Мнениеот MARTO 16V » Вто 14 фев 2017 22:50
Здравейте и честит Трифон Зарезан или Ден на Влюбените от мен. Бях зает за което се извинявам! Относно темата отговарям. Така едната 4-ка с 1.9 ПД й замина двигателя, на другата същата се счупиха скоростите. Двете 3-ки едната е с изгнило купе и е спряна от движение, а другата е със счупени скорости. Ужас направо! И за това ми мина през ум да направя сглобки от всичките. Защо искам това ли? Много съм доволен от АБФ-те, защото като стокови атмосферни мотори са здрави, надеждни и прости от към ремонт и от към цена за ремонт. Електрониката също е опростена, поне така мисля аз. Защо точно в 4-ка? На 4-та ми допада купето, също така съм сантиментален към тях. За въпросите турбо или атмосферка ме разкрихте! По нататък съм замислил да и сложа, но едно по едно да вървят нещата. А относно 1.8Т, вярно има под път и над път, но не искам. Всеки 2-ри има 1.8Т с чип с ремап и т.н, но аз не искам 1.8Т, също така е и с по-малка кубатура и с по-малък ход както каза колегата pe6kata. Сетъпа за който говореше колегата pe6kata е пробван лично от мен и съм доволен от резултата на 1.2 бара със стокова карантия и само разреден (Така поставен въпроса, ако ще се сменя кулер, турбо, колектор, генерация... нещата ще са аналогични при абф - колектор, турбо и гейт от ауди 2.2 петак турбо. Имаш само да разредиш мотора малко. ) като колата не е карана на дино и не мога да кажа със сигурност колко коня, е но си върви още и се ползва за евридейка! Повече няма да кажа за това! А относно кабели,имобилайзери,табла и абс-и не ме притеснява.