Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пет 18 авг 2006 20:39


Пиерурга си отваря втората клапа напълно навременно. Имам един манометър вързан към смукателния колектор като настъпя до край стрелката показва 0 т.е. налягането е равно на отмесферното.

И двете клапи на карба от 5-цата са с ~ 3мм по-голям диъметър от съответните при пиербурга т.е. ще бяга повече колата. Следващата седмица продължавам с доизкусуряване на преходниците и привода на жилото. Няма да се откажа така лесно. :twisted:




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 18 авг 2006 20:47


Flatmo написа:Пиерурга си отваря втората клапа напълно навременно. Имам един манометър вързан към смукателния колектор като настъпя до край стрелката показва 0 т.е. налягането е равно на отмесферното.

И двете клапи на карба от 5-цата са с ~ 3мм по-голям диъметър от съответните при пиербурга т.е. ще бяга повече колата. Следващата седмица продължавам с доизкусуряване на преходниците и привода на жилото. Няма да се откажа така лесно. :twisted:
Ами колега не на празно слагат на голфовете по ралитата ладени карбуратори :wink:


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

'

Мнениеот Stoi » Съб 19 авг 2006 2:16


Един път споменах на li4o че имам една идейка за 4 хоризонтални трабантови карбуратора и той ми се изсмя :lol: Други против и евентуално ЗА ? :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 19 авг 2006 8:30


rusiq_24 написа:
asskoGTI написа:ъъъъ мисля че има начин и пиербурга да се направи с механично отваряне на втората камера.защото съм виждал МН двигател който направо прави мараня-ама не знам какво точно му беше правено на карба....
Има има и той е много лесен ако искаш утре ще ти го снимам как съм го направил понеже голфа сега го кара баща ми :wink:

Ще е интересно да се видят снимките...
Иначе - тук е истината:
Изображение


Stoi написа:Един път споменах на li4o че имам една идейка за 4 хоризонтални трабантови карбуратора и той ми се изсмя :lol: Други против и евентуално ЗА ? :roll:

Хи хи - смях се, за да те амбицирам да го направиш... :wink:

П.С. Гошо Карбуратора също бил с някакви мотоциклетни карбуратори на Жигулата, ама от карбуратори до карбуратори има разлика. Трабанта май няма бензинова помпа - резервоара е по-високо и горивото изтича само в карбуратора....

П.С.2 Между другото да питам - карбураторите от Лада 1300 и 1500 с еднакви по диаметър камери ли са и какъв е точно размера?


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Re: '

Мнениеот Sachko » Съб 19 авг 2006 10:07


Stoi написа:Един път споменах на li4o че имам една идейка за 4 хоризонтални трабантови карбуратора и той ми се изсмя :lol: Други против и евентуално ЗА ? :roll:


На трабанта карба е добар .... поне за мене .... и рани 4удесно 600 кубика...а 4 карба даже 6те са му много ....
трудно ще им се направи 1 обща гас ... много 6те хар4и .... поне колкото 4 трабанта,а те не хар4ат малко
Не е малак карба...ще трябва да се правят преходници...
Ина4е имам останали 4асти за такав карбуратор, а и маи един цял карб :)
И като сметнеш ... 4 карба ... много работа...незнаен резултат ....
Ако иде6 в морга и кажеш даи те ми карб от трабант ще ти кажат наи малко 20 кинта ..(целия трабант струва 50)
4*20 + работата и т.н.
По убаво се земи 2 двоини , на скоро се продаваха тук в форума за 80-100 лв
Ако слу4аино не ти хареса как е станало.... трабантовите няма на кои да ги продаде6 , а двоините има на кои :wink:

Последна промяна от Sachko на Съб 19 авг 2006 10:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 898
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Съб 19 авг 2006 10:10


На траби карба е доста елементарен и стар като концепция. Вземете от някой японски мотор. Там са доста съвремени решенията.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 19 авг 2006 10:19


My написа:На траби карба е доста елементарен и стар като концепция. Вземете от някой японски мотор. Там са доста съвремени решенията.

Абе тои и на Жигулата е по стар от Пиербурга , но маи не е по лош :roll:


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 898
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Съб 19 авг 2006 10:33


Просто Пиербурга е прекалено усложнен. Принципа е, че колкото повече части има, толкова повече е вероятно нещо да се прецака. И двете крайности не са добре. За този карбуратор знам, че е направен за икономия на дълъг път. но за градско е негоден. От същия ммайстор чух и за опеловия карбуратор (виж по горното ми мнение). Майстора се казва Цинги. Който е от Плевен може да потвърди. Той е №1 :respect


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Нед 20 авг 2006 12:22


My, можеш ли да провериш за какъв точно карбуратор става въпрос?
Марка и модел.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 20 авг 2006 12:36


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 21:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 20 авг 2006 14:56


vw_golf_2_Memphis написа:Личо, на бай ти Гошо карбовете са японски мотоциклетни...в нета пише, че Кейхин имат яко мотоциклетни карбове...па и са японски :wink:

Да бе - и аз чух, че са от японски мотори - дай некой линк да прочетем...


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 20 авг 2006 15:19


Li4o написа: дай некой линк да прочетем...

те ти линк.
mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 20 авг 2006 16:10


Ето най лесният и прост начин да си направиш на карбуратор Пиербург и Кайхин втората клапа да се отваря веднага след като натиснеш газта http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/8/7777_670.JPG Маха се това черното в което влиза вакума и на негово място се слага пружинка малко по голяма от тези на химикалите и готово :wink:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Нед 20 авг 2006 16:42


rusiq_24 написа:Ето най лесният и прост начин да си направиш на карбуратор Пиербург и Кайхин втората клапа да се отваря веднага след като натиснеш газта http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/8/7777_670.JPG Маха се това черното в което влиза вакума и на негово място се слага пружинка малко по голяма от тези на химикалите и готово :wink:


Абе не е баш веднага .... а някаде след кат си му дал половината гас... но както и да е
Ти осети ли някаква промяна като го направи тфа ?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 20 авг 2006 16:54


Sachko написа:
rusiq_24 написа:Ето най лесният и прост начин да си направиш на карбуратор Пиербург и Кайхин втората клапа да се отваря веднага след като натиснеш газта http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/8/7777_670.JPG Маха се това черното в което влиза вакума и на негово място се слага пружинка малко по голяма от тези на химикалите и готово :wink:


Абе не е баш веднага .... а някаде след кат си му дал половината гас... но както и да е
Ти осети ли някаква промяна като го направи тфа ?
Ами да разликата е голяма но на газ иначе на бенз нещо не се получава първо забива леко и тогава тръгва да върви.Явно не е сметнат карба да се отваря толкова бързо втората иначе разликата е голяма "вервай ми" ще останеш доволен :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта