ момент си вземи вр6 и една МегаСкюрит и оправдай средствата и труда който ще хвърлиш, но 400лв. няма да ти стигнат.
А ако не искаш да получаваш като моите мнения бъди малко по-любезен и свали носа да не ти влезе вода.
Re: 1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
Повтарям за пореден път - аз не искам да се състезавам, не искам да изцеждам двигателя, искам леееееко да го подобря, не искам много по-съществена динамика от тая която имам, ограничените ви мозъци ще проумеят ли тая работа най-сетне??? За динамика и яко каране си имам 1100 кубиков мотор, който си ми чеше адреналиновата краста, нямам нужда да я търся тая динамика в комбито.... а и не ми приказвай кой двигател е мъртвороден, че с доста четене намерих как такъв двигател е пукал камбаните на големите шофери дето сте тука с големите и мощни двигатели А поведението ми е огледално на отношението което получавам!
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
За 3 страници честно казано не видях много отговори.
RP е със степен 9:1 и тя се дължи на по-дълбоката камера в буталото
Варианти със сгъстяване има много, тъй като 81мм бутало е супер масово за ваг
1.8 моно с код ABS(и други), или 1.8 гти 8в мотор са с бутала, даващи степен 10:1
Може и да изгрубееш, аз съм монтирал бутала (с биелите)) от 1.8Т 20В от голф4, и степента идва 13,7:1
Тогава иска задължително високооктанов бензин, хубаво и с добавки за повишаване на октана
На газ няма да имаш ядове.Така карам вече 50хил км на ежедневна кола на метан.
Окомплектовано бутало с биела от 1.8Т идват със 100грама по-леки от оригиналните.
Няма много смисъл от рязане на главата, понеже формата и е такава, че ефекта от свалянето на 1мм примерно, е доста по-малък от една 16в глава по отношение на сгъстяването.
Ако ще ползваш сток вал- то ползвай от 1.8 гти 8в. Сгъстиш ли над 12, ти препоръчвам да си намериш спортен вал. При наличие на такъв, тогава може да се заиграеш с портовете. А портване на клапани и полиране на портове... виждам че няколко пъти го ползваш - прави се обратно
Глава - вземи от 1,8 8в гти - с по-големи всм. клапани е. Затапват се отворите за дюзите само.
Генерация - естестено най-добре е нещо спортно от колектора до крайното гърне. Ако ползваш сток части, вземи колектор с двуцевка от 1.8 8в гти, а назад ползвай оригинална генерация от пасат б4 абф или вр6 на 55мм е.
Ако го правиш за предизвикателството да развиеш моно - ок. Ако търсиш резултат, т.е. колата да тръгне имаш няколко варианта:
1. просто вземи 1.8 гти мотор, или го качи директно, или прехвърли нщата на твоя блок и мини на диджифанта
2. вземи бутала от 1.8 16в, и мини на 16в глава
3. смени мотора - абф-ите са вече без пари, вр-а е скъп и едва ли ще поевтинее
4. имам един свободен 2.0 16в мотор с код 9А 136 коня, кукла е, на симолична цена
RP е със степен 9:1 и тя се дължи на по-дълбоката камера в буталото
Варианти със сгъстяване има много, тъй като 81мм бутало е супер масово за ваг
1.8 моно с код ABS(и други), или 1.8 гти 8в мотор са с бутала, даващи степен 10:1
Може и да изгрубееш, аз съм монтирал бутала (с биелите)) от 1.8Т 20В от голф4, и степента идва 13,7:1
Тогава иска задължително високооктанов бензин, хубаво и с добавки за повишаване на октана
На газ няма да имаш ядове.Така карам вече 50хил км на ежедневна кола на метан.
Окомплектовано бутало с биела от 1.8Т идват със 100грама по-леки от оригиналните.
Няма много смисъл от рязане на главата, понеже формата и е такава, че ефекта от свалянето на 1мм примерно, е доста по-малък от една 16в глава по отношение на сгъстяването.
Ако ще ползваш сток вал- то ползвай от 1.8 гти 8в. Сгъстиш ли над 12, ти препоръчвам да си намериш спортен вал. При наличие на такъв, тогава може да се заиграеш с портовете. А портване на клапани и полиране на портове... виждам че няколко пъти го ползваш - прави се обратно
Глава - вземи от 1,8 8в гти - с по-големи всм. клапани е. Затапват се отворите за дюзите само.
Генерация - естестено най-добре е нещо спортно от колектора до крайното гърне. Ако ползваш сток части, вземи колектор с двуцевка от 1.8 8в гти, а назад ползвай оригинална генерация от пасат б4 абф или вр6 на 55мм е.
Ако го правиш за предизвикателството да развиеш моно - ок. Ако търсиш резултат, т.е. колата да тръгне имаш няколко варианта:
1. просто вземи 1.8 гти мотор, или го качи директно, или прехвърли нщата на твоя блок и мини на диджифанта
2. вземи бутала от 1.8 16в, и мини на 16в глава
3. смени мотора - абф-ите са вече без пари, вр-а е скъп и едва ли ще поевтинее
4. имам един свободен 2.0 16в мотор с код 9А 136 коня, кукла е, на симолична цена
Re: 1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
Най-сетне се намери някой да отсрами положението, а не като досегашните лаици да се излагат с профанизираните си безполезни мнения....
Главата ще си оставя неговата само ще разширя малко отворите, а може и с райбер да отворя повече леглото на клапана, но не много защото не искам да намалям контактната площ много, за вал смятам от 2Е да сложа, като ще си направя раздвижна шайба, ще повдигна моното и ще го разстържа колкото мога и ще резна нов дросел, а таралежа отдолу ще намаля наполовина (MK4, забележи, че пиша в 1-во лице, единствено число, брат, а не "ще ида до стругар да ми направи това" "ще ида до заварчик да ми направи онова" "после при майстор да ми сглоби трето"), Изх. колектор ще си потърся "двуцевка" дето споменаваш, ако не намеря ще си резна на работа една плоча, а след нея имам под ръка едни тръби шантав размер Ф58 от неръждавейка, които по принцип се ползват за кабелни канали, същите ще ползвам и за останалата част на ауспуха... за буталата ми се ще от АБС да сложа, не е зле и варианта, който споменаваш, но толкова много не ми се иска сякаш да я сгъстявам... Целта ми не е толкова висока, че да слагам голям двигател - нещо, което някои хора така и не искат да проумеят, но ако си променя мнението няма да е зле да ми драснеш едно ЛС за тоя двигател
Главата ще си оставя неговата само ще разширя малко отворите, а може и с райбер да отворя повече леглото на клапана, но не много защото не искам да намалям контактната площ много, за вал смятам от 2Е да сложа, като ще си направя раздвижна шайба, ще повдигна моното и ще го разстържа колкото мога и ще резна нов дросел, а таралежа отдолу ще намаля наполовина (MK4, забележи, че пиша в 1-во лице, единствено число, брат, а не "ще ида до стругар да ми направи това" "ще ида до заварчик да ми направи онова" "после при майстор да ми сглоби трето"), Изх. колектор ще си потърся "двуцевка" дето споменаваш, ако не намеря ще си резна на работа една плоча, а след нея имам под ръка едни тръби шантав размер Ф58 от неръждавейка, които по принцип се ползват за кабелни канали, същите ще ползвам и за останалата част на ауспуха... за буталата ми се ще от АБС да сложа, не е зле и варианта, който споменаваш, но толкова много не ми се иска сякаш да я сгъстявам... Целта ми не е толкова висока, че да слагам голям двигател - нещо, което някои хора така и не искат да проумеят, но ако си променя мнението няма да е зле да ми драснеш едно ЛС за тоя двигател
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
1. Не съм ти брат.
2. С това първо лице единствено число показваш че явно имаш доста свободно време. Сглобяваш разглобяваш двигатели, работиш на струг и т.н. Ако това свободно време го оползотвориш да се хванеш да бачкаш нещо да изкараш някой лев, може да си вземеш един по-нов Пасат 2008-2009 година 170 коня дизелче, да си го чипнеш да стане 200 коня и да караш спокойно и евтино.
Не се чувствай длъжен да ми отговаряш, ебавам се щото си поредната заблудена душа дето си мисли че много знае и разбира.
Ама с тоя тон да говориш на хора, които са във форума от 5-6 и повече години не си познал!
2. С това първо лице единствено число показваш че явно имаш доста свободно време. Сглобяваш разглобяваш двигатели, работиш на струг и т.н. Ако това свободно време го оползотвориш да се хванеш да бачкаш нещо да изкараш някой лев, може да си вземеш един по-нов Пасат 2008-2009 година 170 коня дизелче, да си го чипнеш да стане 200 коня и да караш спокойно и евтино.
Не се чувствай длъжен да ми отговаряш, ебавам се щото си поредната заблудена душа дето си мисли че много знае и разбира.
Ама с тоя тон да говориш на хора, които са във форума от 5-6 и повече години не си познал!
Re: 1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
Че като си толкова години у форума да не би това да те прави компетентен бе обади логика!!! За твое сведение на три места бачкам - бях нощна смяна, имам фирма за поддръжка на зъболекарски машини (сега докато чакам да загрее поялника в ателието ми ти пиша) и в гаражчето си правя колите предимно на авери.... Лева изкаран към настоящия момент инвестирам в инструменти и оборудване - гъзарията по улиците на село не ми е приоритет....
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
Успех с проекта ти
Аз се позабавлявах ама вече си ми скучен и спирам да пиша.
Аз се позабавлявах ама вече си ми скучен и спирам да пиша.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
Mixxer написа:Че като си толкова години у форума да не би това да те прави компетентен бе обади логика!!! За твое сведение на три места бачкам - бях нощна смяна, имам фирма за поддръжка на зъболекарски машини (сега докато чакам да загрее поялника в ателието ми ти пиша) и в гаражчето си правя колите предимно на авери.... Лева изкаран към настоящия момент инвестирам в инструменти и оборудване - гъзарията по улиците на село не ми е приоритет....
Добре господин самохвалко.. Ние сме с ръцете в гъ*а, на сощиални разчитаме и нямаме ток и вода в къщи.
Що не вземеш да си е.............. и да си поиш с поялника, а търсиш мнения тук? Много нагъл го даваш нещо. Явно комплекси те гонят или не си си пил хапчетата.
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: 1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
Тръгна ли пасата ?
Аз съм сигурен че дори главата няма дасвалиш какво говориме
за портинг и тн..
Аз съм сигурен че дори главата няма дасвалиш какво говориме
за портинг и тн..
Re: 1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
Селски, ако беше наясно щеше да знаеш, че не свалянето, а поставянето на главата тънка работа.... на двата ми пасата съм ги слагал и свалял е ремонтирал аз самия, че и на десетки други коли.... За ваше съжаление по проекта се работи ама и да ви обяснявам все едно магаре на медицина да уча
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
Добре, че ти казаха как се прави. Иначе цял живот щеше да си асемблатор на двигатели
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 1.8 RP пропан-бутан повишаване на мощност?
Mixxer написа:.. За ваше съжаление по проекта се работи ама и да ви обяснявам все едно магаре на медицина да уча
Защо да е за съжаление!?
качи няколко снимки с процеса на работа, напиши какво правиш и смятам, че хората ще се отнесат по-сериозно по темата.
Важно е да си изясниш концепцията, останаото е завиване и отвиване на болтчета и гайки
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта