Цена на ролбара между предните амортисъори-голф2/джета2

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Чет 30 дек 2004 14:48


Горе долу съм запознат за какво служат но все пак няма да е лошо да обясниш.Основната им функция е да заздравят купето и да неутрализират усукването на купето при натоварване(най-вече в завои)




Потребителски аватар
XaBaTa™
Мнения: 1464
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот XaBaTa™ » Чет 30 дек 2004 15:00


MK2 написа:Основната им функция е да заздравят купето и да неутрализират усукването на купето при натоварване(най-вече в завои)

И аз така знам :dontknow:
ама няма да е зле да се обясни малко :P


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Чет 30 дек 2004 17:45


в на bmw форума имаше една тема много интересна :wink:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пет 31 дек 2004 9:59


купето малко или много е динамично........ найстина тези неща служат да заздравят кумето от усуквания, но само при автомобили със подчертано твърно/спортна окачване........ тогава деформационните/да ги кажа така/ сили се пренасят върху купето, защото амортесьорите немегат да ги поемат. Твърдото купе означава пренцепно колкото шасито е по твърдо ... толкова и гумите държат повече в завой........просто 1то води регото за ръка.......на много от тези "бар"-ове има и винт за допълнително натягане както и при амортисьорите /примерно кони/, незнам защо /сигурно е до цената/ но малко хора в БГ сменят не само амортисьори и пружини, но и тампоните на носачите...има специялни много твърди повечето са в някакви цветове.....и струват 3 пъти по-скъпо това хубаво, но тогава къде отиват онези сили дето си ги кръстих деформационни .в заварките на купето.......затова на всички бегачки шефовете са едни голяями и грозни, т.е. подсилени.........
лошото е че нашите пътища не отговарят на нищо и честно казано имам 3-ма приятели с така направени коли, вярно по са стабилни но след като смениха и окачването........а и гумите ги сменят да кажем на 20-30 хил. , но нали знаете щом като питаш за цена , значи неможеш да си го позволиш :lol:
Не съм разбирач, но се опитвам да ръсъждавам надявам се в правилна посока



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта