e$co написа:БРАВО, впечатляващи данни! Само не разбрах бутала-биели-коляно вал-лагери оригинални ли са ти или тунингови/спортни и т.н.? Олекотявал ли си движещите части - ако да - кои и с колко? Ако не е тайна на каква степен е докаран мотора? Гледам на 8000 оборота го въртите, на хидравлика или механика е и ако е хидравлика - сток или какво е правено?
И друго ми е интересно - как изчислявате загубите от трансмисията - колянов вал<->колела?
Хубаво инфо даде, но на мен ми е интересно да прочета възможно по-подробно кое как се прави, за да се докара тази мощност, но явно тук никой не казва - сигурно е строго секретно. Затова се ровя и по западните форуми...
____________________________________________________________________________________________________________
150лв. на к.с. Цената е шеметна, няма да купуваш коне от пазара на Димитровград на тая цена!
Грешката е моя че не уточних че в целия сетъп има 3 спортни елемента:
Валове
Раздвижна зъбчатка
Щпер касета
Всичко останало е от ОЕМ части
На хидравлични повдигачи със обикновени пружини на клапаните, Стандартни клапани, лагери СТД,
Нямам нито един олекотен детайл по мотора и няма и да имам!!! маховика ми е от най тежките за 020 кутия.....
степента по сметки на хартия е около 11,5/1
нямам грам берилий по главата.....
изпускателна система .... 4-1 и 2 резонатора на Ф55. по системата има 5 допълнителни кривини за обратно налягане в колектора.
Тайна няма просто има knowhow което е безценно за много хора! В по богатите държави ... отиваш в магазина и с 2-3 заплати си купуваш всичко нужно за 200кс на колела. А тук всички изцеждаме резерва на стандартните части и караме докато "нещо не напусне обекта" и ....
мога да напиша и парт номерата на частите по ЕТКА но това няма да ти помогне.
Как да ти обясня .... за главата и портовете.... Как да ти кажа буталата как да ги модифицираш като всеки един мотор е индивидуален и частите от него не стават за друг мотор....
аз мога да ти кажа как да си сглобиш мотора .... ама как да ти обясня за трептенията във всмукателния колектор и хармониците при пълнене и празнене.
имам пружини и талерки "спортни" и ... си седят в кутиите чакайки новия им собственик аз не виждам нужда от тях.
няма точна рецепта. Колата и мотора се правят по човека който ги кара. Също така се настройва и според трасето и предавките с които разполагаш.