чип тунинг
- gti
- Мнения: 1793
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
- Автомобил: MK4 R32
- Двигател: BFH 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи по въпроса за намаляването на разхода.Купих си Remus и в някаква брошурка пишеше,намалява разхода и увеличава мощноста,купих си K&N филтър и там на брошурката пишеше намалява разхода и качва мощноста и за чиповете е такава брошурката.Като четеш брошурките се оказва,че колата ти става по-мощна с 20-30 коня(примерно) и същевременно почти не харчи бензин е такъв филм няма
- eViL
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
- Контакти:
flash написа:Чувал съм че на TDI има доста добър ефект, затова питах.
Но също четох в едно списание че може да се претовари скоростната кутия защото се увеличават бая Hm.Има ли такава възможност?
На дизеловите турбо мотори определено ефекта от чип тунинг + някои други дреболии сериозно покачва мощността и най-вече въртящия момент (поради наличието на турбо и високия въртящ момент на дизелите), като наистина намаля разхода (но с много малко). Защото макс върт. момент се получава при по-ниски обороти след чип тунинга и съответна с по-малко количество подадена газ колата има по-добър респонс. Но почти винаги, когато имаш малко повече мощност под капака колата се настъпва повече и обикновено разхода се покачва
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- eViL
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
- Контакти:
golf_3_gti написа:Един колега си сложи K&N филтър. Казва, разхода му бил паднал малко(???), но звука на двигателя е като на стара руска прахосмукачка
Само със спортен филтър да ти падне разхода е по-скоро илюзия отколкото истина
Добър е ефекта филтър + къстъм чип настроен така, че максимално да използва по-големия и по-силен въздушен поток пропускан от спортния филтър. По този начин сместа е по-обогатена и оттам лекото повишаване на върт. момент и к.с. Можете наистина да усетите разлика и в разхода на гориво, но не повече от 600-700грама (като при турбо мотори всичко е по-.. ).
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zavisi kakav
tuk v bg okolo 100-150 EUR
ot germania ili avstria po skapo
ot germania ili avstria po skapo
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Смисъла на чип-ът
Чип тунинга (говоря за атмосферен двигател) има полза в съчетаване с още много и то не евтини части.
1. Спортен филтър (за съжаление не такъв от Илиянци за 20 лв., а наистина спортен).
2. Разпределителен вал (примерно 256 о)
3. Хубави свещи с кабели.
4. Спортна генерация (ауспуси) - не ги степенувам по важност.
Е при съчетаване на всичко това мога да повярвам, че мощността ще се качи с около 10~15%.
1. Спортен филтър (за съжаление не такъв от Илиянци за 20 лв., а наистина спортен).
2. Разпределителен вал (примерно 256 о)
3. Хубави свещи с кабели.
4. Спортна генерация (ауспуси) - не ги степенувам по важност.
Е при съчетаване на всичко това мога да повярвам, че мощността ще се качи с около 10~15%.
брабуса е много прав
всеки двигал се пуска с определен низползван ресур с цел да не се повреди от лош бензин, нередовна поддръжка и прочее, идеята на чип тунинга е да намали този праг на "застрахованст" и да дигне мощтността на двг-то - за сметка на по-бързо изноване и по-голям разход на горива и повече вредни емисии
но има нещо друго - спирачките са предвидени за по-слаб мотор, според мен всеки серизен туниг трябва да започне от окачването иначе просто може някой да гушне букета
всеки двигал се пуска с определен низползван ресур с цел да не се повреди от лош бензин, нередовна поддръжка и прочее, идеята на чип тунинга е да намали този праг на "застрахованст" и да дигне мощтността на двг-то - за сметка на по-бързо изноване и по-голям разход на горива и повече вредни емисии
но има нещо друго - спирачките са предвидени за по-слаб мотор, според мен всеки серизен туниг трябва да започне от окачването иначе просто може някой да гушне букета
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта