Леко позасилване на 1З

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Леко позасилване на 1З

Мнениеот d1daka » Чет 21 май 2015 15:12


Така колеги след последния събор на крушуна съм решил леко да го позасиля тоя спънятия 1з.Та пуснал съм и тема в дизел клуба.Гонят се 160-170к.с. като за начало.
Дюзи - 216ум Разпръсквачи на H-FLOX
Пълна ревизия на главата,демек полиране на всмукател и изпускател,пасване на клапани с нови болтове.
Турбината ще е или к24 или т2 не знам коя ще е по-удачна? Задължително да е уестгеит!
Челен кулер.
Вал от СДИ
Лек маховик.
Права генерация.
Дотук събрани части.
http://imagizer.imageshack.us/a/img909/6250/TVeNyz.jpg

Приемам всякакви предложения като изключим ВНТ Турбини. :D Все пак целта на темата е за тези които не искат да минават на ВНТ и не гонят много коне.




d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот d1daka » Пет 22 май 2015 17:43


Колебания големи между Т2,к14 и к24 коя ще е най-удачна с добър спуул и добре да помпи до края с максимум гориво? В задънена улица съм с тез турбинки. :banghead


Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот kr1sh0 » Съб 23 май 2015 0:01


Дюзи по-скоро 225ци и с 11ка елемент на помпата.. Турбото би трябвало К24ката да върши добра работа и добро налягане.

.. А само да те питам.. защо ти е да засилваш 1Z, като сам знаеш че ще извадиш 150-170кс и то я ги извадиш, я не, а не засилиш АFN.. така и така си даваш парите за вал, челен кулер и пътища, генерация и т.н. А с лекия маховик на дизел какво точно искаш да постигнеш ??


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот d1daka » Съб 23 май 2015 3:12


Целта на лекия маховик е да има по-леко развъртане на самия мотор.Не гоня 200++ гоня към 160-170 к.с. защото е ежедневка това е за начало а с времето може да мине на ВНТ и съвсем други праскалки и турбо. :)


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот don hose » Съб 23 май 2015 9:12


По скоро си промени целите и търси реални 130-40кс. За турбина без геометрия трябва по големи разпръсквачи, защото ще тръгва късно. За приятна за каране кола К14 е най-добрия вариант. Минимум 0,216ум, кулер добър защото турбината е стара и не толкова ефективна.
Ако имаш въпроси питай.


Потребителски аватар
pavel_stoilov
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 07 авг 2013 22:35
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: 1V 1991
Местоположение: Бургас

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот pavel_stoilov » Съб 23 май 2015 12:02


К14 и Т2 са доста малки турбини. Ако ще гониш 160 - 170 к.с. ще ти трябва поне К24 или Т3, като К24 се развърта малко по-рано.


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот d1daka » Съб 23 май 2015 15:12


Точно целта е 160-170к.с. Та изброил съм всичко което ще се събира.Та колата пак казвам е и ще е евридеика. За това гоним тези коне за да е по-приятна за всекидневно шофиране.Та с какво да експериментирам последно с к24 или к14 :D


Потребителски аватар
pavel_stoilov
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 07 авг 2013 22:35
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: 1V 1991
Местоположение: Бургас

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот pavel_stoilov » Съб 23 май 2015 23:37


С К14 повече от 130 евентуално 140 с много пушеци и над лимита на турбото няма да постигнеш. С К24 целта ти е постижима, но отново ще си близо до лимита на турбото. Тези турбини са стари и доста неефективни. В крайна сметка всичко зависи от мапера и от твоите предпочитания за това до каде ще стигнете с надуването.


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот d1daka » Пон 25 май 2015 6:46


Ще видиме тая К24-ка как ще помпи. :)


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот d1daka » Сря 03 юни 2015 23:30


Вече К24ката е при нас благодарение на колегата G60. Проектчето продължава развитие по план.
http://prikachi.com/images.php?images/437/8152437t.jpg


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот d1daka » Съб 06 юни 2015 18:48


Та понеже смятам сам да си сменям разпръсквачите та да ви попитам,при смяна на разспръсвач има ли някакъв спад или повишение в работното налягане? Демек остават ли 190 бара или се променят? И за главата на помпата при нея изисква ли се някакъв стенд?


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот d1daka » Вто 28 юли 2015 2:55


Сдобихме се с 216 дюзи с разпръсквачи.Те първа започва зглобката след като се реживирза на 100% главата.В следващите седмици снимки.


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот Juiced » Вто 28 юли 2015 9:46


По-добре да ползваш 0.240-ки. По-големите могат да се направят да пускат по-малко, но обратното не е възможно. Ще ти малее във високите с тези 0.216-ки аз съм с 0,216-ки изтаванени и определено след 3500 оборота се усеща липсата на гориво и съм 170 коня на мотор.


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот d1daka » Пон 03 авг 2015 18:46


Та главата тези дни ще е доло и се почва ревизирането.Имам вече и 216ки всички части са събрани и се пилее.Тези дни ще пусна снимки да видим този експериментален проект дали ще изкара 160-170к.с :)


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: Леко позасилване на 1З

Мнениеот ej0 » Вто 04 авг 2015 8:42


Аз съм със същия сетъп к24 0,216,права ф60 затапен егр и още други работи.
Да ти кажа честно няма смисъл от тази инвестиция!Аз вече мисля да се сменя софта такъв от афн и една 1749 гарет ва долу горе пак ще съм на същите коне даже ще се кара по приятно поради променливата геометрия,но ти си знаеш пробвай се "Белким"(може :icon_lol ) да ти хареса знам ли...

П.П. Абе тия 216 са малки наистина както каза колегата и моите почти таванят пък не знам. По-добре продай теззи купувай по-големи!!
Успех с проекта. :th_up :th_up :th_up



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта